Karanlıktaki esaretin 10. Günü...
Loki yeteneğinin yeni bir boyuta ulaştığını fark etmişti. Nasıl olduğunu bilmiyordu ama Thor ile bir şekilde uzaktan konuşabilmişti. Önce geçmişte ki imgeye bakarken annesi ile konuşmuştu. Şimdiyse herhangi biri ile bağlantıya geçebiliyordu.
Annesi bunları yapamıyor muydu? Aklına annesi ile ilk konuşabildiğini öğrendiği an geldi. Annesi ne demişti?
"Seni duyuyorum. Bunu nasıl yapıyorsun? Gelecekten bana sesini nasıl duyuruyorsun?"
Bu demek oluyor ki annesinin yeteneğinin bir limiti vardı. Peki kendi yeteneği? Bir limiti var mıydı? Bunu öğrenmenin tek yolu sınırlarını zorlamaktı.
Beş gündür Thor ile bağlantı kurmaya çalışıyordu. Ama bir türlü başarıya ulaşamamıştı. Durumunu tekrar gözden geçirdi. O gün duş alıyordu. Acaba su bir tür iletken miydi? Ama bunun için karşı tarafında suyun içinde olması gerekmez miydi?
Tabi ya. İşte bu. Tam o sırada Thor'da duş alıyor olmalıydı. Peki bağlantı neden koptu? İçinden bir ses Thor'un musluğu kapadığını söylüyordu. Acaba Bucky'e ulaşabilir miydi? Belki o bir çare düşünürdü.
Soyunup hemen banyoya gitti. Musluğu açtı ve suyun altına girdi. Gözlerini kapatıp Bucky'e seslenmeye başladı. Ama hiç birşey olmuyordu. Thor'a seslenmeyi denedi. Bu konuda da eline birşey geçmedi. Umudu tükenmeye başlamıştı. Sonra aklına Steve ve Tony geldi. Onlara seslenmeye çalıştı.
&
Bu sırada Steve ve Tony duşun altında öpüşüyorlardı. Tony'nin eli Steve'in kalçasına indi ve orasıyla ilgilenmeye başladı.
"Tony... Steve..."
Steve ve Tony öpüşmeyi kesip birbirlerine baktılar.
"Sanırım gaipten sesler duyuyorum."
Tony "O sesleri bende duydum Steve."dedi ve ondan ayrılıp etrafa baktı.
Steve "Kimsiniz?"dedi.
Tony "Sen ciddi misin Steve? Sesin nereden ya da neyden geldiğini bilmeden ona böyle bir soru mu soruyorsun?"dedi.
Steve "Naber ahbap mı deseydim?"dedi kaşlarını çatarak.
Tony güldü. Komikti çünkü.
"Tony... Steve... Ben Loki. Sakın suyun altından çıkmayın. Bu yeni yeteneğim ancak bu şekilde işliyor. İkinizi de duydum ve karanlık cehennemimde bu kesinlikle kendimi çok iyi hissetmeme neden oldu."
Tony ve Steve şaşkınlıkla birbirlerine baktı. Sonra Steve "Neredesin Loki? Söyle hemen kurtaralım seni."diye sordu.
Loki gülümsedi. "Bilmiyorum. 10 gündür karanlık bir odada tutuluyorum. Strange geçmişte annemi de bu odaya kapamış. O da geleceği görebiliyormuş ve Strange onun bu yeteneğini kullanarak ne zaman uyuşturucu kaçakçılığı yapacağını, polislerin ne zaman nereye baskın düzenleyeceğini öğreniyormuş. Strange beyaz rüya adlı uyuşturucuyu yapan kişi. Çocuklar buradan kaçmayı başarabilirim ama beni Thor'u öldürmekle tehdit etti. Bu yüzden kaçmayı deneyemiyorum bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)
FanfictionPsycho Dark "YABANCI" hikayesinin devamıdır. Loki'nin öz ailesine ne olduğu, Thor'un ailesi tarafından nasıl evlat edinildiğiyle ilgilidir. Ve doğuştan gelen bir yeteneğini gizlemeye çalışırken aynı zamanda insanlara yardım etmek için nasıl uğraş ve...