Tijdens de lunch, komt iedereen langs Levi om te vragen of het goed met hem gaat, en ik merk dat hij het niet leuk vindt. Nu is het mijn beurt. Ik ga op mijn stoel staan en zeg: 'Levi is oké. Het gaat prima met hem, dus niemand hoeft meer naar hem toe te komen.' 'Dank je.' Zegt hij. 'Je wilt hem gewoon voor jezelf!' Roept iemand. Nu zie ik dat het Jake was. Wat een eikel. 'Nu ben ik het zat.' Mompel ik. Ik loop naar hem toe, en sla hem. 'Je bent echt een eikel wist je dat?' Zeg ik, en loop weer terug naar mijn plek. "Oe" hoor ik om me heen. 'Oké nu is het genoeg!' Zegt de directeur. Ik was vergeten dat hij er ook was. 'Jullie 3 blijven straks nog even zitten.' Zegt hij, en wijst naar mij, Levi en Jake.
Als we klaar zijn met eten, blijven wij 3en nog zitten. 'Ik weet niet wat hier is gebeurt, maar het is nu afgelopen! Geef elkaar maar een knuffel.' Zegt de directeur. 'Met alle plezier.' Zegt Jake. 'Wie is hier nu de hoer.' Zeg ik terug. 'Mevrouw Allen! Dat wordt extra corvee voor jou. Nog iemand?' Zegt hij. 'Eehhh....ja lul dat kan je niet doen.' Zegt Levi. 'Dat wordt ook corvee voor jou meneer Fields. Jullie mogen nu gaan.' Zegt de directeur. We lopen terug naar onze kamer, en ik geef Levi een knuffel. 'Dank je.' Zeg ik. 'Geen dank.' Zegt hij. We kijken elkaar recht in de ogen aan, en zijn hoofd komt steeds dichter bij de mijne, tot onze lippen elkaar raken. 'Dit heb ik echt gemist.' Zegt hij. 'Ik ook.' Dan zoenen we weer, tot Brooke binnenstormt. 'OMG. Jullie zijn weer bij elkaar!' Roept ze. 'Hoe dan ook, we gaan paintballen, dus maak je klaar.'
Bij het paintballen, zijn Levi en ik heel goed, en blijven wij als enige over. Het was moeilijk, maar toch heb ik gewonnen. 'Waar hebben jullie zo leren paintballen?' Vraagt Brooke. In en Levi kijken elkaar aan en zeggen: 'door het vaak te spelen.' In koor. Toen we nog gewoon vrienden waren, gingen we om de week paintballen. 'Gefeliciteerd mevrouw Allen, hier is je beker. Je hebt nog steeds corvee.' Zegt de directeur.
Aan het eind van de dag schuiven Levi en ik onze bedden tegen elkaar, en duiken erin. 'Ik hou van je.' Zeg ik. 'Ik hou ook van jou.' Zegt Levi.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.