Can tanem..
Bu satırları, eşlik eden gözyaşlarımla yazıyorum. Şimdi mışıl mışıl uyuyorsun karşımda. Yanına uzandım ve seni izledim uzun uzun. Sen bir melekten ziyade, tanrıça gibisin. Tıpkı dolunay tanrıçası selene gibi..
Her zerrem, lütfen affet beni olur mu? Ve yalvarırım çok üzme kendini. Bir de..
Beni güzel hatırla. Bunlar son satırlar. Farzet ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından. Ya da bir yağmur sel oldum sokağında. Sonra toprak çekti suyu kaybolup gittim. Belkide bir rüyaydım senin için.. Uyandın ve ben bittim. Beni güzel hatırla, Çünkü sevdim seni ben her şeyini. Sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın. Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini. Beni güzel hatırla. Sayfalarca mektup bıraktım sana. Şiirler yazdım her gece. Çoğunu okutmadım, sakladım günahını sevabını içimde. Sessizce gittim senden öncekiler gibi sende anlamadın. Beni güzel hatırla. Sana unutulmaz geceler bıraktım. Sana en yorgun sabahlar, gülüşümü, gözlerimi sonra sesimi bıraktım. En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka. Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye. Vedalar bıraktım duraklarda. Ne arasan bir sevdanın içinde fazlasıyla bıraktım ardımda. Beni güzel hatırla. Dizlerimde uyuduğunu düşün. Saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı. Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne.. Alnından öptüğüm dakikaları. Birazdan kapından içeri gireceğimi düşün.
Biriciğim,
Hiç kırgın değilim. Bu hayatta seni kim incittiyse hepsi için ben özür dilerim.
Yüreğinin telini biliyorum. İçinde hala acıyan eski ağrılarının akıttığı nehri. Sakın üşümesin gözlerin. Kirpiklerine yağmur değdirme. Beni güldürdüğün şarkılara, günlere, içimde yarattığın bahçeye minnettarım. Hiçbir ayrılık içini tutmasın. Olur da özlersen saçını taradığımı düşün. Gözlerimin en güzel bildiği bahçesin. Daha önce hiç bahar omzumda uyumamıştı. Sen gerçek kıldın. Sen koca adamı kırlarda uyuttun. Ah, ne güzel kokuyor dudaklarımda hala adın. Unutma, kalbimde sıcacıksın. Seni sevmek ne güzel bir deniz. Bugün, yarın, daima..
Keşke biraz daha kalsaydım yanında. Biraz daha konuşsaydım; susmak yerine. biraz daha dinleseydim seni, az daha görseydim. keşke ertesi hiçlik olan o geceyi biraz daha uzatsaydım. biraz daha kalsaydın bende... akla getirmenin zorlaştığı yüzünü; biraz daha öpseydim. keşke dilimde tek bir keşke bile kalmasaydı. Her şey öylece olup bitseydi.
Nefes alır gibi, kalır gibi.
Lakin yüreğini ferah tut çiçek çocuk,
Elbet bir gün buluşacağız, bu böyle yarım kalmayacak. Gerek bu dünyada, gerekse ait olduğumuz cennette. Bir gün mutlaka tekrar karşılaşacağız küçüğüm. O zaman dek, beni bekle..Canı teninde kaldıkça seni sevecek olan manolyan; jeon jungkook..
🌻
Mektubunu okudum manolya..
Neden gittin? Madem gidecektin.. neden söz verdin bana..
Kalsaydın gelirdik birlikte üstesinden. Olmadı..
Öldürdük birlikte. Sensiz yaşamak beni mutlu ediyor mu sanıyorsun? Hem..
Hem ben daha kirpiklerini saymamıştım. Doya doya öpememiştim o manolya tadında ki dudaklarını.
Sana gitme, bırakma beni demiştim.
Bak şimdi halimize; Sen orada, ben burada. Kalbin benim için atsa ne olur, yanımda olmadığın sürece. Başım sıkıştığında seni arayamıyorsam, özlediğimde sarılamıyorsam, ellerini tutamıyorsam bizim ne önemimiz kaldı? Hani sıradan olmayacaktık biz?
Böyle giderek herkesleştin sen.
Koskoca 6 yıl geçti manolya çocuk. Sence de yetmez mi? Hadi gel artık. Gel ne olur..
Sen gittikten sonra çok şey değişti mesela. Soranlara iyiyim diyorum. Aslında ne iyiyim, ne kötüyüm. Küf tutmuş evimin odasında seni bekleyerek çürüyorum. 6 yıldır kimseyle konuşmuyorum neredeyse. Annem çok zayıfladığımı söylüyor. Sen sevmezmişsin beni böyle. Sen beni her halimle seversin, biliyorum..
Hem daha beni çiftlik evine götürecektin.
Seok geri geleceğini söylüyor. Bu süreçte sürekli yanımdaydı. Sana olan sözünü çok iyi tutuyor. Sevgilisi yoongi.. onunla da yakın arkadaş olduk. Beni mutlu ediyorlar.
Geçen babamın konuşmasına şahit oldum. Belkide ölmüştür dedi senin için. Haber alamıyorlarmış son 2 yıldır. Ölmedin sen. Biliyorum ben. Sen yeryüzü tanrısısın, nasıl ölebilirsin ki? Bizim için ayırdığın cennette bekliyorsun beni. Bilmiyor insanlar.
Unutturmayacağım, seni yaşatacağım,
Kendimi çoğalttıkça, seni kuşatacağım,
Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça... Sen evreninde sana seni aratacağım. Geri gelmesi ömrümün sonuna dek sürsede bekleyeceğim kokunu. Yahut ölürsem bile..
Tanrı meleğine kavuşmuş olacak.
Son nefesimi verene dek, semâda bekle beni sevgilim.
Birazdan ölürüz belki, her yazdığımı veda say.
Şimdi tükendim ben
Gelişini bekleyeceğim
Yada gelmeyişini izleyeceğim..Canı teninde kaldıkça seni bekleyecek olan küçüğün; Park jimin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour désespéré
RomantizmSen Say Ki, Ben Hiç Ağlamadım. Hiç Ateşe Tutmadım Yüreğimi. Geceleri, Koynuma Almadım İhaneti. Ve Say Ki; Bütün Şiirler Gözlerini, Bütün Şarkılar Saçlarını Söylemedi..