Yüzüme gözüme bulaştırmamak dileğiyle hikayeye adımımı atıyorum. İyi okumalar.
Birkaç el silah sesi ve sonra ağlayan bir çocuk...
"Anne! Anne!"
"Lokiii! Koş! Koş oğlum!"
"Seni bırakmak istemiyorum anne..."
"Birtanecik oğlum... Gitmelisin... Annen yolun sonuna geldi bebeğim..."
"Babam gitti... Şimdi sen gidiyorsun... Anne beni kim koruyacak..."
"Sana yeteneğini veren, hepimizin yaratıcısı. Onun ışığından ve çizdiği doğru yoldan asla çıkma. O seni koruyacaktır. Yeteneğinden kimseye bahsetme. Seni kullanmak için hayatını mahvederler. Bu hatayı ben yaptım oğlum. Sende yapma... Şimdi arkanı dön ve koş... Geriye dönüp asla bakma... Hayatın boyunca sadece ileriye bak... Asla geriye bakma..."
Ağlayan çocuk ayağa kalktı ve annesinin yaşlarla dolu güzel yüzüne son kez baktı. Ve sonra koştu. Tıpkı annesinin söylediği gibi.
Asla arkasına bakmadı...
&
Gözlerini hızlıca açtı. Ellerini yanaklarına götürdü. Yanaklarındaki ıslaklıkların neyi simgelediğini gayet iyi biliyordu. O geriye dönmek istemese de ruhu rüyalarında herşeyi anımsamak için çırpınıyordu. Geçmişi onu bugüne getiren yegane şeydi ve çok değerliydi.
"Loki!"diye bağıran kaba bir ses ve hemen ardından kapının çarpılırcasına açılmasıyla içeriye kimin girdiğinin yanılgısız anlaşılması demekti.
"Ne var Tibet öküzü?"
Thor saçları karma karışık, karnını kaşıyarak ona baktı. "Kahvaltıyı hazırlamamışsın."
Loki gözlerini devirip yataktan kalktı. "Bir kez, sadece bir kez kahvaltıyı sen hazırlasan çırılçıplak evde tur atacağım. Doğum günümde bile yatağıma kahvaltı getirmiyorsun. Bir kere de beni sevindirsen."
Thor "Geçen gün dışarıdan alıp geldim ya."dedi.
Loki umutsuzca başını sağa sola salladı. "Maymunlar zeka belirtisi gösteriyor. Ama sende bir zeka belirtisi yok."
Thor somurtup "Alınıyorum ama."dedi.
Loki bir iç çekti ve yanına gelip onun yanağına elini koydu. "Üzgünüm abicim."
Thor gün ışığından bile daha parlak bir gülümseme sergiledi. "Affettim. Tabi bana waffle yaparsan."
Loki sırıtıp onun yanağında ki elini kaldırıp sertçe tokatı yapıştırdı.
Thor kendini geri çekip "Özür dileyip hemen ardından tokat atıyorsun ya."dedi.
Loki "Azıyla yetinmeyi öğren. Ayrıca bu benim seni sevme tarzım. Ben sevdim mi hoyrat severim."dedi.
Thor "Sen cidden normal değilsin?"dedi.
Loki yalancıktan şaşırmış gibi yapıp "Aaaa... Thor biliyor musun eski kardeşi getir, yenisini al kampanyası yapmışlar."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychic Dark "MELANKOLİ"~(THORKİ)
FanfictionPsycho Dark "YABANCI" hikayesinin devamıdır. Loki'nin öz ailesine ne olduğu, Thor'un ailesi tarafından nasıl evlat edinildiğiyle ilgilidir. Ve doğuştan gelen bir yeteneğini gizlemeye çalışırken aynı zamanda insanlara yardım etmek için nasıl uğraş ve...