Until The End (Extra-3)

5K 376 18
                                    

Until The End (Extra-3)

မမယုေဝ ႏွစ္ထပ္အိမ္၏ ေလွကားရင္းတြင္ ရပ္တန္႔လ်က္ လင္းသစ္ႏွင့္အတူပါလာေသာ ညီခကို တအံတဩ ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိသည္။ ညီခကလဲ မမယုေဝကို မဝံမရဲေသာ မ်က္ဝန္းတို႔ျဖင့္ လွမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္။ ထို႔ေနာက္ သူ႔ေ႐ွ႕တြင္ရိွေနေသာ လင္းသစ္က ညီခကိုလွည့္ၾကည့္ရင္း..
            "လာေလ ညီ မင္းနဲ႔မမယုေဝနဲ႔ ရင္းႏီွးၿပီးသားမဟုတ္လား လာထိုင္”

ဟုဆိုကာ အိမ္ေအာက္ထပ္မွသစ္သားစားပြဲခံု႐ွည္ႏွင့္ ထိုင္ခံု႐ွည္ရိွရာသို႔ၫႊန္ျပလိုက္ေလသည္။

           "ဟုတ္...”

ထိုအခ်ိန္မွ မမယုေဝလဲ ေလွကားမွဆင္းလာၿပီးေနာက္  ပ်က္ယြင္းေနေသာသူ႔မ်က္ႏွာကို ခ်က္ျခင္းျပင္လိုက္ကာ...
             "ေအာ.. ညီခ.. အဟင္း အလည္လာတာလား..”

ဟုေမးျမန္းကာ ထိုင္ခံုတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္ေလသည္။ ထို႔ေနာက္ လင္းသစ္က...
           "မမ ကြၽန္ေတာ္ ဧည့္သည္အတြက္ တစ္ခုခု သြားဝယ္လိုက္အံုးမယ္...”

            "မလို....”

            "အင္းသြားဝယ္လိုက္.. ၿပီးေတာ့ ငါမမတင္ တို႔အိမ္ကပိုက္ဆံေတာင္းထားတာေလးရိွတယ္ အဲ့တာပါေစာင့္ယူခဲ့ ”

           "အင္း..မမ ကဲ ညီေရ.. မမနဲ႔စကားေျပာၾကအံုး”

လင္းသစ္ ျခံဝန္းထဲမွ အျပင္သို႔ ထြက္သြားသည္ ဆိုရင္ဘဲမမယုေဝ မ်က္ႏွာက ခ်က္ျခင္းတင္းမာ သြားကာ-

           "နင္ ဒီကို ဘာလာလုပ္တာလဲ ညီေနခ.. ငါတို႔ရဲ႕ ဘဝေလးကိုထပ္ၿပီး ျဖတ္ဆီးခ်င္ေသးလို႔လား အေဖေရာ သားေရာ ငါတို႔အငယ္ေလးဘဝကို နင္းေခ်လို႔မဝ ၾကေသးဘူးလား ဟမ္... ညီေနခရဲ႕ နင္တို႔က မေကာင္းဆိုးဝါးအမ်ိဳးေတြဘဲ...”

          "မမယုေဝ ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္.. ကြၽန္ေတာ္ ဦးငယ္ကို ထိခိုက္ေစလိုတဲ့ဆႏၵမရိွခဲ့႐ိုးအမွန္ပါ ကြၽန္ေတာ္.. ဦးငယ္ကို ဦးငယ္ကို...... ကြၽန္ေတာ့္ကိုနားလည္ေပးပါ.. မမယုေဝရယ္..”

           "နားလည္မေပးႏိုင္ဘူး... ညီေနခ အခုေလ.. မင္းေၾကာင့္ မင္းလုပ္ခဲ့တဲ့လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ငါတို႔ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ဆီမွာ အေမႀကီးလဲမရိွေတာ့ဘူး ၿပီးေတာ့ အငယ္ေလးရဲ႕ ဘဝလဲ အတိတ္အေၾကာင္းဘာမွမမွတ္မိေတာ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားခဲ့ရတယ္ သူ႔အလုပ္ေရာ သူ႔အနာဂါတ္ေရာ ဘာမွျပန္မရေတာ့ဘူး ညီေနခရဲ႕ အဲ့တာနင္သိလား.. နင္သိရဲ႕လား.. ေအးေလနင္တို႔ကေတာ့ လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ခဲ့ၾကၿပီး ပိုက္ဆံနဲ႔ဘဲ လွပတဲ့ဘဝလမ္းကို ဆက္ေလ်ွာက္သြားၾကေပါ့...ငါတို႔ကေတာ့... အငယ္ေလးကေတာ့.... ဟီး...ဟီး..”

Until The End (Complete) Where stories live. Discover now