Bölüm 2

122 75 2
                                    

Okul çıkışı koşa koşa eve gidip çabucak giyindim saçımı başımı, biraz da makyaj yaptım ve kafeye doğru yürümeye başladım. Anneme arkadaşlarımla sinemaya gideceğimi söyledim. İşte o benim aileme karşı ilk yalanımdı.

Kafeye vardığımda beni orada bekliyordu. Sohbetimiz gayet akıcı ve eğlenceli idi. Bu buluşmalar giderek sıklaştı. Yavaş yavaş sevgili olmaya başlamıştık. Her şey güzel gidiyordu. Ta ki yalanlarımdan  biri ortaya çıkıp annem beni onu la yakalayan kadar...

Babamı ilk o akşam bu kadar sinirli gördüm. Bağırıp çağırıyor, bir daha asla onunla görüşmememi söylüyordu. Beni odama yolladıkların da onlar halen konuşmaya devam ediyordu. Ertesi gün okula benle birlikte babamda geldi, çok şükür aklımdaki o şeyi yapmadı, (kantine inip Buğra'nın ağzını burnunu kırmadı) daha kötüsünü yaptı. Müdürle konuşup Buğra'yı işten attırıp, okula giriş çıkışını sınırsız olarak yasakladı. Babamın yaptığına mı yoksa Buğra'ya bir daha asla göremeyeceğim mi üzülim bilemedim. Bu radleden sonra başıma gelen olayların çoğu benim kontrolüm dışında gelişti.

Okula artık babam veya annemle gidip geliyordum. Buğra ilk bir hafta ne aradı ne beni görmeye geldi. Artık umudu mu kesmiştim  ki, bir gün annem ve babam dışarıdayken kapı ansızın çalıverdi. Kapıyı açmaya giderken içimde garip bir his vardı. O hissin kaynağını kapıyı açınca öğrendim. Kapıyı açma la beraber Buğra içeri daldı. Daha ne olduğunu bile anlayamadan kendimi salonda buldum. Bana kaçmayı teklif etti. Hayatımın şokunu yaşıyordum. Ne cevap vereceğimi bilemiyordum. Buğra acele etmemi, fazla zamanımızın olmadığını, herşeyi ayarladığını, çok mutlu olacağımızı söylüyordu. Ve ben tekrardan aklımı ve içimdeki o sesi bir kenara bırakıp kalbimi dinlemeyi  tercih ettim.

MEDUSA' NIN GÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin