part 14

2.9K 152 14
                                    

ျပည့္ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးထြက္လာေတာ့ ခြန္းသက အိပ္ယာထက္မွာ ပံု႔ပံု႔ေလး အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္...ျပည့္ ေရစိုေနေသာ ဆံပင္မ်ားကို တဘက္ျဖင့္ အသာသုတ္ျပီး ကုတင္ထက္ ထိုင္ခ်ရင္း ခြန္းသအနားတိုးကာ အေပၚစီးမွ သူမမ်က္ႏွာေလးကို.ငံု႔မိုးၾကည့္မိသည္...ပါးစပ္ေလးဟလ်က္ ေျခပစ္လက္ျပစ္ အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ ေကာင္မေလးကို ၾကည့္ရင္း ရင္ထဲ ခ်စ္စိတ္မ်ားတစိမ့္စိမ့္တိုးပြားသည္ထက္တိုးပြားလာရင္း...ဘယ္လိုေတာင္ခ်စ္စရာေကာင္းတာလဲ ေဘဘီရယ္...နဖူးေပၚဝဲက်ေနသည့္ဆံႏြယ္မ်ားကို အသာသပ္တင္ေပးရင္း ခြန္းသႏိုးမႏိုးၾကည့္ကာ မႏိုးဘူးဆိုမွ နဖူးေလးကို ခပ္ဖြဖြ နမ္းလိုက္ေတာ့ ဘာကိုအလိုမက်ျဖစ္သည္မသိ..မ်က္ခံုးႏွစ္ဖက္က တြန္႔ခ်ိဳးလ်က္.... ျပည့္ ခပ္သာသာေလးျပံဳးရင္း သူမေဘးမွာေနရာဝင္ယူကာ ျပည့္လက္ေမာင္းကို အံုးေစလ်က္ က်န္လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ သူမခါးကို ေပြ႔ဖက္ကာ အိပ္စက္ရန္ ႀကိဳးပမ္းရေတာ့သည္....

*******************************

ကလင္...ကလင္...ကလင္...

ကလင္...ကလင္...ကလင္

Shit...ဘာလဲကြာ....

အိပ္ေပ်ာ္ေနစဥ္ ဆူညံေနလွ်င္ ျပည့္အရမ္းမုန္းသည္...ခုလဲ ဘယ္သူဖုန္းဆက္သည္မသိ...ရတီေတာ့မျဖစ္ႏိုင္... လူက အိပ္ယာကမထပဲ ဖုန္းကို လက္ျဖင့္လိုက္စမ္းေနေတာ့ မကိုင္မိ...ထိုခ်ိန္ လက္ထဲ တစ္ေယာက္ေယာက္ဖုန္းထည့္ေပးသျဖင့္ ဖြင့္ကိုင္လို္က္ရင္း...

"Hello..ဘယ္သူပါလဲ..."

"သမီး ရတနာေရ...နိုးျပီလား..အန္တီပါကြယ္...ဒီေန႔ သမီးကို ထမင္းစားဖိတ္ခ်င္လို႔ေလ...အဲ့ဒါသမီးအားရဲ႕လားလို႔...ၿပီးေတာ့ သမီးမိဘေတြကို အန္တီဖိတ္ၿပီးၿပီ...သမီးလာမယ္မလားဟင္...အဟင္းဟင္း... "

ျငင္းပယ္မရစြာ ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္ ျပည့္ အလိုမက်ျဖစ္သြားေသာ္လည္း...

"အားေတာ့မအားေပမဲ့ သမီးအခ်ိန္လုၿပီးလာခဲ့ပါ့မယ္..ဘယ္အခ်ိန္လဲ အန္တီ..."

"၁၁ခြဲေလာက္လာခဲ့ေပါ့ သမီးရယ္..သားကလဲ သမီးကိုေမ်ာ္ေနတာ...ခုေတာင္ဖုန္းဆက္ခိုင္းတာကို မဆက္ရဲဘူးဆိုၿပီး ႐ွက္ေန႐ွာတယ္..😅😅.."

ခ်စ္ရပါေသာ ကေလးငယ္Where stories live. Discover now