Loki aracı deli gibi sürüyordu. Thor'a kavuşmak ve onun kollarında ağlamak için dakikalar sayıyordu. İmgesinde gördüğü binanın önüne gelince ani fren yapıp kapıyı açarak kendini dışarıya attı. Sonra tüm gücüyle koştu. Binanın içine girip merdivenden zemin kata indi. Kilitli olan kapının önüne gelince elindeki anahtarlıktaki tüm anahtarları denedi. Sonunda bir tanesi kapıyı açmıştı.
Odaya bir adım attığında Thor'a sevinçle baktı. Ama aynı zamanda ağlamaya başladı.
Thor kapı açıldığında Strange yerine Loki'yi görünce çok şaşırdı. Şaşkınlığı mutluluğa dönüşürken onun adını haykırdı. "Loki!"
Loki koşup yere çökerek ona sarıldı. Thor da zincirlerin izin verdiği kadarıyla ona kollarını sardı. İkisi de hem mutluluktan gülüyor hem de ağlıyordu. Sanki ikisi de delirmiş gibiydi.
Yaşadıkları yoğun duygu fırtınası geçince Loki geri çekildi ve onun bileklerinde ki zincirlerin kilidini anahtarlardan biri ile açtı. Thor ona yeniden sarıldı. Sonra geri çekilip yüzündeki kana baktı. Sanki yeni görmüştü. "Bu kan ne Loki?"
Loki "Strange'in kanı. Onu öldürdüm."dedi.
Thor panikle "Suçu ben üstlenirim. Senin hapise girmeni istemiyorum."dedi.
Loki kısa bir an ona baktı. Sonra kahkaha attı. Derin nefesler alarak sakinleşip "Thor... Ben polisim. Unuttun mu?"dedi.
Thor bunu duyunca kendi aptallığına güldü. "Aktör olmak böyle birşey işte. Klişe sahne geldi aklıma. Hani sevdiğinin yerine hapise girer ya."
Loki "Anladım. Kalk bakalım. Eminim Bucky yoldadır."dedi.
Thor onunla birlikte ayağa kalkarken "Bucky buraya niye gelsin ki?"dedi.
Loki ona bakıp "Bucky gizli polis. Kimseye söylemesen iyi olur."dedi.
Thor şaşırdı. "Ne? Bucky polis... Şaka yapıyorsun değil mi?"
Tanıdık bir ses "Hayır, şaka yapmıyor. Umarım boş boğazlık etmezsin dostum."dedi.
Thor ve Loki sese doğru döndü. Bucky odanın girişinden onlara bakıyordu.
Thor "Aksiyon filmlerinde nasıl bu kadar iyi bir aktör olduğunu şimdi anladım. Senin hayatın aksiyonmuş."dedi.
Bucky sırıttı. "İkinizin de iyi olmasına sevindim. Hadi gidelim. Sizi hastaneye götüreceğim. Özellikle sana bakmaları gerek Thor. Sana yüz nakli yapmışlar gibi görünüyorsun."
Loki Thor'a destek olarak Bucky'i takip ederken gülüyordu.
Dışarıya çıktıklarında birkaç polis ekibi çoktan oraya varmıştı. Bucky onlara binayı arama emri verip Thor ve Loki'yi kendi arabasına bindirdi. Ve sürerek oradan uzaklaştı.
Loki, Thor'un omzuna doğru yaslanıp yavaşça uykuya daldı. Thor ise başını onun başına dayamış bu anın tadını çıkarıyordu.
Bucky aracı sürerken dikiz aynasından aşık çifte baktı ve bir anda Howard macerasında Steve'in vurulduğu gün geldi aklına. Derin bir iç çekip o anıyı zihninin gerisine doğru itti. Bu iki çiftin ortak bir noktası vardı. Yaşadıkları kötü deneyimlerden sonra soluğu onun arabasının arka koltuğunda almalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)
FanfictionPsycho Dark "YABANCI" hikayesinin devamıdır. Loki'nin öz ailesine ne olduğu, Thor'un ailesi tarafından nasıl evlat edinildiğiyle ilgilidir. Ve doğuştan gelen bir yeteneğini gizlemeye çalışırken aynı zamanda insanlara yardım etmek için nasıl uğraş ve...