POV SZYMEQ:
Mieszkaliśmy razem od ponad 8 miesięcy. Ja, Filip (Yoshi), Paweł (Unboxall) oraz Kamil. Niegdyś mieszkał z nami jeszcze Marcin (Nojracht), ale wyprowadził się on niedawno. Ostatnio razem z chłopakami zaczęliśmy wspólnie tworzyć lifestyle na YouTube. Po kilku miesięcznej przerwie, reaktywowaliśmy razem z Filipem nasz wspólny kanał- reAKCJA. Z tych powodów spędzamy teraz ze sobą mnóstwo czasu, wspólnie się razem bawiąc i tworząc filmiki do internetu.
Wstałem dziś o 9, bo od samego rana mieliśmy w planach nagrywanie odcinków. Wychodząc z pokoju, natknąłem się na Yoshiego, którego pokój znajduje się na przeciwko mojego.
-Hej, Filip- powiedziałem.
-Elo, frajerze- odpowiedział zaspany Yoshi. Chyba też nie był zadowolony z tak wczesnych nagrywek.
Zeszliśmy na dół, gdzie już czekał Paweł z rozstawionym sprzętem do nagrywania. Niedługo potem przyszedł Kamilek.
Nagraliśmy film na mój kanał- "Jakim youtuberem jestem". Miałem iść zjeść śniadanie, gdy Filip zagadał do mnie:
-Ej Szymek, zrobisz mi foty na insta?- zapytał.
-Jasne, nie ma problemu.
Yoshi przyniósł swój aparat i powiedział mi jaki ma zamysł na zdjęcie. Usiadł na schodach, a ja zacząłem robić mu zdjęcia. Ale Fifi jest przystojny- pomyślałem. Przez chwilę zdziwiłem się, że o tym rozmyślam, ale to przecież nic złego. Chyba. Miałem już oddać Filipowi aparat, gdy nagle przez okno wpadł promień słońca, idealnie oświetlając twarz mojego przyjaciela. Teraz wyglądał jeszcze lepiej. Uchwyciłem ten moment, robiąc zdjęcie. Yoshi wstał i chciał wziąć aparat, by poprzeglądać zdjęcia. Nie oddałem mu jego sprzętu od razu, bo chciałem trochę na nie popatrzyć.
-To jest git- powiedziałem, pokazując mu fotkę, którą przed chwilą zrobiłem.
-Ta, jasne, dzięki.
Oddałem mu aparat i poszedłem do kuchni, by zrobić sobie coś do zjedzenia.
Minęło kilka godzin. Właśnie mieliśmy nagrywać odcinek na nasz wspólny kanał. Zawołałem mojego przyjaciela. Gdy przyszedł do mojego pokoju (gdzie nagrywaliśmy na kanał reAKCJA), zaczęliśmy rozstawiać kamerę i lampy. Yoshi miał dziś na sobie zwykłe dżinsy i różową bluzkę. Muszę przyznać, że bardzo ładnie w tym wyglądał. Co ty Damian (Szymek) gadasz, lepiej się skup na nagrywaniu, a nie... Po 20 minutach skończyliśmy nagrywać. Gdy już pożegnaliśmy się z widzami, Filip, chcąc wstać z kanapy, przez przypadek położył swoją dłoń, na mojej. Nie wiem czemu, poczułem dziwny dreszcz na całym ciele. Yoshi szybko przeprosił i odszedł. Jego dotyk trwał milisekundy, a był tak przyjemny i... NIE! Stop Damian. Ogarnij się. Otrząsnąłem się błyskawicznie i zająłem umysł innymi rzeczami.
Eluwinka. Nie wiem, czy ktoś to czyta... mam nadzieję, że tak! Codziennie (lub nawet częściej!) będą pojawiać się nowe części (taak, nie mam co robić z życiem). Dajcie znać czy lubicie ship sxy<3 kc.
CZYTASZ
SzymeQ x Yoshi
FanfictionO przyjaciołach, mieszkających ze sobą. Czy mimo różnicy charakterów, poczują do siebie coś więcej niż tylko przyjaźń?