Capitolul 11
El
- Bună treabă,fiule!
Mă felicită șeful meu cu o stângere de mână. Am încheiat încă o afacere pe plus, ca de fiecare dată.
- Ia un loc,fiule! Vrei ceva de băut?
Mă uit la ceasul de la mână. Este ora 8 seara. Tot ce vreau acum este să merg și să fac un duș la mine acasă. Oftez,obosit. De când s-a mutat femeia aia în casa vecină,nici dușul nu-l mai fac acasă. Abia dacă mai trec pe acolo. Merg doar noaptea târziu pentru a-mi lua haine curate,dar chiar și atunci o văd. Îi văd mica lumină de la veioză aprinsă. Mereu este îmbrăcată atât de...provocator.De fapt,dacă stau mai bine să mă gândesc nu este îmbrăcată. Și nu mă plâng,chiar de loc. Îmi face o mare plăcere să îi admir trupul mic și firav, cu acei sâni perfecți și acele buze mari și pline ca niște fragi,care trebuie alinate și supte.
Doar gândindu-mă la ea simt cum încep să mă strângă pantalonii. Oftez din nou. Asta ea a șaptea oară în doar trei zile. Încerc să-mi rearanjez pantalonii, dar îmi este imposibil. Voi avea o noapte albă. Și un alt duș rece ca gheața.
- De fapt, cred că ar trebui să plec, mâine...
Dar nu termin ce vreau să spun,că mă întrerupe. Așa face mereu când vrea ceva de la mine.
- Fiule! Unde te grăbești așa? Trebuie să sărbătorim.
Vine lângă mine,unde mă apucă cu o mână de după umeri și mă duce lângă scaun, unde mă trântește pe el. O să fie o noapte lungă.
Pleacă și se reîntoarce cu un pahar cu whiskey, pe care mi-l pune în mână,apoi se așază pe scaunul lui.
- Povestește-mi,fiule, cum a fost afacerea?
- Totul a decurs bine. Banii sunt în cont,iar toate probleme pe care le-am întâmpinat pe parcurs au fost eliminate. Spun și iau o gură de whiskey.
- Perfect. Îmi zâmbește învingător și ia o gură din paharul lui. Știam că mă pot baza pe tine.
Mereu îmi spune asta. Și mereu îmi dă o altă sarcină.
- Spune-mi? Cum stai cu cuceririle? Vreo norocoasă?
Aproape că mă înec când termină de întrebat. De când îl interesează pe bătrânul ăsta de colecția mea de chiloți rămași la mine de la toate fetele.
- Nu, domnule. Nu este nicio norocoasă.
- Perfect. Atunci am ceva pentru tine.
Te rog,nu-mi spune că mi-ai adus o altă curvă.
- În seara asta vreau să mergi la petrecerea lui John Walton și să te întâlnești acolo cu Valeria Lipovestsky. Este fiica unui mare, se oprește puțin pentru a-și căuta cuvintele, prieten de-al nostru. Vreau să o seduci,să o duci în pat nu-mi pasă ce-i faci. Fața bătrânului fericit a dispărut și a fost înlocuită cu cea de serioasă de afaceri și-mi aruncă un dosar pe masă. Vreau să aflii de la ea tot. Vreau să știu cu ce ne confruntăm și vreau să-l elimini.
Cu astea spune știu că s-a terminat conversația noastră și că trebuie să plec. Mă mai uit încă o dată la imaginea femeii, beau tot conținutul paharului și mă ridic. Mă întorc pe călcâie și mă îndrept spre ușă.
- Ne vedem la petrecere!
Închid ușa în urma mea. Fix de o petrecere aveam eu nevoie acum.
Ah...
Umflătura asta din pantaloni e al dracu de dureroasă.
Mă urc în mașină și trântesc ușă după mine. Al dracu vecină care îmi provoacă cele mai dureroase erecții și care nu trec nici după un duș rece ca gheața.Doar gândindu-mă la ea, la ce i-aș putea face mă face să îmi vine să merg peste ea s-o iau pe sus și s-o trântesc pe pat și să o gust. Aș face orice doar ca s-o gust.
De data asta va trebui să mă rezolv singur dacă merg la petrecere.Nici măcar Grace nu mă mai ajută.
Pornesc mașina și mă îndrept spre casă,unde sper din toată inima să nu îi fie aprinsă lumina.
*
Ies din duș cu un prosop în jurul coapselor. Telefonul îmi bâzâie și merg să iau. Este un mesaj de la Corb.
Trebuie să vorbim imediat.
Nu am chef de el acum.Arunc telefonul pe pat și merg la dulap de unde scot noul costum Hugo Boss,pe care mi l-a trimis Trent. Îmi dau ochii peste cap. Știa că va trebui să merg la petrecerea asta stupidă.
Îl îmbrac repede, pentru că este destul de târziu. Chiar dacă este un tâmpit de bal la care nu vreau să merg, n-mi place să întârzi. Îmi închei ultimul nasture de la cămașă când privirea îmi fuge spre fereastră.
Și ferească cerului ce văd. Înghit în sec,iar gura mi s-a deschis. Aproape că salivez. La geamul de visavi e vecina mea întoarsă cu spatele la mine și uitându-se în oglindă. Pantalonii încep să mă jeneze când privirea mea coboară pe trupul ei îmbrăcat în mătase. Mătase roșie. Asta e sinucidere fără vărsare de sânge.
Stau ca un prost și privesc pe fereastră la ea. Mă uit. O admir. O devorez. Are un trup senzual,nu că m-ar interesa doar trupul,dar știi cum e vorba aia:„ce e frumos și lui Dumnezeu îi place",iar în cazul ăsta presupun că Dumnezeu nu mă judecă.
Este frumoasă și sexy,dar trebuie să merg la balul ăla stupid cu orice preț chiar dacă nu vreau. Mă simt că un copil forțat să meargă la școală când el vrea să rămână acasă și să mănânce tort, și Dumnezeule ce mai tort.
Mă uit în jos la umflătura din pantaloni. Dacă o țin tot așa o să încep să dau găuri la pantaloni.
CITEȘTI
Black
Teen FictionAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...