Bölüm 8

84 68 3
                                    

- Kocam, sen beni kocamdın değil mi? Uğruna herşeyimi bırakıp sadece kalbimde ki aşkla kendisine kaçtığım adam. Tani halen adam diyebilirsem.

- HAZAL!!! SEN KİMİNLE KONUŞTUĞUNUN FARKIN DA MISIN?

- Evet. Karısını aldatan, çocuğunu hiçe sayan bir ŞEREFSİZLE KONUŞUYORUM!!!

O anda kendimi tutamayıp, yakalandığı için hem şaşkınlık hemde korku salınmış suratına bir tane patlattım. (pişman mıyım? HAYIIR) Neye uğradığını şaşırmış bir halde bana baktı. Adeta devamı gelecek mi diye kontrol ediyordu kendini hemen toparlayıp:

- Nereden çıkardın bunu, kafanı kim böyle şeylerle dolduruyor senin?

- Duyduğuma değil gördüğüme inandım.

Sözümü bitirmeme Eren'in ban yolladığı fotoğrafları ona gösterdim ve sessizce tepkisini bekledim. Fakat o hiç konuşmuyor, utanmadan öylece durup gözlerime bakıyordu. Sesini duymak istemiyordum, hemen Burçe'nin odasına doğru yönelecektim ki kolumu sıkıca kavradı.

- Sen nereye gittiğini sanıyorsun?

Sinirim bir kez daha tepeme çıkmıştı. Bu sefer kendisine gelmesi için daha sert vuracaktım ki elimi havada yakaladığı gibi birde beni geriye doğru itti. O hızla sehpanın sivri kenarına başımı çarptım...

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Doktor ve Buğra başımdaydı. Doktor, Buğra'ya açıklama yapıyordu.

- Eğer biraz daha sağa doğru gelmiş olsaydı gözünü kaybedebilirdi. Maalesef iz bırakıcak. Sahi, bu nasıl oldu?

- Yahu nasıl olacak? Bizim ki biraz titiz. Sabahın o saatinde perde asmaya kalkmış. Dengesini  kaybedip düşmüş. Eve geldiğimde yerde baygındı, çocuğu komşuya bıraktığım gibiburaya getirdim bende.

- İyi ki getirmişsiniz. Bazı sorumsuz insanlar bişey olmaz düşüncesiyle geçiştiriyorlar. Sizi çok takdir ettim doğrusu

  Bunları duyduktan sonra neredeyse halime gülecektim. Resmen ben ŞOKK...

MEDUSA' NIN GÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin