Capitolul 12
Evelyn
Ajungem la localul unde se ține balul.Ca de fiecare dată Will este cel care-mi deschide ușa mașinii care a fost trimisă pentru mine și-mi dă mâna.
- Domnișoară,arătați minunat.
Will este un majordom bătrân care a fost la fiecare petrecere ținută de familia Walton și mereu mă făcea să roșesc. Chiar și acum.
- Nici tu nu arăți mai prejos.
Îmi zâmbește și mă conduce spre intrare. Acolo se află gazda balul,domnul și doamna Walton și bineînțeles, arogantul lor fiu.Stephen îmi întâlnește privirea și o lasă pe săraca doamnă cu care vorbea apropiindu-se de mine.
- Evelyn. Spune și își pune mâinile pe talia mea strângându-mă puțin. Arăți mirific. Privirea îi coboară pe decolteul imens. Will,mă ocup eu de aici.
Will pleacă și mă lasă singură cu această corcitură. Cu mâinile încă pe talia mea, mă trage mai aproape de el și-și coboară capul până la urechea mea. Îi simt respirația și buzele care-mi mângâie lobul urechii.
- Sper că-ți place rochia pe care am ales-o pentru tine.
Simt cum picioarele i se înmoaie,dar nu că m-ar fi mișcat gestul său,ci de furie. Cum își permite el să-mi cumpere mie o rochie. Una care expune mai multe decât am.
- Nu știm că tu mi-ai cumpărat-o.
- Oh,iubito! Mă apucă de braț și mă trage spre intrare localului. Normal că eu ți-am ales-o.
Oh,idiotule! Aș rupe-o de pe mine chiar acum, dacă aș putea.
Mă las trasă de el până în fața ușii, unde se oprește și se uită la mine.
- Mai am un cadou pentru tine. Închide ochii. Îmi șoptește la ureche.
Sper că nu e un alt costum de la sex-shop.
- Deschide! În mâini ține o mască roșie superbă.
- Nu știam că este un bal mascat.
- Am omis detaliu ăsta. Spune și se apropie de mine pentru a-mi pune masca. Voi fi singurul de aici care v-a știi cine ești. Îmi șoptește la ureche.
Asta ar trebuie să fie excitant?
Pentru că nu este. De fapt,sunt scârbită. Îmi vine să urlu și să fug de aici. Îmi dau ochii peste cap și-mi strâng maxilarul. Trebuie să rezist doar câteva ore ca după să pot pleca.
În fața noastră apar părinții mei și părinții lui.
Va fi o noapte lungă...
- Evelyn, spune doamna Walton, ce mare te-ai făcut!
Mă cuprinde într-o îmbrățișare.
- Arăți incredibil! Se retrage din îmbrățișare și mă privește mai bine. Te-ai schimbat enorm.
În spatele ei apare domnul Walton.
- Evelyn! Ne pare foarte bine că te-ai reîntors acasă. Chiar dacă niciodată nu am primit de la el, nici un fel de atenție sporită,mereu am simțit că mă privește diferit la mine față de celelalte fete față de cele cu care ieșea Stephen.
În timp ce ai mei vorbesc cu domnii Walton,iar Stephen îmi tot spune chestii la ureche,pe care nici nu le ascultam pe lângă noi trece un bărbat,care mi-a captat atenția. Înalt,cu umeri lați și îmbrăcat cu un superb costum. Masca de pe față îi ascunde chipul,dar ochii lui sunt cei care îmi fură privirea. Sunt reci și duri. Privirea lui a întâlnit-o acum pe a mea. Stăm și ne holbăm unul la altul. Până când îi aud vocea doamnei Walton.
CITEȘTI
Black
Teen FictionAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...