Capitol 13

104 9 0
                                    

                                                                                             13.

Evelyn

Mă duc la oglindă,unde răsuflu ușurată. Acum tot ce trebuie să fac este să mă gândesc cum să scap de el după ce ies de aici. Îmi întorc privirea împrejur și observ că sunt singură în baie. Ăsta e un avantaj. Bine,acum gândește,cum scap de el? Aș putea să-i spun că nu mă simt bine deloc sau că...

Dar ușa toaletei,mă oprește din gândit. Cineva o trântește tare și repede. Mă aștept să fie o femeie foarte nervoasă,însă persoana care apare de după colț nu este nici pe departe o tipă cu vagin,ci un tip. Un bărbat. Unul mare.

Rămân nemișcată și împietrită din cauză șocului.

Ce caută aici un bărbat?

Cuvintele îmi sunt blocate undeva în gât. Ar fi trebui să urlu la el să plece sau că nu știe să citescă indicatoare,însă faptul că se apropie repede și cu pași siguri de mine,mă neliniștește. Intimidată de masivitatea lui fac câte un pas înapoi până când spatele meu atinge peretele. Privirea mea este fixată în ochii lui verzi.

O,doamne! Este bărbatul peste care am dat șampania. Dau să spun ceva,însă gestul lui neașteptat de a mă readuce la tăcere mă lasă fără aer.

Mă sărută.

Un sărut dur și posesiv,care se transformă în unul blând și gingaș,când vede că eu nu-i răspund. Mâinile sale mi-au prins talia ferm și posesiv. Sunt prinsă între el și perete.

Se îndepărtează puțin și reușesc să respir din nou,dar privirea lui este ațintită în a mea. Pe față îi apare un zâmbet fermecător,dar pervers în același timp. Se apropie de urechea mea,unde îi simt respirația caldă.

- După ce m-ai udat,face o pauză pentru a-mi mușca puțin lobul urechii.

Dumnezeule,dacă nu m-ar ține atât de strâns și aproape de el, aș fi leșinat la cât de sexy îi sună vocea.

- Și după ce m-ai atins,de data asta îmi linge urechea,iar una dintre mâini a început să mi se plimbe pe spate, a trebuit să merg la baie,înghit în sec și aproape că-mi pierd respirația. Cealaltă mână a lui îmi face cercuri pe coapsă și este atât de aproape de locul meu, încă involuntar scot un mic geamăt.Sunetul scos de mine mine îi provoacă un zâmbet satisfăcut și îl îndeamnă să continue.Să mă rezolv singur.

Sunt atât de pierdută în plăcerea pe care mi-o oferă încă nu am nicio reacție la ceea ce mi-a spus. Nici nu-mi dau seama la ce se referă,dar nici nu-mi pasă atâta timp cât continuă.

Una dintre mâini îmi găsește un sân și sfârcul întărit pe care îl ciupește,iar gestul său mă face să icnesc surprinsă. Cealaltă e aproape de locul dintre picioare. Îi simt respirația caldă pe gât și buzele alea cărnoase care îmi sărută pielea suav. Îmi înclin capul pentru a avea mai mult acces.

Dacă ar intra cineva peste noi,ce ar trebui să spun? Că mi s-a făcut rău și ce? Dar, nu-mi pasă. Tot ce contează e că vreau să continue orice face el acum. Pentru că o face bine.

Degetele mari și groase coboară de la coapsă spre feminitatea mea.

- Ah! Este gemătul pe care îl scot la contactul dintre mine și el. Îmi agăț mâinile de umerii lui și mă împing puțin în el. Îl aud cum înghite în sec. Sunt udă. Foarte udă,iar faptul că nu port lenjerie îl surprinde,dar cumva simt că se încordează și parcă se înfurie.

- Ești o fată foarte rea pentru că nu porți lenjerie.

Replica lui dură și sexy mă face să gem din nou. Mă mușcă pe gât, de piept,iar când reușește să-mi elibereze un sân din rochie mi-l ia în gură și-l suge. Gem atât de tare încât îmi bagă un deget în gură pentru a nu ne auzi nimeni.

