Een week later komt Brooke binnenstormen. 'Jongens! Ik heb een vriendje.' Zegt ze. 'Ja maar je had Mike toch?' Zeg ik. 'Nee dat is al een jaar uit.' 'En dat heb je me niet verteld!' Roep ik. 'Nee jij was gewoon een beetje sad. Hoe dan ook, ik heb met een agent.' Zegt Brooke. 'Wow!' Zegt Levi. 'Sorry Levi, maar ik had hem verteld over "Nicole" of hoe ze dan ook heet. En hij heeft haar gevonden.' Begint ze. 'Ze blijkt een oplichter te zijn, die dat bij heel veel jongeren heeft gedaan. Ze gaan naar haar op zoek, en als ze haar vinden krijgt ze levenslang gevangenis straf.' Zegt ze. 'Wouw, dat is fantastisch!' Zeg ik. 'Ja.....' Levi kijkt er niet blij bij als hij dat zegt. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Ik hoopte gewoon dat ze mijn moeder was en.....' hij maakt zijn zin niet af, maar ik weet wat hij bedoelt. 'En dat je een écht gezin hebt.' Maak ik zijn zin af. 'Weet je...die heb ik al. Nu ben ik écht een vogel.' Zegt hij. 'Een vogel?' Vraagt Brooke. 'Dat is iets tussen ons.' Zeg ik.
Als Brooke weg is, gaan we het goede nieuws aan mam vertellen. 'Wouw! Dat is fantastisch!' Zegt ze. 'Dat is precies wat ik zei.' Zeg ik.
We besluiten een ijsje te halen in de stad. Als we daar aankomen, zien we allemaal politie. 'Wat is er aan de hand?' Vraag ik. 'We hebben Elisabeth Robberts gevonden.' Zegt de agent. 'Wie?' Vraagt Levi. 'Ze gebruikte de naam Nicole Fields.' Zegt de agent. De andere agenten lopen naar buiten met Nicole, of Elisabeth. 'Kennen jullie deze persoon?' Vraagt de agent. 'Dat is mijn moeder.' Begint Levi. 'Ze heeft hem een jaar lang opgesloten en gemarteld.' Maak ik zijn zin af. 'Het spijt me om te zeggen jongen, maar ze heeft haar leven lang cel straf.' Zegt de agent. 'Het maakt niet uit. Ik kende haar 2 weken.' Zegt Levi, en hij loopt weg. Ik loop achter hem aan. Hij staat aan de rand van het water, en ik omhels hem. 'Het spijt me.' Zeg ik. Het is stil, tot ik Brooke aan zie komen. Ik verwacht dat ze naar ons rent, maar ze rent daar de agent, en geeft hem een kus. Dat is dus haar vriendje. We lopen naar hun toe. 'Dus dit is je vriendje.' Zeg ik. 'Ja.....' zegt ze ongemakkelijk. 'Waar waren jullie over aan het praten?' Vraagt Brooke. We waren niet echt aan het praten, maar toch zeg ik: 'over een snotje in je neus.' Levi en ik schieten in de lach. Brooke en de agent snappen het niet, maar dat maakt niet uit.Als we thuis komen, ga ik op de keuken zitten. Levi loopt naar me toe, en zoent me. Elke keer als hij me zoent, staat de wereld even stil.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.