BÖLÜM 10~KARANLIK

426 49 44
                                    

Karanlıkta ki esaretin 1. Günü...

Loki gözlerini açtığında kendini karanlık bir odada bulmuştu. Lanet olsun ki karanlığı pek sevmiyordu. Her zaman yalnız ve soğuk hissettirmişti. Bu histe çok berbattı.

Yavaşça ayağa kalktı ve elleriyle etrafa dokunmaya çalışarak duvarı buldu. Duvarı bırakmadan yürüdü ve eline kapı tokmağı gelince durdu. Kapı tokmağını çevirdi ama kapı kilitliydi. Kapının arkasından Strange'in sesi geldi.

"Şu anda bulunduğun oda annenin odasıydı. Onu günlerce orada kapalı tuttum. Bu kapı sadece yemek için açılırdı. Merak etme. İçeride bir banyo var. Ama orada da ışık kaynağı yok. Annen gibi karanlıkta işlerini görmeye zamanla alışacaksın. Seni de annen gibi oraya neden kapattığımı merak ediyor olmalısın. Yeteneğinin gelişmesi için tabi ki.. Aslında sana iyilik yapıyorum. Çünkü doğuştan gelen bu yeteneğinin asıl gücünü keşfedememişsin."

Loki öfkeyle yumruğunu kapıya vurdu. "Sen pislik adamın tekisin. Annemi karanlık bir hayata mahkum ettin. Kaçmasına şaşırmamak gerek. Emin ol. Bende kaçmanın bir yolunu bulacağım."

Strange'in gülme sesi geldi. "O zamanlar annene karşı oynayabileceğim bir kozum yoktu. Bu yüzden yeteneğini kullanıp kaçmayı başardı. Ama sen bunu yapmak istemeyeceksin."

Loki "Nedenmiş?"diye bağırdı.

"Thor... Onu öldürmemi istemiyorsan benim her dediğimi yaparsın."

Loki'nin iç çekerken sesi titredi. Thor onun herşeyiydi. Gözlerinden yaşların düşmekte olduğunu fark etti.

"Beni anladığını ümit ediyorum. Ne kadar ciddi olduğumu da tahmin etmişsindir. Aklıma koyduğumu yaparım. Bu yüzden uslu dur ve ne istersem onu yap. Şimdi ki emrim görü gücünün tam potansiyeline erişmen. Bir haftan var. Thor için saat işliyor. Verdiğim emirleri başaramazsan onun canını yakarım. Kaçmaya çalışırsan onu öldürürüm. Şimdi seni yalnız bırakıyorum. Karanlığın tadını çıkar."

Loki ağlayarak başını kapıya dayayayıp uzaklaşan ayak sesini dinledi ve yavaşça kendini yere bıraktı. Herşey bitmişti onun için. Artık yaşayan bir ölüden farkı olmayacaktı. Tüm ışıklar sönmüştü. Sadece karanlık vardı. Zifiri karanlık...

&

Bucky, Scott'ı yanına alarak ertesi sabah Steve ve Tony'i rahatsız etmişti. Elbette onu gördükleri için ikisi de şaşırmıştı ama neler olduğunu ondan dinleyince hakta vermişlerdi.

Bucky onları burada korumasız bırakmak istemediği için götürmek istediğini söyleyince karşı çıkmamışlardı. Çünkü o da Loki de hayatlarını tehlikeye atmıştı. Hatta Loki fazlasıyla yardımcı olmuştu. Şimdi kayıptı.

Steve ve Tony hızlıca bavullarını topladı. Sonra Bucky ve Scott ile özel bir jetle Amerika'ya geri döndüler. Scott'ı önden karakola ekiplere Loki'yi arama emri vermesi için yolladıktan sonra kendisi de Steve ve Tony'i güvenilir bir yere götürdü.

Başlarına 12 koruma bıraktı. Howard olayındaki gibi güvenlik sorunu olmasını istemediği için koruma sağlayan şirketten talep etmişti. İşini sağlama almalıydı. Çünkü bu sefer ki düşman zekiydi.

Thor'la aileye kötü haberi vermek için Scott'ın ortağı Hope'u görevlendirmiştir. Steve ve Tony onun gizli polis olduğunu zaten öğrenmişti. Bir de Thor bilmemeliydi. Zaten bu sırrı da saklayamazdı.  Hope onlara koruma götürme görevini de üstlenmişti. Bucky, Strange'in onları da hedef alacağını tahmin ediyordu. Ve Loki'ye karşı borçlu hissediyordu.

Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin