Het is nu zaterdag. Ik en Levi wonen nu samen ik de garage, en dat is echt geweldig. Levi en Nicole hebben nog veel contact gehad, en vandaag gaat hij koffie met haar drinken. 'Goedemorgen Cydje.' Zegt Levi. 'Goedemorgen.... Leefje.' Zeg ik. 'Ja ik leef nog, haha.' Zegt hij. 'Eehhhh. Levipevi....nee. Eeehhh....schatje.' 'Aaww, jij bent ook een schatje.' Zegt hij. Hij wilt opstaan, maar ik ga op hem zitten zodat hij dat niet kan doen. 'Wat doe je?' Vraagt hij. 'Ik wil wel van je af, maar dat kost je wel een kusje.' Zeg ik. Levi geeft me een kus. 'Oké ik moet me nu echt klaarmaken voor dat koffie drinken.' Zegt hij. 'Hhhmmm, oké dan.' Ik ga van hem af.
Levi heeft zich helemaal klaargemaakt, en hij is heel knap, ik bedoel dat was hij natuurlijk al, maar nu probeert hij het, en het is echt heel schattig.
'Wat is er?' Vraag ik als ik zie dat Levi niet blij naar zijn telefoon kijkt. 'Mam heeft afgezegd.' Zegt hij. Ik loop naar hem toe, en geef hem een knuffel. Hij doet alsof het niks is, maar ik weet dat hij het niet leuk vindt.
We eten wat ontbijt, en ik zie dat Levi naar me kijkt. 'Wat.' Zeg ik. 'Ik wil gewoon nog even van je genieten, want ik weet dat ik ooit weg moet.' Zegt Levi. 'Weet je, we kunnen ook gewoon hier blijven wonen. Ik bedoel, we hebben de privacy, en zijn bij elkaar.' Zeg ik. 'Dat vind ik een goed idee.' Zegt hij. 'Ik heb een idee.' Zeg ik. 'Wat is het?' Vraagt Levi. 'Zullen we vandaag naar de Efteling? Jij kan ons rijden.' 'Ja, dat is een goed idee.' Zegt hij.Onderweg naar de Efteling, vraag ik: 'waarom heeft je moeder eigenlijk afgezegd?' 'Omdat ze een bespreking met haar werk had.' Zegt Levi. 'Oh. Nou ja, wij gaan nu lekker naar de Efteling!' Zeg ik. 'Haha, ja.' Zegt hij.
Aangekomen bij de Efteling, zien we Brooke en haar vriendje Mike. 'Hi Brooke!' Roep ik. 'Hi Cyd. Dat is best wel even geleden.' Zeg Brooke. Ze kijkt naar de handen van Levi en mij die elkaar vasthouden. 'Dus, jullie zijn nu...' 'ja.' Zeg ik. 'Zullen we anders een beetje als groepje gaan.' Zeg ik om de stilte te doorbreken. 'Ja prima.' Zeggen Brooke en Mike. Ik loop naast Mike, en Brooke loopt naast Levi op een of andere manier. 'Weet je, toen jij weg ging, zat Cyd opgesloten op haar kamer met jouw shirt die je daar had laten liggen, en....' voordat Brooke haar zin kon afmaken, onderbreek ik haar. 'Ehem, dat is wel genoeg!' Levi moet blozen, en grijnst. Brooke gaat weer naast Mike lopen, en ik naast Levi. 'Dus je had nog een shirt van me?' Plaagt hij. 'Ja....ik dacht, die bewaar ik wel voor je.' Ik word helemaal rood. 'Ik miste jou ook.' Zegt Levi.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.