5.
Evelyn
Primul lucru la care mă gândesc,când intru în casă este dușul care mă așteaptă.După masajul pe care mi l-a oferit Domnul Arătos mi-a spus că nu mai avea nevoie de mine și că pot pleca.
Trebuie să recunosc că m-am simțit bine la final,dar toată întâlnirea asta m-a înfricoșat și sper să nu mai am vreodată ocazia de al vedea.
Urc scările în grabă,unde mă duc direct la dulapul din camera mea. Dar,înainte de al deschide privirea îmi fuge la geamul de alături. Mă apropii de el și privesc camera de vizavi. Este un dormitor destul de simplu și foarte curat. Dar,nu e nimeni în el.
Îmi scutur capul pentru că am ajuns să îmi spionez vecinul. Alung orice gând aș avea despre seara trecută și mă duc la duș.
Proaspăt ieșită din duș și cu un halat de satin, cobor în bucătărie. Pornesc mașina de cafea și aștept ca acesta să fie gata. Între timp deschid frigiderul după cutia de lapte,dar se aude soneria.
Ding-dong.
Ciudat. Nu știe nimeni că am venit în oraș. Strâng mai bine halatul pe mine și mă duc la ușă. O deschid,dar nu este nimeni. Mă uit în stânga și-n dreapta,dar strada este complet goală. Înainte să închid ușa,iritată că cineva are chef de glume, privirea îmi coboară pe preș, unde...
Dumnezeule...
Este un buchet imens de trandafiri roșii. Îl ridic de jos și închis ușa. Îl duc în bucătărie, unde îl așez pe blat și văd că este o scrisoare. O deschid.
De abia aștept să continuăm ceea ce am început.
Ce dracu înseamnă asta?! Iritată arunc biletul în gunoi și vreau să fac același lucru și cu florile,dar...sunt atât de frumoase. Și sunt preferatele mele.
Renunț la a le arunca și le pun într-o vază. Îmi iau cafeau și mă duc în camera mea. Iau între timp o gură de cafea și simt cum papilele mele gustative vor avea un orgasm.
Îmi așez cana pe birou și mă duc la dulap de unde iau o pereche de pantaloni scurți și un top. Le trântesc pe pat și-mi desfac halatul, lăsându-l să cadă de pe mine.Port o pereche de chiloți de satin roșii cu dantelă,iar când mă aplec să-mi iau top-ul de pe pat,am din nou acea senzație.
Deci,moșulețul s-a trezit și s-a gândit să se uite pe geam. Un zâmbet larg îmi apare pe față. Oare cum aș mai putea să mă distrez cu acest mic pervers vecin.
Și atunci îmi vine o idee.
Exact, așa cum sunt,fără sutien mă apropii de fereastră,unde îmi mușc buza inferioară și mă joc teatral cu o șuviță de păr. Mă aplec puțin pe pervaz,prefăcându-ma că mă uit pe geam în stânga și-n dreapta.
Dar,mișcarea din fața geamului mă face să-mi îndrept privirea într-acolo. Chiar dacă moșu are perdea,pot vedea destul de bine în cameră.
Și ceea ce văd, mă face să-mi pierd respirația și să mi se deschidă gura.
Moșulică pe care-l credeam vecin nu este nici pe departe un moș.
Este un tip.
Un tip dat dracu de bun.
Are un corp care mă face să înghit în sec și să vreau acum pe loc să-mi dau drumul. Corpul ăla nici măcar nu cred că e legal. Are atât de mulți mușchi pronunțați,mușchi de care nici nu le știam existența. Iar V de le coapse, o,Doamne.
Simt o mâncărime între picioare și cum sfârcurile mi s-a întărit dureros de tare. Îmi duc instinctiv mâna între picioare și Dumnezeule...
Sunt udă.
Își dă jos pantalonii,dar are grijă să fie destul de aproape de geam pentru a se asigura că văd foarte bine că o dată cu pantalonii, își scoate și boxeri.
Cred că tocmai am avut un pre-orgasm.
Este imens.
Este gros.
Este tare.
Are o erecție imensă cu care cred că ar putea să spargă lemnele.
Stau ca o prostă cu gura căscată uitându-mă pe geam la moșul-nemoș-sexy de la geam.
Dar,ceea ce face mă lasă fără aer în plămâni.
În loc să plece la baie sau să se îmbrace, din contră. Își duce mâna dreapta în jurul membrului său erect și...
Futu-i.
E chiar mai mare decât am crezut că e.
Își plimbă încet mâna de la vârf, pe care îl masează puțin apoi coboară până la testicule pe care le strânge și le apasă. Cealaltă mână o are pe bicepși și se plimbă pe abdomenul bine lucrat.
Am presimțirea că asta e răzbunarea.
CITEȘTI
Black
Teen FictionAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...