Witam serdecznie każdą zagubioną duszyczkę w tej dziwnej książce.
Mówią na mnie Vanitas, Grabarz lub Czarownica i książka ta jest zbiorowiskiem wszystkiego oraz niczego związanych z moimi OC [Original Character] i światami.
Co tu konkretniej znajdziesz...? Krótkie opowiadania, one shoty, talks [rozmówki] i headcanons związane właśnie z moimi postaciami i światami jakie stworzyłam.
Każdy gatunek opowieści tu znajdziecie, od komedii aż po dramat. Nie będę ukrywać, że moje poczucie humoru oraz pomysły bywają dziwne, dlatego wybaczcie jeśli dostaniecie przy czymś mocnego cringe'u lub żenady.
Informuję też, że moje zdolności pisarskie nie są na jakimś wysokim poziomie. Robię dość sporo błędów [przede wszystkim zjadam litery], dlatego jeśli ktoś z Was je znajdzie to możecie mi wypomnieć o tym w komentarzach. Postaram się je poprawić jak najszybciej.
Większości będzie to książka poświęcona moim OC i światom, choć mogą się tu pojawić postacie innych osób z wattpada lub też z fandomów. Więc... Jeśli jesteś zainteresowany moją twórczością to jest to wręcz idealna książka dla Ciebie.
Co do rozdziałów... To nie wiem co ile będą wstawiane. Mogą być codziennie lub nawet co miesiąc wstawiane, w zależności tak naprawdę od tego czy będę mieć ochotę i chęć do pisania czegokolwiek.
Jest to książka w której możecie mnie poprosić o opowiadanie, rozmówki i one shoty, gdzie zawrzeć mogę Wasz pomysł i OC. Sama też mogę wykorzystać postacie danych osób z wattpada [wcześniej oczywiście pytając się o zgodę na wykorzystanie postaci danego autora/autorki].
Jeśli już ktoś z Was ma teraz jakiś pomysł na one shot, opowiadanie lub na rozmówki to możecie napisać w komentarzu. Będzie mi bardzo miło.
I tyle na dziś. Mam nadzieję, że książka ta komuś się spodoba i będzie to czytał.
Dziękuję wszystkim za przeczytanie i dotarcie do końca.
Do zobaczenia w Piekle lub Waszych komentarzach...
I pamiętajcie...
Kot + Czarownica + Książe Ciemności = kłopoty i katastrofa
Pozdrawiam,
~_Vanitas_Vanitatum_/Alchemy Witch~
CZYTASZ
▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]
Random-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☔ 𝐙 𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐓𝐎 𝐒𝐀𝐌𝐄 𝐊Ł𝐎𝐏𝐎𝐓𝐘 𝐒𝐀̨ └➤ ❝ - 𝐓𝐨 𝐰𝐨́𝐝𝐤𝐚 - 𝐬ł𝐚𝐛𝐲𝐦 𝐠ł𝐨𝐬𝐞𝐦 𝐳𝐚𝐩𝐲𝐭𝐚ł𝐚 𝐌𝐚ł𝐠𝐨𝐫𝐳𝐚𝐭𝐚. (...) - 𝐍𝐚 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐬́𝐜́ 𝐛𝐨𝐬𝐤𝐚̨, 𝐤𝐫𝐨́𝐥𝐨𝐰𝐨 - 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐫𝐲𝐩𝐢𝐚ł - 𝐜𝐳𝐲 𝐨𝐬́𝐦�...