De volgende ochtend bij het ontbijt hoor ik allemaal geroddel. "Zij is echt een slet" hoor ik om me heen. Levi hoort het ook. Hij gaat op zijn stoel staan en zegt: 'jullie hebben waarschijnlijk allemaal een roddel over Cyd Allen gehoord, dat ze een slet is, maar dat is niet waar! Die lul daar (Levi wijst naar Jake) heeft dat bedacht, omdat hij haar niet vertrouwde. Ik ben een jaar opgesloten in een kelder, en heb niks van me laten horen. Cyd is verder gegaan met haar leven, en toen ik terug kwam, zag ik er niet uit. En had ik geen woonplaats, dus bood ze aan om bij haar te wonen, wat ik daarvoor ook al deed. We waren laat, en moesten wel bij elkaar op de kamer. Ze zag er niet blij uit, dus ik kietelde haar, en toen kwam die lul binnen, en maakte het uit. Dus alles wat die f*cking lul heeft gezegd is niet waar! Dank jullie wel.' Levi gaat weer zitten. 'Dank je.' Zeg ik, en geef hem een knuffel. 'Ik moet je zo nog wel even spreken.' Zeg ik.
Na het eten, sleur ik Levi mee naar onze kamer. 'Door wie werd je opgesloten in die kelder?' Vraag ik. 'Hoe weet je dat ik in een kelder was opgesloten!' Zegt hij. 'Dat heb je net tegen de halve school duidelijk gemaakt.' Zeg ik. 'Shit. Het was het in ieder geval waard.' Zegt hij. 'Maar door wie.' Het is even stil. 'Nicole.' Zegt hij. Ik schrik. 'Wat?!' 'Ze bleek wel echt mijn moeder te zijn.' Zegt hij. 'Sorry.' Zeg ik, en ik geef hem een knuffel. We gaan op bed zitten, en ik vraag: 'wat heeft ze je allemaal aangedaan?' 'Met een riem, taser en een ijzeren stok.....ik kon niks zien. Het was pikdonker.' Zegt hij. Er loopt een traan over zijn wang. Ik draai zijn hoofd, zodat hij me aankijkt, en veeg zijn traan weg. 'Dank je, dat je het hebt gezegd.' Zeg ik. 'Het volgende onderdeel begint zo.' Zegt Levi. We doen de deur open, en daar staat Brooke. 'Hoe lang sta je daar al?' Vraag ik. 'Lang genoeg.' Zegt ze. 'Kan je dit alsjeblieft tegen niemand zeggen?' Vraagt Levi. 'Tuurlijk.' Zegt ze.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.