"လာ..ကေလး...."
ျပည့္ အခန္းတံခါးကို ဖြင့္ကာ ခေလးကိုလွမ္းေခၚလိုက္ေတာ့ တြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖင့္ ဝင္လာသည္...အခန္းတြင္းမွာ ႐ွင္းလင္းကာ ဆိုဖာ႐ွည္တစ္လံုး၊စားပြဲခံုတစ္ခံုႏွင့္ TV တစ္လံုးသာ ရိွသည္...
"မက တစ္ေယာက္ထဲ ေနတာဆိုေတာ့ အခန္းထဲမွာ ဘာမွ ေထြေထြထူးထူး ေတာ့မရိွဘူးရယ္...ၾကည့္ရဆိုးေနလား.. 😉...."
ခြန္းသ ဟိုဟိုဒီဒီ ေဝ့ဝဲၾကည့္တာျမင္ေတာ့ သူမက ႐ွင္းျပသည္....
"ကဲ...ခေလး...ဗိုက္ဆာေနၿပီလား...."
ခြန္းသ ႐ွက္႐ွက္ႏွင့္ ေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္သည္...ျပည့္ သေဘာက်စြာ ရယ္ရင္း သူမေခါင္းေလးအား အသာဖြလိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးရြဲႀကီးမ်ားျဖင့္ ေမာ္ၾကည့္လာသည္....
"တို႔က ခ်စ္လို႔ပါကြာ...စိတ္မဆိုးပါနဲ႔... 😉"
ခြန္းသ အျမန္ေခါင္းယမ္းျပလိုက္ရင္း ဖုန္းထုတ္ကာ စာေရးျပဖို႔လုပ္ေတာ့ ဖုန္းက ေၾကာင္ေနသျဖင့္ ေတာ္ေတာ္ႏွင့္႐ိုက္လို႔မရ...ျပည့္ကလည္း ထိုအရာကိုျမင္ေတာ့..
"ကဲပါ...မကို စိတ္ဆိုးရင္ ေခါင္းခါျပ...မဆိုးရင္ ေခါင္းညိမ့္ျပ...ဟုတ္ၿပီလား.."
ခြန္းသ.ေခါင္းျမန္ျမန္ညိမ့္ျပလိုက္သည္...ျပည့္ ခ်စ္စရာေကာင္းလွေသာ ထိုခေလးမအား ျပံဳးကာ ၾကည့္ေနမိရင္း...
"Aww..ဒါနဲ႔ ကိုက အခ်က္အျပဳတ္ပိုင္းမွာ သ်ပ္မကြၽမ္းဘူးရယ္...ဒီတိုင္း ေပါင္မုန္႔မီးကင္နဲ႔ ေကာ္ဖီပဲရမယ္...အဆင္ေျပလား..."
ခြန္းသ ေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္သည္....ျပည့္က ထိုေခါင္းေလးအား ေနာက္တစ္ခါပုတ္ကာ..
"ပုတ္သင္ညိဳမေလးလိုပဲကြာ...ေခါင္းပဲ ၿငိမ့္ေနေတါ့တာပဲ...😊"
မနက္စာ စားၿပီးေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာ ထိုင္ၾကရင္း ျပည့္က သူမေလးမပ်င္းေအာင္ စကားေျပာေပးသည္...ခြန္းသကေတာ့ ေခါင္းညိမ့္ေခါင္းခါျဖင့္ ျပည့္ဟာသေျပာရင္ ျပံဳးယံုသာ ျပံဳးေနသည္.. .
"ကေလး...ပ်င္းေနၿပီးလား.."
ခြန္းသ ေခါင္းယမ္းလိုက္ရင္း.စာ႐ိုက္ျပဖို႔လုပ္ေတာ့ ဖုန္းစုတ္က မရ....စာရြက္ကိုလည္း မယူလာခဲ့ရသျဖင့္ ဒုကၡ ေရာက္ေတာ့သည္...သူမေလး ဗ်ာမ်ားေနပံုကို ျပည့္ မၾကည့္ရက္သျဖင့္ သူမ ဖုန္းအား လွမ္းေပးကာ...