Dikkat... Bu bölüm komple seks sahnesi içerir. Bu yüzden +18 yaş sınırlıdır. Geçen bölümün sonunda uyardım ve şimdi sizi yine uyarmaktayım.
Thor hızla yatak odasına girince Loki'yi yatağa bıraktı ve dolabına yürüdü. Oradan bir kutu çıkarıp yatağın üstüne koydu. "Kutunun içindekini giymeni istiyorum Loki. Hemde hemen."
Loki onun emir verme moduna girmesini anlamasa da dediğini yaptı. Kutunun içinden çıkardığı deri kıyafeti giydi. Thor gömleğini çıkarıp yere attı ve yatağın ayak ucuna oturup "Şimdi bana seksi bir dans yap."dedi. Loki arkasını ona dönüp bir müzik mırıldanarak seksi hareketler sergilemeye başladı.
Thor gözlerini kırpmama şansı olsa bunu şu anda gerçekleştirmek isterdi. Loki kendisini resmen kalbine kazımıştı. Herşeyden vazgeçerdi de ondan asla vazgeçmezdi.
Loki onun bacaklarının arasına girip ellerini onun dizlerine koyarak eğildi ve dudağına bir öpücük kondurdu. Thor anında onun beline sarılıp dudaklarını geri çekti ve düz durmasını sağlayıp açıkta olan göğüs uçlarını sırayla emmeye başladı.
Loki müzik mırıldanmayı kesip parmaklarını onun saçlarının arasına daldırarak inlemeye başladı. Thor çıldırmış gibiydi. Dudakları öyle sert bir şekilde hareket ediyordu ki Loki birazcık canı yansa da birşey demiyordu.
Thor başını geri çekip emerek kızarttığı Loki'nin göğüs uçlarına baktı. Ellerini oraya doğru koyup iki sertleşmiş göğüs ucunu baş parmağı ile okşadı. Sonra ellerini geri çekip "Şimdi soyun."dedi.
Loki biraz geri çekilip deri kıyafeti çıkardı. Thor kutudan bir şişe aldı ve Loki'yi kendine doğru çekti. Şişeden eline bir miktar sıvıdan döktü. Ve sonra bir elini Loki'nin bacak arasına sokup iki parmağını içine itti. Loki onun omuzlarına tutunup bacaklarını iki yana doğru iyice açtı. Ama ayakta zor duruyordu. Thor'un parkları içinde hareket ederken Loki ellerini onun teninde gezdirerek inledi.
"Thor... Lütfen..."dedi.
Thor parmaklarını içinden çıkardı. Kendi pantolonu ve iç çamaşırından bir çırpıda kurtuldu. Sonra onu kucağına doğru çekip aletini girişine dayadı ve onun üzerine oturmasını sağladı. Loki daha sevişmenin başında zevkle çığlık attı. Acı umrunda değildi. Thor'u en derinlerinde hissetmeliydi. Thor kollarını onun bacaklarının altından geçirdi ve onu sertçe aşağı yukarı hareket ettirdi.Sonra onu belinden kavrayıp kendini yatağa doğru çekip uzandı. Loki üstünde hareket ederken aynı anda onu dudaklarından öpüyordu.
İkisi de iplerinden kurtulmuş vahşi hayvanlar gibiydi. Bir süre sonra Thor'un içine gelmekte olduğunu hisseden Loki'de kendini serbest bıraktı.
Loki'yi yanına yatıran Thor nefes nefese ona dönüp birkaç kez daha onu öptü ve sonra kendine çekip sarıldı. "İşte buna ihtiyacım vardı. Sen içkiden daha iyi hissettiriyorsun."
Loki gülümsedi. Kazandığı yeni yeteneklerle daha çok insanı kurtaracak ve hayatlarını değiştirecekti.
&
Bu arada Steve ve Tony daha vahşi bir sevişmenin başındaydı. Tony, Steve'in içine şarjlı bir vibratör yerleştirip ellerini arkasından bağlamıştı. Ona bir yudum viski içirip bardağı komodinin üstüne bıraktı ve yüzünde bir tebessümle onun başını kendi cinsel uzvuna yönlendirdi. Steve onun uzvunu ağzına aldı ve Tony o anda inlemeye başladı. Steve'in sıcak ağzının verdiği hisle kendini inanılmaz canlı hissetti.
Kendine hakim olamayıp iki elini de Steve'in başının arkasına yerleştirip kendi hareket etti. Steve nefes almakta biraz zorlansa da ona engel olmadı. Ve sonunda Tony inleyerek ağzının içinde geldi. Nefes nefese cinsel organını onun ağzından çıkardı. Steve ağzındakini yutup baygın bakışlarla ona baktı. Tony onun ellerini serbest bıraktı. Dudaklarından öptü ve bu sefer onu yatak başına kelepçeledi. Bacaklarını kaldırıp vibratörü çıkardı. Bir şişeden sıktığı sıvı sayesinde parmaklarını içine sokup iç duvarlarına masaj yaparak sürdü ve parmaklarını dışarıya çıkardı.
Viski bardağına uzanıp yudumlarken Steve'i izledi. Steve onun neden durduğunu anlamaya çalışırken içinde bir kaşıntı, batışma hissetti. Bacaklarını indirip birbirine sürterek kaşıntıyı gidermeye çalıştı. Ama başarısız oldu.
"Tony ne sürdün böyle? Ben kendimi iyi hissetmiyorum."
Tony bardağı aldığı yere geri bırakıp "Özel bir yağ olarak bilsen yeter."dedi ve bacaklarını kaldırıp yerini aldı. Sonra içine girip en derine varana kadar durmadı. Hassas noktaya ulaştığında Steve zevk dolu bir çığlık attı. Kendini daha iyi hissediyordu. Zevkle inlerken Tony hareket etmeye başladı. Bacaklarını omzuna koyup diz kısmını öptü. Steve inleme kısmını geçmiş artık zevk çığlıkları atıyordu. Tony gülümseyerek verdiği tepkiyi izliyor daha çok şevke geliyordu.
Birlikte doruk noktasına çıktılar. Tony onun ellerini çözüp yanına uzandı. Nefes nefese olan eşini izledi. Posterlerini öptüğü, dergilerine bakıp hayal kurduğu adam şimdi eşiydi.
"Afedersiniz bay Rogers, sizinle tanışabilir miyiz?"
Steve ona dönüp gülümsedi. "Üzgünüm ama yabancılara güvenemem."
"Peki bu yabancı sizin soyadınızı aldıysa?"
Steve ona doğru dönüp "O zaman zaten beni tanıyordur bu yabancı. Ve benim bu hayatta herşeyden çok sevdiğim kişi demektir. Hayatıma hoşgeldin yabancı."dedi.
Tony gülümsedi. Steve gözlerini son anında kapatana kadar hayatı boyunca işte bunu görmeyi bekliyordu. Hayatına giren bu yabancının gülüşünü...
Arkadaşlar fark ettiğiniz üzere Tony, Steve'in soyadını aldı. Çünkü Howard onun öz babası değildi ve Stark olmaktan bu yüzden vazgeçti. Bunu Psycho Dark Yabancı hikayesini okuyan zaten bilir.
Beğendiğinizi umarak hikayemi burada bitiriyorum. Başka hikayelerimde görüşmek üzere.
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)
FanfictionPsycho Dark "YABANCI" hikayesinin devamıdır. Loki'nin öz ailesine ne olduğu, Thor'un ailesi tarafından nasıl evlat edinildiğiyle ilgilidir. Ve doğuştan gelen bir yeteneğini gizlemeye çalışırken aynı zamanda insanlara yardım etmek için nasıl uğraş ve...