3.
El
- Ai grijă cum arunci,pizdă cu ochi!
Strigă Ash,atunci când Jack ne aruncă din mini-frigiderul din garaj câte o bere.
- Să vedem cine mai e pizdă cu ochi,atunci când îmi bag ceva și nu-ți mai repar mașina.
Jack mârâie la Ash, pentru că știe că ăsta e finalul mici lor certe. Deși sunt verișori,mereu se tachinează până se ajunge la bătaie. Încep din nou să se contrazică pe motivul că Ash nu știe să umble sub capota iubitei lui,dar tot ce fac este să-i ignor.
Continui să lucrez la mașina mea,până când cearta lor i-a sfârșit și-l aud pe Jack,spunând:
- Unde-i Easton?
- E cu micuța Amy,mimează o voce pițigăiată care ar trebui să fie a lui Easton, cel mai probabil îi face un pat plin cu petale de trandafir și căcaturi.
Râdem cu toții la cât de bine la copiat pe East.
- O, mai taci! Spune Ash. Că dacă te sună Amber,îți piere vocea asta de prost și o pupi în fund. Face o pauză de gândire și continuă,ceea ce sigur faci.
Replica lui îmi aduce un zâmbet în colțul gurii.
Îmi continui treaba la mașină,pentru că trebuie să o termin până mâine seară.
- Ce ziceți ca după ce terminăm mașinile să mergem în clubul din centrul? Propune Ash.
- După ce noi terminăm mașinile? Întreabă iritat Jack cu o sprânceană ridicată. Tu nu faci nimic decât să dai degeaba din gură.
- Tu nu mi-ai văzut mâinile? Spune și ne arată mimând o față afectată mâinile. Eu am mâini de zână,face o pauză,nu ating ulei și căcaturi murdare.
- Dar atingi alte uleiuri. Spune Jack.
Uneori îmi vine să-i strâng de gât de ăștia doi.
Zâmbetul lui Ash îi ajunge până la urechi. Îmi dau ochii peste cap,pentru că știu că acum o să se laude.
- Păi,cum crezi că am făcut atâtea femei să-mi strige numele? Și să nu uităm că Britney m-a implorat de atâtea ori să-mi bag degetele în pizda ei și mai ales dege...
Nu termină fraza,căci Jack sare pe el și mai să-l bată dacă nu eram și eu acolo să-i despart.
- Stai dracu departe de Britney,arată cu degetul spre el, tu și degetele tale și mai ales cu scula ta pleoștită.
Până aici a ajuns răbdarea lui Ash. Vrea să sară la Jack, dar eu încă îi țin. Poți să-l înjuri pe Ash de orice,dar să nu-i vorbești urât scula. Atunci, ai atins un punct sensibil.
- Calmați-vă amândoi.
Tonul meu rece și dur îi face pe cei doi să-și închidă gura.Își aruncă săgeți din privire,iar Jack spune fără cuvinte „asta nu s-a terminat aici",dar tot ce reușește să fac este să-i aducă un alt zâmbet arogant lui Ash.
Britney este o tipă drăguțică de care se tot ține Jack ca un scai.
Ca să mai încălzesc atmosfera dintre noi,chiar dacă nu este genul meu,spun.
- Sună bine să ne petrecem seara la club.
Cei doi își revin, ca și cum nu ar fi fost nimic.
CITEȘTI
Black
Teen FictionAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...