Volám sa Hannah a som zo Slovenska.
Čo ešte treba ?
Čo tak všetko vziať od začiatku?Takže ako ste si všimli volám sa Hannah. Bývam na Slovensku v dosť veľkom zapadákove. V malej dedine ktorej názov sa ťažko vyslovuje. Je mi 20 rokov, mám až zlaté kučeri tesne pod lopatky, a oči mám doslova dopísmena no sivé. Naozaj. Milujem zvieratá, hlavne kone, tiež mám rada tanec či hudbu. Moja povaha sa dá opísať jednodocho. Som cholerik a to obrovský. Postavu mám celkom dobrú na to že každý deň vyžieram chladničku. To mi niekoho pripomína ale to až neskôr. Hrám na nervi ale občas si brnknem na gitare . Študujem vysokú školu a to veterinu. Samozrejme nie som úplný anielik ale ani nie som až moc zlá. Som taká medzi.
Mám jedného brata. Volá sa Lukas a má 23 rokov. Ma priateľku s ktorou žije v menšom obecnom bite ale doma je často. Viac jak by mal byť. Je brunet so sivými očami ako ja. Aspoň mám istotu že sme súrodenci. On je naopak odomňa flegnatik. Je dosť namakaný a jeho telo zdobí nie jedno tetovanie. Pracuje ako policajt v obci. Dosť drsný policajt. Mám ho rada aj on mňa.
Máme oboch rodičov. Mamku Olíviu a ocka Toma. Mamka pracuje ako čašníčka a ocko ako asistent starostu. Obidvaja sú bruneti. Mamka má hnedé oči a ocko ich má sivé. Mamina je typická histerická ženská a ocko ma veľa veci na háku. Naša mamka pochádza tiež zo Slovenska no ocko nie. Ten naopak z Anglicka z Londýna. Babku a dedka z mamkinej strany máme v domove dôchodcov a z ockovej stany žije už iba dedko. Mamka má dvoch súrodencov a ocko iba jedného a to tetu Barbaru. A to ma privádza k ďalšiemu bodu.
Teta Barbara žije v Londýne. Nemá deti ani partnera. Býva v dosť veľkom dome na okraji Londýna. Pracuje pre.... One directon. Sama neviem čo u nich robí. Teta je blondína so sivými očami. Hm to mi niekoho pripomína no neviem koho. Chalanov z 1D samozrejme poznám a nie sú taký ako z bulváru. Nevidela som ich už skoro štyri roky. Neviem či si ma ešte pamätajú. No veď uvidíme.
Áno idem s mojím bratom do Londýna na celé prázdniny.
A to ešte neviem ako to dopadne.....
Takže ľudia ďalší príbeh. Prológ je krátky ale čo už. Poprosim vás o podporu.
Vaša autorka.:-)
YOU ARE READING
Ja a päť osobností
FanfictionŽivot je krutý a náhody neexistujú. Ako to viem? Pretože sa mi v živote stalo už toho toľko zlého a aj keď to vyzeralo ako náhoda tak to tak nebolo. Som Hannah a môj život je zaujímavý. Možno z časti že poznám chlapčenskú skupinu ktorú žerie celí sv...