"ရတနာ... လူႀကီးေတြက ငါတို႔ကို သေဘာတူေနပံုရတယ္..နင့္ ဘက္ကေရာ..."
"ငါလား.သူငယ္ခ်င္း..ငါျငင္းရလိမ့္မယ္...ငါ့ဘဝမွာ အရမ္းႀကီးလိုခ်င္တာမ်ိဳး လိုအပ္တာမ်ိဳးမရိွေပမဲ့လို႔ အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာတစ္ခုေလာက္ေတာ့ ခံစားဖူးခ်င္တယ္...ခု..ေတြ႔လဲေတြ႔ေနၿပီ...ငါ့ဘဝကို ငါကိုယ္တိုင္ပံုေဖာ္ထုဆစ္ခ်င္တယ္ဟာ.."
မိန္းမသားတစ္ေယာက္ရဲ့ ရဲရဲေတာက္စကားၾကားရေတာ့ သူ ငိုင္ေတြမိသည္...
သူကေရာ...
အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကို မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႔ၾကံဳေနေပမဲ့ မထိေတြ႔ရဲ မခံစားရဲတဲ့ဘဝ...
"ဟဲ့...ငါေမးေနတယ္ေလ..နင္ေရာလို႔..."
"ေျသာ္..အဟက္...ငါကလား...ငါက နင့္လို စိတ္ဓာတ္မမာေၾကာႏိုင္ဘူးနဲ႔တူတယ္..နင့္ကိုအားက်ပါတယ္ဟာ...တစ္ခါတေလ လိမၼာတဲ့သားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေနရတာကို မြန္းၾကပ္လွၿပီဟ... ဘဝမွာ တစ္ခါေလာက္ ႐ူးမိုက္ခ်င္မိတယ္..."
"လုပ္လိုက္စမ္း သားရီး..😉.."
ႏွစ္ေယာက္သား ခပ္ဖြဖြရီမိၾကသည္....
"ဒါနဲ႔ နင္ ခရီးထြက္ခ်ိန္ ခြန္းေလးကို ငါ့အိမ္မွာ လာအပ္ထားမယ္မလား..."
"အင္း..ျဖစ္ဖို႔မ်ားတယ္...ငါ့ကေလးကို.ဂ႐ုစိုက္ေပးအံုး...ကဲ ေရာက္ၿပီ..ဆင္းေတာ့. ."
"ပို႔မဲ့ေန႔ ဖုန္းႀကိဳဆက္ေနာ္...bye..."
ေအာင္ႀကီးကို အလုပ္ပို႔ေပးၿပီးေတာ့ Canpany ကိုပဲ ျပန္လာလိုက္သည္...အလုပ္ကိစၥ အရင္ၿပီးေအာင္ျဖတ္ရမည္ေလ...
Canpany ေရာက္ေတာ့ လုပ္စရာရိွတာမ်ားကို အစီအစဥ္ တက်လုပ္ရင္း အခ်ိန္ေတြက ကုန္မွန္းမသိ ကုန္လာသည္...ထိုစဥ္ Ph alarm ျမည္လို႔ လွမ္းၾကည့္ေတာ့ 5 ခြဲ..."ရတီေရ..တစ္ခ်က္လာပါအံုး..."
"႐ွင္...ဟုတ္..."
အခန္းထဲသို႔ ရတီဦး ခပ္သြက္သြက္ဝင္လာေတာ့
"က်န္တဲ့သူေတြ ဆင္းကုန္ၿပီလား.."
"ဟုတ္ကဲ့..."
"Inn..မင္းလဲဆင္းေတာ့..ဒီဖိုင္တြဲေတြကို တို႔ကားထဲထည့္ထားလိုက္...တို႔မင္းကို လိုက္ပို႔မယ္..."