Capitolul 15
Evelyn
O găsesc pe Jose în una dintre bucătării dând shot-uri cu o tipă. Mă uit la cât de concentrată e în ceea ce face și în același timp cât de determinată să câștige concursul.
- Cincizeci de shot-uri. Spune o voce din spatele meu, un tip destul de drăguțel.
- Care e miza?
- Partenera lui Jack la cursa de astă seară. Spune și-mi arată cu degetul un tip din stânga.
- Ce-ai spune dacă...începe tipul din spatele meu să spună, dar este oprit de strigătul lui Jose.
- AM CÂȘTIGAT,TÂRFĂ!
Face tipicul dans al victoriei ca în copilărie și când mă vede zâmbetul de pe față i se lărgește. Vine în dreptul meu și-mi spune:
- Trebuie să mergem la cursă.
Îmi ia brațul și mă trage după ea în mulțime, până ajungem într-un garaj de la subsol și ia niște chei de pe un suport.
- Nu cred că ar trebui să conduci. Spun și mă opresc cu o voce tremurândă.
- Stai liniștită. Spune făcând cu mână de parcă ar fi un fleac faptul că a băut cincizeci de pahare de tequila și acum vrea să conducă. Am mai făcut asta si privește-mă. Arată spre ea. Sunt vie.
Urcă la volan și-mi face semn cu mâna să mă urc. Inspir și expir.
Decât să o las să moară beată și singură,mai bine să fiu lângă ea.
*
Coborâm din mașină în mijlocul pistei. În stânga și-n dreapta sunt doar mașini. Toate de curse, cu rezervoare de nitrogen în spate și cel puțin 300 de CP sub capotă. Toate astea sunt înconjurate de fete tinere,care roiesc în jurul proprietarului mașinii, îmbrăcate vulgar, care defilează aproape goale. Jose vine în dreapta mea și mă ia de braț.
- Ce mai aștepți! Spune cu zâmbetul pe buze și mă duce în mijlocul mulțimii.
Nu recunosc pe nimeni.
- Cine sunt toți ăștia?
- Prietenii șefului! Îmi urlă în ureche din cauza muzicii și a motoarelor care se ambalează.
Ne mai ducem puțin prin mulțime,când aud pe cineva care o strigă:
- Jose,iubito,vino aici!
Își dă ochii peste cap și ne întoarcem spre un tip arătos. Brunet cu ochii albaștri și bine făcut care stă rezemat de capota unui Mustang. Deși,pare iritată de tip,afișează un zâmbet fals.
- Matt.
- Nu lucrezi astă seară?
- Nu.
Spune apăsat și dur,încât îl face pe tip să tresare. Pare cam în limbă după ea.
- Păcat,îmi este dor de tine. Dar pot plăti chiar dacă nu ești pe tură. Spune și-i face cu ochiul,apoi privirea îi cade pe mine și zâmbește. Ești nouă,frumoaso?
O aud pe Jose pufnind și dându-și ochii peste cap,apoi se întoarce furtunos pe călcâie și plecăm trasă de ea.
- Lee e pe tură. Plătește-o pe ea! Strigă ea și îi ridică degetul mijlociu.
CITEȘTI
Black
Novela JuvenilAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...