Hoofdstuk 14

3 0 0
                                    

Het is 6 maanden later, en dat betekent dat Levi en ik nu officieel 1 jaar bij elkaar zijn.

'Levi!' Roep ik. Raar, hij is niet thuis. Ik ga uit de garage naar mam's huis. 'Mam heb jij Levi gezien?' Vraag ik. 'Nee, ik dacht dat hij bij jou was.' Zegt ze. 'Ik bel hem wel even.' Zeg ik, maar hij neemt niet op, 14 keer niet. Hij reageert ook niet op mijn berichtjes. Waar is hij.

Het is al avond, en hij is er nog steeds niet. Ik bel hem nog 6 keer, maar hij neemt niet op. 'Mam. Ik denk dat we de politie moeten bellen.' Zeg ik. 'Dat lijkt me een goed idee schat.' 'Ik ga wel naar heb politiebureau, dat is toch dichtbij.' Zeg ik.

Eenmaal bij het bureau, zeg ik dat Levi Fields vermist is. Ik laat een foto zien. Ze stellen allemaal vragen, en die beantwoord ik eerlijk.

Een week later, heb ik nog steeds niks van Levi gehoord. Brooke is bij me om me een beetje rustig te houden. Ik zei eerder dat zij maar een gewone vriendin was. Maar dat is niet waar. Ze is mijn beste vriendin. 'Weet je Cyd. Ik denk niet dat hij snel terug komt. Niet om je van streek te maken, maar als ik jou was, zou ik gewoon verder gaan met mijn leven.' Zegt Brooke. 'Dat kan ik niet.' Zeg ik. 'Oké, maar laten we een deal sluiten. Als hij over 1 maand nog niet terug is, ga jij verder met je leven.' Zegt ze. 'Prima, maar je doet wel alsof dit niks is, maar dat is het wel. Ik ben net de persoon waarvan ik het meest hield kwijtgeraakt.' Zeg ik, en ik barst in tranen uit. 'Sorry.' Zegt Brooke, en ze komt bij me zitten. Ik bekijk een paar foto's van Levi en mij op mijn telefoon.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Er zijn er nog meer, maar dat kan ik nu echt even niet aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Er zijn er nog meer, maar dat kan ik nu echt even niet aan. Ik leg mijn telefoon weg en ga naar de badkamer. Ik moet keihard janken. Is hij ontvoerd? Is hij weggelopen?

Stay {dutch} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu