BÖLÜM 11~BEYAZ RÜYA İLE GELEN KABUS

455 49 85
                                    

Karanlıkta ki esaretin 5. Günü...

Loki yavaş yavaş karanlığa alışmaya başlamıştı. Annesinin imgede söylediklerini sürekli düşünüp sınırlarını keşfetmeye çalışıyordu. Artık sadece geleceği değil geçmişi de görebiliyordu. Karanlık bu konuda yardımcı olmuştu. İlk baktığı da annesinin Strange ile arasında olan bağıydı.

"Farbauti, neden sevgime karşılık vermiyorsun? Kendimi sana sevdirmek için ne yapmalıyım?"

Annesinin yüzünün ifadesini gördü. Strange her geldiğinde odaya ışıkta giriyordu. Bu sayede daha çok görebiliyordu.

"Stephen, ben üzgünüm ama ne yaparsan yap seni sevmeyeceğim. Yazgımız bir değil."

Strange öfkelendi. "Beni sev ya da sevme. Bu odadan asla çıkamayacaksın ve bu odada öleceksin."

Bunları söyledikten sonra odadan çıktı ve onu karanlıkta yalnız bıraktı.

"Henüz doğmamış oğlum, beni duyabildiğini biliyorum. Strange çok büyük bir bela. Ona denk gelirsen kaçmaya çalış. Ne olursa olsun ondan uzaklaş."

Loki "Ama anne, sevdiğimi öldürür. Ondan uzaklaşamam. İstesemde bunu yapamam."dedi üzgün bir sesle.

Sonra annesinin şaşkın sesini duydu. "Seni duyuyorum. Bunu nasıl yapıyorsun? Gelecekten bana sesini nasıl duyuruyorsun?"

Loki bunu duyunca hem heyecanlandı, hem de sevindi. "Beni duyduğuna emin misin anne?"

Aynı heyecanlı sesi annesinde duydu. "Evet. Seni duyuyorum. Oğlum adın ne?"

Loki "Adımı Loki koyuyorsun anne."dedi hemen.

Annesinin gülme sesi geldi. "Benim aklımdan böyle bir isim geçmez. Muhtemelen baban adını koyuyor."

O gülünce Loki'nin neşesi de yerine geldi.

"Şimdi bana sevdiğini ve ne olduğunu anlat."

Loki annesine baştan herşeyi anlatmaya başladı. Annesi dinledikçe şaşırdı ve oğlunun kötü bahtına üzüldü. İyi bir ailenin evlat edinmesine sevinmişti ama önündeki zorluklar çok fazlaydı. Ve fedakârlıkları.

Onun üzüldüğünü sesinden anlayan Loki "Üzülme anne. Ben iyi olacağım."dedi.

"Stephen'dan kurtulmadığın takdirde iyi olmayacaksın Loki. Onu öldürmelisin. O senin hayatından sevdiklerini çalmadan önce."

Kapının açılmasıyla Loki sarsılarak imgeden çıktı. İçeriye hafifçe süzülen ışık yüzünden elini gözlerine siper etti. Gözleri bu karanlık dünyaya alışmıştı.

"Nasılsın bakalım? Yeteneğinde ilerleme var mı?"

Loki "Geçmişe bakabiliyorum."dedi. Yalan söylemek isterdi ama Strange'in yaptığı tehditi unutmuyordu.

'Bir haftan var. Thor için saat işliyor. Verdiğim emirleri başaramazsan onun canını yakarım. Kaçmaya çalışırsan onu öldürürüm'

Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin