part 1

9.2K 214 12
                                    

"ဘာလို႔ ေငြစာရင္းေတြက မွားေနရတာလဲ ဦးထင္ေက်ာ္....အဝင္အထြက္ေတြက အရမ္းကြာေနတယ္..ဘယ္လို႐ွင္းေပးမွာလဲ..."

စားပြဲေပၚသို႔ ဘုန္းခနဲ က်လာေသာ ဖိုင္တြဲတစ္ထပ္ေၾကာင့္ သူမေ႐ွ႕မွာ ထိုင္ေနေသာ ဦးထင္ေက်ာ္တုန္တက္သြားသည္...

"ကြၽန္..ကြၽန္ေတာ္ ေနာက္ခါမျဖစ္ေစရပါဘူး...MD ရယ္...."

"ေနာက္ခါ..ဟုတ္လား..ကြၽန္မက႐ွင့္ကို ေနာက္ထပ္အခြင့္အေရးေပးမယ္လို႔မ်ား ထင္ေနတာလား....ခုလို အလြဲသံုးစားလုပ္ၿပီးမွေတာ့
ျပန္လည္ျပင္ဆင္ခြင့္ရမယ္မထင္နဲ႔..႐ွင့္ကို ကြၽန္မအလုပ္ထုတ္လိုက္ၿပီ..."

"MD..ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဗ်ာ...ဒီတစ္ခါခြင့္လႊတ္ေပးပါ..."

"Sorry ပဲ..ဦးထင္ေက်ာ္ ကြၽန္မကဆံုးျဖတ္ၿပီးရင္ ျပန္မျပင္တတ္ဘူး...ကြၽန္မအေပၚသစၥာမရိွတဲ့သူအေပၚလည္း ေမတၱာတရားမထားတတ္ဘူး...."

ေျပာျပီးျပီးခ်င္း ျပည့္ရတနာဦး meeting room ခန္းမွ ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္..

ျပည့္ရတနာဦး....

လွပသေလာက္ ရက္စက္ထက္ျမက္ၿပီး
စီးပြားေရးေသာင္းက်န္းေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္...

Shopping mall မ်ား အေဝးေျပးကားမ်ား ကို တည္ေထာင္အုပ္ခ်ဳပ္ယံုႏွင့္ မေက်နပ္ႏိုင္ေသးပဲ ယခု ဘက္စံုသင္တန္းေက်ာင္းကို ဖြင့္လွစ္ကာ ဦးစီးေနသူ...

ကလင္..ကလင္..ကလင္...

"ေအးေျပာ..ေအာင္ႀကီး.."

"နင္ ဒီညအားလား...ငါ ညစာေကြၽးခ်င္လို႔..."

"မအားဘူးဟ...နယ္ဘက္က ႐ွယ္ယာ႐ွင္ေတြနဲ႔ ခ်ိန္းထားတယ္....ေကြၽးခ်င္ရင္ နက္ဖန္ေန႔လည္စာ ေကြၽးဟာ..."

"ေန႔လည္လား..ခန..ေအာ္...ေအးေအး..ငါအားတယ္.."

"Ok....ဘယ္ခ်ိန္လာမလဲ ငါ့ကိုဖုန္း အမေလး..."

ျပည့္ရတနာဦး ဖုန္းေျပာရင္း ေဘးဘီမၾကည့္ပဲ သြားေနရာမွ ေလွကားေထာင့္စြန္းမွ ဆင္းလာေသာ.ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ပစ္တိုက္မိသြားသည္...

"အို....Sorry ပါေနာ္...မ မျမင္လိုက္လို႔ပါ..."

လဲက်သြားသည့္ ေကာင္မေလးကို အျမန္ဆြဲထူရင္း က်ဲျပန္႔သြားသည့္ စာအုပ္မ်ားကို လိုက္ေကာက္ေပးလိုက္သည္...ပန္းခ်ီႏွင့္ ပတ္သတ္ေသာ.စာအုပ္မ်ားမို႔ ပန္းခ်ီသင္တန္းကျဖစ္မည္....

ခ်စ္ရပါေသာ ကေလးငယ္Where stories live. Discover now