Pov Levi
'Psst. Levi wakker worden.' Hoor ik, en zie dat Cyd met haar hoofd boven me hangt. 'Mmmmhhh. Ik ben wakker.' Zeg ik. 'Waar zijn we?' Vraag ik. 'We stoppen even bij een hotel.' Zegt Cyd. 'Oké.' Zeg ik.
We lopen het hotel binnen, en terwijl Ellie kamers boekt, sta ik in de gang half in slaap te vallen op Cyd's schouder. 'Oké, wij hebben kamer 16 en 17. Ik ga wel alleen in een kamer, en niet speciaal knuffelen.' Zegt Ellie. 'Mam!' Zegt Cyd. Het is een prima kamertje met een tweepersoonsbed en een badkamer. 'Aan welke kant wil jij?' Vraag ik. 'Eeehhh doe maar de linkerkant.' Zegt Cyd.
'Slaap lekker.' Zeg ik. 'Slaap lekker.' Zegt Cyd.
Ik denk aan pap en begin te huilen. Zonder iets te zeggen houdt Cyd me stevig vast, alsof ze nooit meer los gaat laten, en dat is een fantastisch gevoel.De volgende ochtend word ik wakker en is Cyd niet in bed. Even raak ik in paniek, maar zie dan dat ze in de badkamer staat. 'Hoe laat is het?' Vraag ik. '10:00 uur, en je ochtend stem is echt heel aantrekkelijk.' Zegt ze. 'Oh vindt je dat?' Zeg ik. 'Wacht. Zei ik dat hardop?' Ze wordt helemaal rood, en het is heel schattig. 'Yep.' Ze loopt naar me toe. Ik trek haar terug in bed en zoen haar. 'We moeten eruit.' Begint ze. 'Hmmm... nog eentje dan.' En ze geeft me nog een kus.
Eenmaal in de auto, lig ik met mijn hoofd op Cyd's schoot, en bedel ik voor kusjes. Ellie probeert er foto's van te maken waardoor we bijna botsen, maar gelukkig lette ze nog net op tijd op.
Eindelijk thuis. Nou ja bij Cyd, maar ik woon daar nu ook. We rijden langs mijn oude huis, waardoor ik weer aan pap moet denken. Cyd merkt het en begint me te kietelen. 'GENADE!!' Roep ik. 'Hmmm.... oké dan.' Zegt ze.
We lopen naar binnen, en Cyd laat me mijn nieuwe "huisje" zien. 'Ik zou hier eigenlijk gaan wonen, maar nu mag jij hem hebben.' Zegt ze. 'We kunnen er ook samen wonen, ik bedoel het is hier groot genoeg.' Zeg ik. 'Wil je dat?' Vraag ze. 'Ja tuurlijk.' 'Oké dan doe ik dat voor jou. En een heel klein beetje voor mezelf.' Zegt ze, en geeft me een kus.
JE LEEST
Stay {dutch}
Romance{plz don't go! I can't live Without you} Dit is het verhaal van Cyd Allen. Ze ontmoet een jongen tijdens Corona, en het klikt meteen. Ze weet alleen nog niet dat hij niet blijft.