Capitolul 19
El
Trântesc ușa dormitorului și mă duc ca un fulger în baie. Înspir și expir cu ochii închiși. Îmi pun mâinile de o parte și de alta a ghiuvetei și mă uit în oglindă. Cum am putut face asta? De ce am adus-o aici? Ăsta trebuia să fie doar locul meu, neatins și neștiut de nimeni,dar nu a trebuit eu să fac pe Muschetarul-Drăguț și să salvez domnița la anaghie. Privirea îmi coboară la umflătura care stă să-mi rupă pantalonii. Nu se poate ca o fetiță plângăcioasă să-mi provoace asemenea reacții. Când am văzut-o albă la față în mașină și pe punctul de a leșina ceva s-a aprins în mine. Dacă era doar eu în cursă nu aș fi încetinit,din potrivă aș fi continuat să accelerez cu riscul de a fi zdrobit. Dar,nu am fost singur.
Ea are ceva. Are un anume afect asupra mea,încât mă face moale. A fost pentru prima dată când am atins așa o femeie. Sunt dominant,sunt dur și iau ce vreau indiferent de consecințe. Dar cu ea nu pot fi așa. Cu ea sunt moale,lent și savurez fiecare clipă atingând-o și mirosind-o. Miroase a drăgălășenie și inocență.
Surâd.
Eu nici măcar nu știe ce e aia drăgălășenie și inocență.
Deschid robinetul și-mi dau cu apă pe față în speranța că toate gândurile astea stupide să mi se șteargă. Opresc robinetul. Rămân cu fața aplecată și cu picurii de apă care mi se scurg. Nu trebuia să mă ating de ea în felul ăla. Tocmai mi-am semnat condamnarea în iad.
Trebuie să-i găsesc hainele și să-i spun să plece. Îmi ridic furtunos capul și mă uit prin baie după locul unde i-am aruncat costumul,dar un miros dulce mă izbește. Uit de hainele ei și ies din baie în căutarea sursei mirosului. Merg până în bucătărie, unde o văd pe ea stând aplecată cu fundul în sus.
Uhh!
Simt cum mădularul îmi pulsează din nou. Uitasem de el,dar dă-l naibii. Ce poate fi mai frumos decât priveliștea din fața mea.
O Dumnezeule!
Nu poartă chiloți.
- A! Cuptor de doi euro!
- De fapt,a costat două zeci de mii de euro.
Mă trezesc spunând. Nu cred că se aștepta să mă vadă prea curând înapoi,pentru că tresare și-și dă cu capul de blat.
- Au!
Se întoarce la mine cu o față nervoasă în timp ce-și masează capul. Rezemat de umărul stâng de perete, cu brațele încrucișate chicotesc la reacția ei copilăroasă. Privirea îmi coboară de la ochii albaștrii, la umerii micuți, la sânii apetisanți,la talia îngustă și la final la niște picioare lungi și subțiri. Simt cum tot sângele mi se duce la sculă și face totul mult mai dureros,dar îl ignor și-mi focusez toată atenția pe picioarele ei. O văd că se înroșește în obraji și probabil intimidată de privirea mea insistentă asupra corpului ei trage de marginile tricoului.
Gestul ei mă amuză,de parcă acum câteva minute nu era cu mâna și gura pe locul pe care încearcă să-l ascundă. Dar un miros de ars ne trezește pe amândoi din starea asta.
Fuge la aragaz.
- Băga-mi-aș! Băga-mi-aș! Apucă tigaia de pe aragaz și o pune în ghiuvetă unde pornește apa. Vezi ce-ai făcut? Nu-mi dau seama că vorbește cu mine decât atunci când își întoarce privirea furioasă spre mine.
- Din vina ta mi s-a ars o clătită perfectă.
Surprins nu reușesc să scot niciun sunet. Curăță tigaia și pune un aluat în ea. Se întoarce pe călcâie să se duce la cuptor,bagă o tavă cu ceva în el și-l închide.
- Ce faci? Întreb confuz de tot ce se întâmplă aici.
- Ce ți se pare că fac? Gătesc. Vrei să murim de foame?
Nu spun nimic.
Gătește?
Pentru noi?
Pentru mine?
- Până stai acolo și te uiți la mine, mai bine ai pune masa.
Cumva, afectat de vocea ei glaciară mă ridic cu scopul de a pune masa. Să pun masa. Ce vrea să însemne asta?
Mă vede dezorientat și ridică din sprâncene.
- Să pui farfurii și tacâmuri.
- Da,știam asta.
Farfurii. Unde găsesc farfurii? Am măcar așa ceva?
Mă uit într-unul dintre dulapuri,dar e cu tigăi. Altul e cu oale. De unde am atâtea lucruri din astea?
- Vrei să ne uităm la un film?
Vocea ei mă face să mă opresc din ce fac. Dau din cap și dau să trec pe lângă ea,dar priveliștea pe care mi-o oferă atunci când se apleacă peste aragaz,mă face să mă opresc.
Uhh!
O idee jucăușă îmi trece prin cap. Cu spatele la mine îmi pun mâinile pe talia ei și o lipesc de abdomenul meu. Gestul o face să tresară. Îmi aplec capul spre părul ei pe care-l miros și-mi frec umflătura de fundul ei. Îmi las capul și mai jos pentru a ajunge cu gura la urechea ei. Mâinile îmi urcă pe abdomen și se opresc pe sâni. Are sfârcurile întărite.
- Ce-ar fi mutăm pregătirea mesei în dormitor. Îi șoptesc la ureche. Și să mă lași să te gătesc.
O aud cum înghite în sec. Sunt sigur că va accepta. Își mișcă fundul pe pelvisul meu și reușește să scoată de la mine un geamăt.
- Așa te vreau,iubito. Îi apuc coapsele și o împing și mai mult în mine.
Cu ochii închiși și bucurându-mă de mica plăcere pe care mi-o oferă frecându-se de mine simt o durere cumplită în picior și înainte să reacționez o alta la fel de dureroasă în stomac.
- Ah!
Mă mai lovește încă o dată în picior,îmi apucă mâinile și cu o putere la care nu mă așteptam mă întoarce cu spatele la ea și-mi ține ambele mâini la spate.
- Îmi pare rău,dar am să-ți refuz oferta. Îmi spune batjocoritor la ureche. Prefer să mănânc înainte și dacă nu-ți poți ține mâinile departe de mine,am să te leg.
Nemernica! Asta înseamnă război.
CITEȘTI
Black
Teen FictionAbia întoarsă în orașul natal după patru ani de chin,Eve speră să-și găsescă aici liniștea. Dar gândurile interioare și speranțele îi sunt izgonite o dată cu privirea pe care o simte de la casa vecină. Casa care ar fi trebuit să fie goală și în car...