Kosong.
Aku tak tahu nak buat apa lagi. Aku takut. Aku sakit. Aku risau.
Aku nak lari dari sini!bukan aku tak pernah cuba tapi bila aku ada peluang untuk larikan diri,aiden pasti berjaya menangkap aku balik.
Apa salah aku? Kenapa hidup aku macam ni? Aku benci aiden!tapi dalam masa yang sama aku sayang dia
Dia selalu sakitkan aku dan selalu memujuk aku dengan kata kata manja.
Sejak kejadian hari itu,aku sudah berfikir panjang bahawa aku harus keluar dari rumah ini! Tapi aku kena berani. Berani hadapi akibatnya
Flashback
Pangg!!
Pijar aku rasakan pipi aku saat ini. Mata aku berair memandang aiden. Mata hijau nya tepat memandang aku tajam tanpa sebarang simpati
"Aiden..."
Dia menarik aku dan menghempas kepala aku ke meja kayu yang ada disitu. Kepala aku berpinar kuat.
"Sakit..."
"Sakit?! Aku lagi sakit bila kau cakap macam tu!!kau memang cari pasal kan!!"
Sekali lagi,aiden menghempas badan aku ke lantai. Kuat!
Pang!
Pang!
Pang!
"I'll make you mine Qaira qaireena. I'll make you falling in love with me."
"Aiden..ja-..jangan"
End
Dan malam itu. Malam itu semuanya musnah! Aku dirogol oleh lelaki dayus bernama luth aiden arsyad!
Aku menangis kuat tanpa mengeluarkan sebarang bunyi. Wajah aku rapat ke lutut
Aku takut aku kecewa kan bonda
Klak!
"Stop crying baby."
Aku hiraukan kehadiran dia. Kalaulah boleh diundurkan masa,nama luth aku takkan letak dalam otak aku!aku taknak kenal dia dan takkan kenal dia!
"I said stop crying!!"
Aku cuba menghentikan tangisanku. Kau ingat senang ke?!
"Husssh,please i'm so sorry. I hate that when i see you cry. You hurt my heart baby"
Dia menarik aku rapat ke dada nya. Aku selesa bila dia buat aku macam ni. Aku lemah!lemah dengan sentuhan dia!
"I love you"
Aku meramas hoodie yang dia pakai ke badannya. Rasa sakit dan suka bila dengar dia ungkapkan kata-kata keramat itu
"But i hate you.."
Dia mengusap kepala aku dengan kadar yang perlahan dan sangat lembut. Usapan dia buat aku tenang
"Aku minta maaf. Aku tak sengaja. Aku tak boleh kawal emosi aku,jadi aku minta tolong please jangan buat aku marah. Sebab aku takkan sedar bila aku sakitkan kau. Aku tak nak kau sakit. Aku sayang kau. I love you"
Damn!
Aku terharu. Aku tak sangka aiden betul betul cintakan aku.
"Saya akan cuba cintakan awak. Tapi janji jangan pukul saya lagi"
"Pinky promise my dear. And thank you. I love you and always love you"
Aku menolak dia ke belakang. Cuba hilangkan perasaan janggal tapi yeah tetap tak boleh. Rasa malu sangat sebab ini kali pertama aku membalas pelukan dia. 2 bulan. 2bulan aku disini bersama dia.
2 bulan selepas kejadian malam itu, aku langsung tak bercakap dengan dia walau banyak mana pun dia pujuk aku. Dan usaha dia memujuk aku tu sedikit demi sedikit menanam perasaan yang aku tak nak dalam hati aku terhadap dia
Dia sayang aku. Aku sayang dia. Dia cintakan aku. Aku cuba cintakan dia. Dia pukul aku. Aku menjauhi dia. dia pujuk aku dan aku lemah dalam pujukan dia
"Kenapa pipi merah?malu?"pertanyaan dia menyentak angan angan aku
"Ma-..mana ada!"
"Are you sure? So kau tak kisah kalau aku buat macam ni?" Dia mencium pipi gebu aku
Dersheck!
Pipi aku makin merah. Rasa bahang sangat!
"Yeahh kau malu dengan aku. How cute you are!don't be shy with me cause i'm all yours"
Aku menarik senyuman lebar dan tiba tiba menghapuskan senyuman aku
"Dah lama tak nampak kau senyum selebar tu. Please don't stop smiling at me. I love to see your smiling. Your smiling make me happy"
Aku sembunyi senyum. Malu! Jujur aku masih marah padanya tapi aku tak boleh tipu diri aku dari jatuh cinta pada aiden.
"Saya takut bila saya dah mula cintakan awak dan awak tinggalkan saya"
"Never!aku takkan tinggalkan kau. Sekali aku sayang selama - selamanya aku tetap sayang asalkan kau tak khianati aku"
"Aiden.."
"Ye sayang"
"Why me?"
"Because you're my first love and will be my last love"
YOU ARE READING
MY MR PSYCHO
RomanceKerana wajah yang beku,perlakuan yang sangat cool dan sifatnya yang berbeza,Qaira Qaireena terus jatuh suka pada si jejaka. Kalau sehari tak dapat tengok wajah beku jejaka itu,hidup nya rasa sunyi saja. Dan tidak disangka bahawa jejaka itu turut men...