- Nu vreau să-l mai văd pe ăla vreodată că te atinge. Spune în timp ce îmi sărută sânii și gâtul,iar degetul său se joacă cu clitorismul meu.

Se referă la Stephen. Dar nu înțeleg la ce se referă. Nici măcar nu știu cine e sau de unde mă cunoaște. Tot ce știu e că acum degetele lui se joacă cu intrarea mea. Și o fac bine.

Nu-i dau niciun răspuns. Îl simt că se încordează și se oprește din tot de face,își scoate mâinile de sub mine și mă trage atât de tare de talie spre pieptul său, încât gestul mă face să urlu.

Se uită în ochii mei.

- Spune-mi că ai înțeles să nu-l mai lași să te atingă niciodată.

Schimbarea lui de comportament mă surprinde și în același timp mă înfurie. Cine se crede să-mi dea mie ordine.

- Cine te crezi să-mi spui mie pe cine să las sau nu să mă atingă?

Dar nu-mi răspunde,ci zâmbește superior. Nu reușesc să-i dau altă replică că buzele sale mă readuc la tăcere. Este tandru și lent. Diferit față de data trecută. Îi răspund la sărut. Îmi deschid gura și-l las să-mi exploreze gura, ca după limbile noastre să ducă o luptă pentru dominație. Își plimbă din nou mâinile pe mine. De la talie urcă încet spre omoplații,apoi coboară spre fundul meu pe care îl strâng cu fermitate.

Mă saltă la el în brațe și din instinct îmi înconjor piciorele de talia sa. Nu întrerupe sărutul,iar de la unul tandru se transformă într-unul dominant și dur.

Așa pot descrie sărutările lui.

Dure și dominante.

Îmi abandonează gura și coboară cu sărutările pe linia maxilarului și gât. Una dintre mâini îi coboară spre locul dintre picioarele mele,iar un deget își face loc în mine.

- Ah!

Și continuă să-și miște degetul în mine în timp ce-mi depune săruturi pe gât,apoi mă mușcă.

- Au! Îmi îndepărtez spatele de el din cauza dureri și mă uit la el.

- Nu-mi place că ți-a atins pielea și ți-a lăsat o urmă.

- Și tu face exact același lucru.

Își ridică capul spre mine și se uită la mine cu o privire intimidantă și cu ochii mijiți. Apoi îi apare un zâmbet fermecător. Se apropie de gura mea și rămâne la doar un milimetru de buzele mele.

- Diferența e că că-ți place. Dau să spun ceva,dar mă sărută.

Îi simt umflătura din pantaloni. Îmi atinge pelvisul cu ea.

E tare.

Și mare.

Foarte mare.

Se freacă puțin de mine în timp ce ne sărutăm și în timp ce degetul lui este încă în mine, iar un altul se joacă cu clitorismul meu.

Îmi prinde sânul în palma sa,apoi îmi ciupește sfârcul,cât timp îmi depune sărutări pe gât.

Se reîntoarce să-mi aline buzele umflate,dar se opri brusc și mă privi în ochi. Eram bulversată și încă pierdută în simțuri când l-am simțit dându-mi drumul din brațele sale și aranjându-mi rochia. Îmi acoperă sânii și oferă mai mult timp încercării de a-mi acoperii crăpătura din rochie care e aproape până la coapsă,acum că știe că nu port lenjerie.

- Ce s-a întâmplat? L-am privit confuză.

În punctul în care am ajuns,lucrurile care mi le-a făcut un necunoscut m-a făcut să mă tem puțin de ce v-a urma, așa că mă dau un pas în spate. Dar el vine spre mine și mă lipește de perete și trupul lui masiv.

- Ești mult prea importantă pentru mine,ca să ți-o trag într-o toaletă pentru femei. Se îndepărtează puțin de mine și încearcă să-și aranjeze umflătura din pantaloni,dar fără succes. Și crede-mă,spune și își ridică privirea spre mine,fac un mare efort acum să te las așa.

Se întoarce pe călcâie și pleacă,dar înainte să iasă pe ușă îl aud spunând:

- Cum ieși din baie pe dreapta este o ușă care duce spre o ieșire în parcare. Nu vreau să te văd că te duci cu el la el acasă.

Apoi pleacă.

BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum