Het is zomer, en dat betekent vakantie! We zouden eigenlijk naar Frankrijk gaan, maar dat is niet echt een goed idee met Levi. We besluiten dus maar naar Italië te gaan. Onderweg vallen ik en Levi in slaap (zoals altijd) en als we wakker worden zijn we bij een hotel. 'Jullie gaan samen, ik ga alleen. Geen...' begint mam. 'Geen gekke dingen doen, we weten het mam.' Maak ik haar zin af.
Als we in bed liggen, kijken Levi en ik elkaar aan. 'Ik hou van je.' Zegt hij. 'Ik ook van jou.' Zeg ik terug, en voor ik het weet voel ik zijn zachte lippen op die van mij.
Als we de volgende ochtend wakker worden, lig ik in Levi's armen, en ik wou dat dat voor altijd zo kan blijven, maar we moeten weer door.Onderweg spelen ik en Levi een spel. 'Oké dus ik noem een dier bijv. Aap en dan noem jij een dier met de P want dat is de laatste letter van het dier dat ik opnoemde.' Leg ik Levi uit. 'Ik begin, giraffe.' Zeg ik. 'Egel.' 'Levi.' Zeg ik. 'Wat.' Zegt hij. 'Jij bent ook een dier, want jij bent een zeldzame puppy.' Zeg ik, en geef hem een kus. 'Oké....iii.....iLofoepa.' Zegt hij. 'Dat is niet eens een woord.' 'Nou en.' Zegt hij.
Als we eindelijk op de camping aankomen, zetten ik en Levi onze tent op, en mam die van haar. Als we klaar zijn, gaan Levi en ik meteen naar het zwembad. Natuurlijk duwt Levi me erin, maar trek ik hem mee.
Als er eruit gaan, gaan we op onze handdoeken zitten, en chips eten. 'Ik ga even naar de wc.' Zeg ik. Als ik terug kom, zie ik een paar meisjes bij Levi zitten. Ik besluit nog even van een afstand te kijken wat Levi doet. 'Dus wat doe je hier zo alleen?' Vraagt een meisje. 'Ja knapperd.' Zegt de ander. 'Ik ben niet alleen. Sterker nog, ik ben met mijn vriendin, dus val maar iemand anders lastig of zo.' Zegt Levi. De meisjes gaan teleurgesteld weg. 'Aawww, poepie.' Zeg ik. 'Wat een sletten.' Zegt hij. Een van de 2 komt terug en zegt: 'wacht ffe, dit is je vriendin? Ik dacht dat je wel een knapper iemand had, zoals ik.' 'Weet je, je bent een slet, en ik heb heel veel geluk met haar. Ik heb niet voor niets met mijn babe, dus flikker op.' Zegt Levi. En ze loopt weg. 'Ben ik je babe?' Vraag ik. 'Ja tuurlijk.' Zegt hij. 'Dan ben jij ook mijn babe.' Zeg ik. 'Dus nu ben ik je schatje, poepie en je babe.' Plaagt Levi me. 'Ja.' Zeg ik, en geef hem een zoen.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.