BÖLÜM 7~O BENİ SEVİYOR

579 55 80
                                    

Bence medyaya bir bakın. Eski ama güzel bir şarkı. Kız çizgi romana giriyor, adamsa çizgi roman sayfasından fırlıyor resmen. Hayır, bu neden benim başıma gelmiyor ki?

Bölümde +18'li sahne vardır. Atlamak isteyen uyarı kısmından itibaren atlar.

Loki, Bucky'le birlikte evin dışında durmuş bomba ekiplerinin patlayıcıyı etkisiz hale getirmesini izliyordu.

Loki'nin anlayamadığı neden Bucky hedef alınmıştı? Onun polis kimliği gizli tutuluyordu. Bu daha kişisel birşeye benziyordu.

"Hayatımı bir kez daha kurtardın Loki."

Loki bakışlarını ona çevirip "Birşey değil."dedi ve önüne geri döndü. Yeteneğindeki bu değişim onu korkutuyordu. Ya yeteneğini kaybederse. Her ne kadar hasta gibi hissetsede yeteneği sayesinde bugüne kadar hayatta kalmıştı.

"Hey... Hey Loki..."

Loki ona baktı. Dalıp gitmişti yine. "Ne oldu?"

"Neyin var senin? Yeteneğini zorladığın zamandan beri bir tuhafsın. Yoksa iyi değil misin?"

Loki "Bucky, bana birşeyler oluyor. Yeteneğimin zaman sınırı çok daraldı. Bombayı takanı görür görmez buraya geldim ve bombanın çoktan takılmış olduğunu fark ettim. Açıkçası biraz korkuyorum." dedi.

Bucky sıkıntılı bir şekilde iç çekti. "Benim yüzümden. Seni yeteneğini kullanmaya zorladım. Üzgünüm."

Loki "Hayır. Bunun olacağı varmış kendini üzme sen." dedi.

"Evine git Loki. Git biraz dinlen."

Loki "Beni ararsan gizli evimde olacağım." dedi. Arkasını dönüp yürüyüp gidemeden Bucky onu kolundan tutup "Thor biliyor. Bence eve git. Artık bu ilişki durumunuzu konuşup çözmek zorundasınız. Seni seviyor Loki. Sadece bunun farkında değildi. Biz konuşana kadar." dedi.

Loki kolunu çekip "Bana bunu yapmış olamazsın! Sakın sarhoşken bana zorla sahip olduğu kısmı anlattım deme." dedi.

Bucky omuz silkti. "Herşeyi biliyor. Ve seni bulmak için hastaneden hemen çıktı. Tahmin edeyim, numarasını engelledin."

Loki "Evet, yaptım bunu." dedi sinirle. İlk defa Bucky'e çok kızgındı.

"Ben anlatmasam senin farkında bile olmazdı o ahmak. Sana iyilik yaptım Loki."

Loki sakinleşmek için derin nefes alıp verdi. Bir anda başına saplanan sancıyla gözlerinin önündeki görüntüler silinip yerine yenileri yerleşti.

Tony, Howard'ın karşısında ayakta durmuş kolları arkasından bağlanmış çırılçıplak olan Steve'e bakıyordu. Loki bu görüntüyle şok oldu. İzlemeye devam etti. Tony'nin yüz ifadesi değişmişti.

Howard'ın söylediği şeyleri duyamıyordu. Sesler sanki su altındayken duyuluyormuş hissi veriyordu ve bu hiç normal değildi.

Tony'nin öfkeyle bağırdığını ve ağlamakta olduğunu gördü.

Sonra görüntüler kayboldu. Gökyüzünü ve Bucky'nin endişeli yüzünü görünce gözlerini kırpıştırdı.

Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin