Capitolul 1

338 16 1
                                    

                                                                                             1.

Evelyn

Asta e a patra oară în ultima lună,când libidinosul de șef mă cheamă la el în birou. Și este a patra oară când va trebui să-i fac un blow job pentru a scăpa de el.

Nu mă mai obosesc să bat la ușă,intru direct și mă trântesc pe scaun.

- Rose,da intră,face un semn cu mâna spre scaun, și ia un loc.

Îl privesc plictisită,oftând la fel de plictisită la replica lui.Mereu face așa.

- M-ai chemat,șefu.

- Da,vreau să vorbim despre,face o pauză,cum ar trebui să pleci.

O luăm de la capăt. Îmi spune aceeași replică de fiecare dată,ca după să continue cu scuze,dar niciodată nu mă dă afară.

- Despre asta vrei să vorbim? Îmi ridic o sprânceană. Atunci când am ajuns să lucrez aici folosea tot felul de scuze ca după să mă pună să i-o sug. Ce pot spune.Subtil.

- Da,dar de data asta vorbesc serios. Trebuie să pleci.

Spune dând din cap agitat,dar tot ce fac este să stau în continuare pe scaun și să-mi mușc buza inferioară. Observă gestul, iar privirea îi coboară pe trupul meu aproape dezgolit și se oprește pe sutienul plin de bani.

- Cât ai făcut?

- 4000 mii.

Ochii i se măresc și văd un zâmbet pe fața aia a lui lăsată,murdară și uleioasă. Cu cât am eu mai mult în sutien cu atât are el mai mult în buzunar. Asta e înțelegerea, fifty-fifty.

Tace.Ca de fiecare dată când pune întrebarea asta. Îl văd cum își mușcă interiorul obrazului.

- Tot v-a trebui să pleci.

Îmi dau ochii peste cap. De fiecare dată se lasă tot mai greu.

- Ce spui să nu mai vorbești,mă ridic senzual, încet ca o felină și mă apropi de el. Știe ce am de gând să fac și-l văd foindu-se. Ce-ar fi să te relaxezi puțin. Mă duc în spatele lui și-i masez umerii. Mă aplec până la urechea lui,unde-i șoptesc. Lasă-mă să te fac să te simți bine.

Îi ling urechea,iar mâinile mele se lasă în jos pe brațele lui pline de grăsime. Mă întorc cu fața spre el,asigurându-mă că sânii mei sunt cât mai aproape de fața lui. Mă las în genunghi în fața lui și îi deschid catarama de la curea.

Libidinosu naibii! Încă i se mai scoală și eu care credeam că trebuie să ia viagra înainte. Sunt aproape să-i scot scula din pantaloni când mă prinde de mâini și mi le îndepărtează atât de violent și repede că mă dezechilibrez și cad pe podea, iar el sare în picioare.

- Gata,Rose! Asta a fost ultima ta noapte aici. Spune și-mi arată ușa cu mâna. Dar va trebuie să pleci.

Liniștea se lasă printre noi. Nu am crezut că moșul ăsta mă va da vreodată afară.

- Nu uita să-ți cureți dulapul.

Deci,asta a fost? Nu uita să-ți cureți dulapul? Mă ridic furioasă de pe jos și-mi vine să-l lovesc drept între picioare. Mă întorc pe călcâie și ies furtunoasă pe ușă.

- Poți păstra ce ai câștigat azi.

Îl aud suspinând în urma mea.

Și eu,ce dracu fac acum?! Aproape că-mi vine să plâng,dar nu-mi las lacrimile să părăsească ochii. Nu a unde să mă duc.

Cred că a venit cazul să mă întorc în Riverhale.


Bună, unicornilor!! Și da, unicornii există! 

Vreau să vă cer o părere sau un comentariu legat de poveste.
În poza e Eve:)

BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum