BÖLÜM 6~BİR SORUN VAR

546 55 73
                                    

Medyadaki müziğe bir şans verin derim. Çünkü ilk dinlediğimde çok hoşuma gitti.

Loki ertesi sabah Thor ile birlikte hastaneden çıktı ama bu seferde haberlerde Steve'in vurulmasından bahsedildiğini duydular. Loki içinden "Bucky, Steve'i sağ salim kurtaramamış demek." dedi. Thor "Neredeylerse hemen gidelim Loki." dedi. Loki "Sakin ol." dedi ve Bucky'i aradı. Bucky telefonu açıp "Loki iyi misin?"dedi. Loki "Evet. Yanında Thor var. Ve Steve için çok endişelenmiş durumda." dedi. Bucky "Durumu iyi. Görmeye gelecekseniz yarın gelin. Steve'in hayran kitlesi hastane çevresini işgal etmiş durumda. Clint ile Natasha bile hastaneye girmek için kızıldenizi yarar gibi hayranları yolundan çekmek zorunda kaldı." dedi.

Loki "Peki, yarın geliriz. Görüşmek üzere." dedi ve kapadı. Thor, Loki'ye bakış attı. "Loki sen iyisin gerçekten değil mi?"

Loki "Evet. Eve gidelim Thor. Dinlenince hiç birşeyim kalmaz." dedi tebessümle.

Thor gülümsedi. "Gidelim o zaman."

Loki Thor'un verdigi bu ilgiden çok memnundu. En son ne zaman böyle ilgi görmüştü?

Eve girince Loki odasına çıktı. Üzerini çıkarıp hemen yatağına girdi. Ve burnuna ona ait olmayan Thor'un tanıdık kokusu çalındı. Thor o yokken odasında mı yatmıştı? Ama neden? Nedenini şimdi düşünmek istemedi ve onun kokusunu içine çekerek uykuya daldı.

Bir saat sonra telefonunun çalışıyla uyandı. Ve hemen açtı.

"Loki, iyi misin? Üzgünüm. Seni çok zorladım."

Loki tebessüm etti. "Sorun etme Bucky. Sende kendince haklıydın."

Bucky "Steve'i vuran Tony'nin eski sevgilisi Strange şerefsiziydi. Onu sırtından vurdu. Yardım maksadıyla gelip aklınca Tony'i geri kazanacaktı." dedi sinirle.

Loki kaşlarını çattı. "Yakalandı mı?"

"Hayır. Ama polisler her yerde onu arıyor. Yakında kendini ele verir."

Loki biraz düşündü. "Bilemiyorum Bucky. O adamda bir tuhaflık var. Bulmanız zor olabilir."

"Belki de haklısındır. Neyse kapatıyorum. Sende kendini topla bir an önce."

Loki kapatıp elinde telefonla salona indi. Ve şok oldu. Thor güzelim sarı saçlarını ensesinde toplamış, kollarını sıvamış omlet pişiriyordu.

Yaklaşıp ada tezgahın önündeki sandalyeye oturdu. "Sen mutlaktasın. Yılın büyük bombası. Magazin dünyasına haber verelim hemen."

Thor sırıttı. "Sen hiç mutfağa girip sana birşey yapmadığımı söylersin ya bu fikrini değiştireyim dedim. Gerçi yemek yapmayı bilmiyorum ama omlet ve et pişirmesini biliyorum."

Loki içten bir şekilde gülümsedi. "Daha sık ortadan kaybolmalıyım sanırım."

Thor durup sertçe ona baktı. "Öyle söyleme. Sen ortadan kaybolmamaya çalışırsan bende yemek yapmayı öğrenmeye çalışırım. Anlaştık mı?"

Loki başını sallayarak onayladı. Thor gülümseyerek "Güzel. Anlaştığımıza sevindim kardeşim."dedi ve omleti tabaktaki etlerin yanına koymaya başladı.

Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin