part 9

1.5K 115 2
                                    

"သမီးေလးကို အန္တီတို႔ကသေဘာက်တာ ၾကာပါၿပီ...႐ုပ္ကေလးကလည္း ေခ်ာ လိမၼာေရးျခားကလည္းရိွ...😊😊..."

အေမက ရြန္းရြန္းေဝေအာင္ေျပာေပမဲ့ သူ႔သားကေတာ့ အိပ္ငိုက္ေနတာလား ေဆးေၾကာင္ေနတာလားေတာ့မသိ...ငိုင္တိငိုင္တိုင္ျဖင့္ ခြန္းသကိုလည္း တစ္ခ်က္မွ မၾကည့္....

"အဲ့တာေၾကာင့္ မႏုေဝဆီမွာ ေတာင္းရတာေပါ့...သားေလးကလည္း သမီးေလးကို ေမတာၱရိွၿပီးသားဆိုေတာ့ ဘာမွ ေျပာစရာမလိုေတာ့ဘူးေလ...သားကလည္း ဖတဆိုးေလးဆိုေတာ့ ကြၽန္မအလိုလိုက္တာမ်ားၿပီးနည္းနည္းဆိုးခ်င္သလိုျဖစ္ေနတာပါ...သူက လိမၼာ႐ွာပါတယ္...."

"အင္းေပါ့...ခေလးက ငယ္လည္းငယ္ေတာ့ ဆိုးခ်င္သလိုျဖစ္ေနတာေနမွာပါ...အိမ္ေထာင္က်သြားရင္ ၿငိမ္သြားမွာပါ.. ေနာ္...ေယာက္က်ား.."

ေဒၚႏုေဝက ဦးတင့္ေဆြ ကိုၾကည့္ရင္း အေျဖညိွလိုက္တာမို႔ စိတ္မသက္သာစြာ ျပံဳးရင္း..

"အင္း...ဟုတ္ေလာက္မွာပါ..."

ထိုအေျခအေနကိုျမင္ေသာ ေဒၚမူယာက မေက်နပ္ႏိုင္စြာ မဲ့ျပံဳး ျပံဳးရင္း..

"ဟုတ္ပါတယ္...ကြၽန္မသားကလည္း ေဆးေလးနဲနဲစြဲတာကလြဲရင္ သူေဌးသားလူေကာင္းေလးပါ...ေဆးစြဲတာက ျဖတ္လို႔ရပါေသးတယ္...အခ်ိဳ့္ဆို ဘဝေပးအေျခအေနေၾကာင့္ လူရာမဝင္သူေတြအမ်ားႀကီး...."

"ခင္ဗ်ား ဘာစကားေျပာတာလဲ ေဒၚမူယာ..."

"အိုး...ကြၽန္မက ဒီတိုင္းေျပာလိုက္တာပါ...ဒါနဲ႔ ခြန္းသေရာ မေတြ႔ရပါလား..."

"သူ ခနကမွအျပင္က ျပန္ေရာက္တာ..ေရခ်ိဳးေနတာျဖစ္မယ္..သမီးေမလြင္ေရ..သမီးအစ္မကိုသြားေခၚလိုက္ေလ..."

"ဟုတ္ကဲ့ အေမ...."

လူႀကီးခ်င္းအေျခအေနတင္းမာခ်င္ေနၿပီမို႔..ေမလြင္ အျမန္ထြက္လာလိုက္သည္...ခြန္းသအခန္းေရာက္ေတာ့ တံခါးေခါက္မေနေတာ့ပဲ တြန္းဖြင္္ကာ.ဝင္လာလိုက္သည္...

"ေျသာ္...ဘာမ်ားလုပ္ေနလဲလို႔....ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနတာပဲ..အခုဆင္းလာခဲ့ေတာ့...လူႀကီးေတြ စံုေနၿပီ..."

ေမလြင္ေျပာၿပီးထြက္လာလိုက္သည္..တခနအၾကာ စာရြက္၄ ၅ ရြက္ကိုင္ကာ ခြန္းသထြက္လာၿပီး ဦးတင့္ေဆြ ေဘးက ခံုအလြတ္တြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္...

ခ်စ္ရပါေသာ ကေလးငယ္Where stories live. Discover now