📜 ... ေဖေဖ အရာအားလံုး သမီးရဲ႕အမွားေတြပါ....သမီးသာ ေက်ာ္လင္းကို လက္ခံလိုက္ရင္ ဒီလိုအရာေတြ ျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး...သမီးေဖေဖတို႔ မိသားစုေလးကို မၿပိဳကြဲေစခ်င္ပါဘူး...အဲ့ဒါေၾကာင့္ သမီးထြက္သြားပါေတာ့မယ္...သမီးကို.စိတ္မပူပါနဲ႔ေနာ္...အေဒၚယူထားတဲ့ပိုက္ဆံအတြက္ ဒီဖုန္းေလးက ေျဖ႐ွင္းေပးႏိုင္မွာပါ....
ခြန္းသ
စာကို ေသေသခ်ာခ်ာေခါက္လိုက္ၿပီး.ေဖေဖ့အခန္းဆီ ေလွ်ာက္လာျပ ီး တံခါးအသာအယာတြန္းဖြင့္လိုက္သည္...မနက္ ၄နာရီခြဲသာရိွေသးသည္မို႔..ေဖေဖ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေမာက်ေနသည္...ခြန္းသ စာရြက္ႏွင့္ မ ဝယ္ေပးထားေသာ ဖုန္းကို စားပြဲေပၚသို႔ အသာတင္လိုက္ၿပီး ေဖေဖ့အား ကန္ေတာ့လိုက္သည္...ထို႔ေနာက္ ေဘးနားက အထုတ္ကို ယူကာ ေျခအသာဖြကာ ထြက္လာခဲ့ေတာ့သည္...ေစာေသးေသာ္ျငား လူမ်ား.ဟိုတစ္စဒီတစ္စျဖင့္ ေတြ႔ေနရသည္...
သူမ အိမ္ကထြက္လာေသာ္လည္း ဘယ္ကိုသြားရမွန္းမသိ..မ ဝယ္ေပးထားေသာ ဖုန္းကို
အလြဲသံုးစားလုပ္မိသျဖင့္ မဆီလည္း မသြားရဲ...ေျခဦးတည့္ရာ ေလ်ွာက္ေနရင္း ေညာင္းလာေတာ့ ဘတ္စ္ကား မွတ္တိုင္က ခံုမွာ ထိုင္ေနရင္း ေငးငိုင္ေနမိသည္....ဒီေန႔ ျမစ္ႀကီးနားသို႔ အလုပ္ကိစၥ ျဖင့္
သြားရမည္....ေလယာဥ္ကြင္းတစ္ခ်က္ပို႔ေပးပါဟု ရတနာဖုန္းဆက္လာေသာေၾကာင့္ ေအာင္ေကာင္းထက္ တစ္ေယာက္ သူမကို ေလယာဥ္ကြင္း သို႔ပို႔ၿပီး...ျပန္လာခဲ့လိုက္သည္... သူ႔အႀကိဳက္ မုန္႔ဟင္းခါးခ်က္သျဖင့္ မနက္စာမလြတ္ေအာင္ အိမ္အျမန္ျပန္လာရျခင္း😁.....ကားေမာင္းေနရင္း လမ္းဟိုဟိုဒီဒီလွမ္းၾကည့္မိေတာ့ အျမင္အာရံုထဲသို႔ ဝင္လာေသာ သူမ....မ်က္ႏွာမသာမယာႏွင့္ ေဘးနားမွာက ခရီးေဆာင္အိတ္လိုမ်ိဳး အထုတ္တစ္ထုပ္...ကားကို လမ္းေဘးသို႔ ဆြဲခ်ၿပီး သူမဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာလိုက္သည္....သူမ ေဘးမွာ သူရပ္ၾကည့္ေနေသာ္လည္း သူမေလးကေတာ့ ေခါင္းလဲ ေမာ့မလာ..ၾကည့္ရတာ အာရံုပ်ံ့လြင့္ေနပံုေပၚသည္..."ခြန္းေလး...ဘာလုပ္ေနတာလဲ... "
ခြန္းသ သူမကိုေခၚသံေၾကာင့္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဦးေအာင္ေကာင္းထက္...ဒိီခ်ိန္ဘယ္သူနဲ႔မွ စကားမေျပာခ်င္ေသာ္လည္း ကို႔ကို ကူညီဖူးသူမို႔ ခြန္းသ အိတ္ထဲမွ စာရြက္နွင့္ေဘာပင္ယူကာ စာေရးလိုက္ၿပီး လွမ္းေပးလိၾက္သည္..