'AAAHHHHH!!' Ik loop de badkamer binnen, en zie Levi's vader daar dood in het bad zitten. 'Wat is er!' Roept Levi terwijl hij binnenstormt. 'PAP!' Roept hij. 'Bel de politie. Ik spreek namelijk geen Frans.' Zeg ik. 'Ja dat doe ik.'
'En?' vraag ik. 'Ze komen er zo snel mogelijk aan.' Zegt Levi. 'we moeten het tegen iedereen zeggen. Ik pak de microfoon zodat we het tegen de kampeerders kunnen zeggen.' Zegt Levi. 'Oké, ik ga naar mam om het haar te vertellen.' Zeg ik.Gelukkig zijn alle kampeerders Nederlands. 'Oké kan iedereen even luisteren. Er komt zo politie, want mijn vader aka de baas van de kamping, is dood. Ik weet niet hoe, maar dat gaat de politie uitzoeken. Dank u wel.'
'Levi, de politie is er.' Zeg ik. 'Oké, bedankt.' Zegt hij. 'Voor wat?' Vraag ik. 'Voor alles.'
'Wat gebeurt er allemaal?' Vraagt mam. 'De politie is nu binnen om het te onderzoeken.' Zeg ik. Levi rent op me af, en omhelst me. 'Dit is mijn schuld.' Zegt hij. 'Wat?! Nee joh tuurlijk niet! Waarom denk je dat.' Zeg ik. 'We hadden altijd ruzie, en...' 'en dat is zijn schuld.' Maak ik zijn zin af.
Er loopt een politie agent op ons af. Ik versta geen woord van wat hij zegt. 'Wat zei hij?' Vraag ik. 'Hij zei dat het zelfmoord was, en dat het goed is dat we gebeld hebben.' Levi moet huilen. 'Kom hier.' Zeg ik, en omhels hem. 'Het erge is dat ik eigenlijk opgelucht ben.' Zegt hij. 'Dat is helemaal niet erg.' Zeg ik. 'Ik ken ook mijn hele familie niet, dus ik kan nergens terecht.' Zegt hij. 'Je woont nu bij ons.' Zegt mam. Ik was even vergeten dat zij er ook nog stond.We zijn onderweg naar huis. De oude eigenaar is weer baas van de kamping en iedereen doet alsof er niks aan de hand is. Behalve wij. 'Het wordt al laat dus we moeten even een nachtje in een hotel slapen.' Zegt mam. Ik zit met Levi op de achterbank. Levi is ondertussen met zijn hoofd op mijn schoot in slaap gevallen. Waarom moet hij dit allemaal meemaken.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.