Zihnimde mahkumum...
Neyse medyadan bahsediyordum.
Yeni bölümün tadını çıkarın.&
Loki ertesi günü polis karakoluna gitmiş ve Strange hakkında bir bilgi var mı diye polislere ait bilgi veri tabanında araştırma yapmıştı. Adam hakkında her hangi bir suç dosyası çıkmamıştı. Yine de Loki o adamın uyuşturucu konusunda bir bağlantısı olduğundan şüphe ediyordu. Hisleri onu hiç bir zaman yanıltmazdı.
Birşeyler yapması gerekiyordu. Eğer Tony eski sevgilisi olan biriyle karşılaştıysa Howard'ın onu bulma olasılığı da çok yüksekti. Hemen Bucky'i aradı. Bir süre çaldıktan sonra telefon açıldı.
"Alo..."
"Bucky, konuşmamız gerek. Acilen."
Karşı taraftaki ses "İmge mi gördün?" dedi.
"Evet. Evine geliyorum. Orada mısın?"
Bucky "Evet. Dün gece o kadar içmenin cezasını çekiyorum. En kötüsü biri beni donuma kadar soymuş. Lütfen sen olduğunu söyle." diye sızlandı.
"Gelince konuşuruz. Ve Bucky, ben değildim." deyip telefonu kapadı.
Thor'dan beklerdi de Bucky'den bunu beklemezdi. Karakoldan çıkıp arabasına bindi ve Bucky'nin evine gitti.
Kapının önüne gelince zili çalıp bekledi. Bucky saçları ıslak bir halde kapıyı açtı. Sonra beklemeksizin salona geçip kendini kanepeye bıraktı.
Loki içeriye girip kapıyı kapadı. Paltosunu çıkarıp koltuğa oturarak ona bir bakış attı. "Berbat görünüyorsun."
Bucky elini alnına koyup "Berbattanda öte... Liseli olduğum zaman dışında böyle içmemiştim." dedi.
Loki "Karşılıksız sevginin ne demek olduğunu bilirim ama sarhoş olmanın sana bir yarar sağlayacağını nasıl düşünürsün? Sen özel dedektifsin. Bir görevin var. Sarhoş olduğun zaman içerisinde Steve'e birşey olursa ne yapacaksın?" dedi.
Bucky elini alnından çekip ona baktı. "Onu seviyorum Loki. Onun hayatımdan çıkıp gitmesini istemiyorum."
Loki bir anda onun gözlerinden akmaya başlayan yaşları görünce yerinden kalkıp yanına oturdu ve başını göğsüne doğru çekti. Bucky bu teselli hareketini geri çevirmedi ve ona sarıldı.
Loki onun ıslak saçlarını okşayarak "Seni anlıyorum Bucky. Emin ol bende aynı durumdayım. Thor sarhoşken benimle ilk defa birlikte olduğunda bana 'Jane' diye hitap etti. Terk edilmenin acısını yaşarken, farkında olmadan onu seven başka bir kalbi kırıp döküyor. Steve sana değer veriyor. Ama bir kardeş gibi. Sevdiklerimiz kimlerle mutlu oluyorsa, bizim görevimiz de bu mutluluklarını bozacak her unsuru onlardan uzak tutmak veya ortadan kaldırmak olur." dedi.
Bucky burnunu çekerek geri çekildi. Derin bir nefes alıp verdi. "Haklısın Loki. Şimdi anlat bakalım. Bu sefer ne ile ilgili bir imge gördün?"
Loki "Psikiatri uzmanı Stephen Strange. Tony Stark'ın eski sevgilisi. Bu durumda Howard ile bir bağlantısı olabilir." dedi.
Bucky "Emin misin?" dedi.
Loki "İmgemde onun kötü birşey yaptığını görmedim. Ama iç güdülerim 'kötü şeyler olacak' diyor." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)
FanfictionPsycho Dark "YABANCI" hikayesinin devamıdır. Loki'nin öz ailesine ne olduğu, Thor'un ailesi tarafından nasıl evlat edinildiğiyle ilgilidir. Ve doğuştan gelen bir yeteneğini gizlemeye çalışırken aynı zamanda insanlara yardım etmek için nasıl uğraş ve...