Bölüm 3

112 70 2
                                    

Hemen odama gidip eşyalarımı toplamaya başladım. Bir yandan da yaptığımın doğru olup olmadığını, annem ve babama bunu nasıl anlatacağımı düşünüyordum. Sonra aklıma mektup bırakma fikri geldi. Eşyalarımı toplamayı bitirip bir mektup yazmaya başladım.

Mektuba önce bir selam sonra bir veda ile başlayıp gözyaşları ile bitirdim. Sonra mektubu yatağımın üstüne bıraktığım gibi bavulumu alıp Bu ra ile beraber otogara doğru yola çıktık. İstanbul'a Buğra'nın memleketi olan Tokat'a gidecektik.

Yolculuk çok eğlenceli geçiyordu. Oraya varınca bir taksi ile Buğra'nın anne ve babasından kalan eve gittik. Buğra gerçekten herşeyi hazırlamıştı. Aradan iki gün geçti. Annem ve babamın beni arayacakları meçhuldu. Buğra bu sebepten ötürü hemen evlenmeyi teklif ediyordu. Tek sıkıntı benim reşit olmamamdı. Bizde önce çabucak bir dini nikah kıymayı ben reşit oluncada resmi nikah koymaya karar verdik. Ertesi gün dini nikahımız kıyıldı.

Ben daha ne olduğunu anlayamadan kendimi bir anda evli bulmuştum. Kafam çok karışıktı, ama buna rağmen mutluydum. En azından şimdilik...

Evleneli neredeyse ili yıl olmuştu artık reşittim ve bir çocuk annesiydim. Burçe adında dünyalar güzeli beş aylık bir kızım vardı. Annem ve babam bu süre zarfı içinde beni aramakmış bile, hatta mektubu gördükten iki gün sonra beni evlatlıktan reddetmişlerdi. Buğra ile ilişkimiz halen ilk günkü gibiydi, fakat bir sorun vardı. Buğra yaklaşık 3 aydır alkole başlamıştı. Bu beni rahatsız ediyordu fakat bırakır umuduyla sesimi çıkarmadım. Bir ay sonra resmi nikahımız kıydık. Bundan sonra mutlu olmak için elimde bir neden daha vardı.

MEDUSA' NIN GÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin