Pohľad Hannah
Do Louiho izby všetci vletíme ako veľká voda. Doktori nám ledva ustupujú z cesty. Keď už sme všetci dnu tak sa zhúkneme okolo jeho postele. Síce je napojení na rôznych prístrojoch ale vyzerá omnoho lepšie než vyzeral. Elise sa snaží k nemu nejako pretrepať ale Harry jej cestu zaterasí a k jeho posteli pustí Winnie. Louis má stále zavreté oči ale pokojný dych.
,,Každú chvíľu by sa mal prebrať. Len prosím vás nebude na neho veľmi hŕ. Potrebuje kľud. Nechávam vás. Ale ak by sa niečo stalo okamžite stlačte tlačítko" povie nám jeden z hlavných doktorov a odíde.
Loui má však stále zavreté oči ale niečo mrmle. Nejaké meno. Nahnem sa nad neho a všetci pozorujú čo chcem urobiť. Ja iba so zatajeným dychom počúvam čo to šepká.
,,Winnie" vyjde z neho veľmi potichu skoro až nepocuteľne. Otočím sa k Winnie a tá ma pozoruje.
,,Winnie on vraví tvoje meno. Aj keď po tichu ale vraví ho" Winnie sa k nemu pomaly nadkloní a jej vlasy mu padajú do tváre. To ho očividne poštelkí a kýchne si. Pomaly však otvorí oči.
,,Loui!" vyhŕkne nadšená Winnie a pomaly ho obíme.
,,Winnie. Moja dráha Winnie. A Hannah,Zayn, čau Niall, Harry, Liam a ty si"pozrie sa na Elise. Tak toto nebude dobré.
,,Ja som Elise. A ty Louis William Tomlinson si môj dohodnutý partner. Teda ja som tvoja dohodnutá partnerka" Loui sa zamračí a Elise nahodí výťazoslávny úsmev.
,,Tak po prvé. O ničom takom som nikdy nepočul. Aj keď som bol k kóme nič pred tou dohodou som takéto oznámenie neobdržal. Po druhé. Ja už priateľku mám" usmial sa na Winnie a tá očervenela.
,,Tak to ma ale veľmi mrzí pán Tomlinson. Som vaša dohodnutá partnerka na dobu štyroch mesiacov. Viete zmluva sa už nedá odvolať. Budem vás sprevádzať všade a od vás sa čaká aby ste ma brali ako plnohodnotnú priateľku" sladko sa usmiala a ja som mala chuť skočiť do nej a vyšklbať jej tie škuty čo má na hlave.
,,Tak toto mi nesedí. Nič to. Preberiem to s mojím právnikom a ten tu nezmyselnú zmluvu určite ukončí. A ak dovolíte madam. Chcem tu byť so svojimi priateľmi o samote. Takže tam sú dvere" teraz pre zmenu skóroval Loui. Elise očervenela od zlosti a odpochodovala z miestnosti.
,,Och Loui sme taký radi že si v pohode a že ti je už lepšie" znovu ho objala Winnie a on jej dal bozk do vlasov.
,,Kámo už sme si o teba robili starosti. Pekne si nás vyľakal. A to ešte nehovorím o fanúšičkách. Tie vyhlásili 1D smútok kým sa nepreberieš" zasmial sa Harry. Louis potom pozrel na mňa.
,,Louis ja so sa tiež veľmi bála. Ale ďakujem ti za všetko v tej divočine" usmiala som sa na neho.
,,Hannah nevlázni. Bez teba by som tam určite zomrel" na to som nemala odpoveď. Iba som sa musela usmiať.
U Louiho sme boli dosť dlho. Rozprávali sme mu všetko čo sa stalo keď bol mimo. Všetci sme sa nasmiali. Loui s Winnie sa od seba nevedeli odtrhnuť. Boli taký zlatý. Určite sa majú veľmi radi. Bolo nám všetkým hrozne fajn. Cítila som sa v pohode. Na Louisa som si už spomenula a bola som nesmierne rada že je v pohode.
Lenže všetko sa raz končí. Doktori nás potom museli odpratať z jeho izby. Všetci sme sa pobrali domov. Harry vzal Winnie domov a mne to isté ponúkol aj Niall. Ja som to veľmi rada prijala.
V aute bolo celkom ticho. Ni svoje oči upieral na cestu a ja tiež. Rádio som zapla až neskôr a to tiež potichu. Každý bol ponerení do svojich myšlienok. Niall sa mi zdal trocha nervózny. Pevne zatínal sánku a keď som sa ho opýtala čo mu je vždy mi povedal prosté slovo 'nič'.
,,Tak ma napadlo či nechceš ísť dnu" ponúkla som Niallovi keď zastal pred domom Barbari.
,,Ako nič mi v tom nebráni ale si si istá? Nebude sa Barbara hnevať?" opieral sa o kapotu zatiaľ čo ja som už stála na chodníčku do domu.
,,Podľa mňa jej to vadiť nebude. Určite bude rada že mám spoločnosť. Kto vie možno si aj spomeniem" poslednú vetu som iba zašepkala ale Ni ju určite počul.
,,Tak na čo čakáme?" prešiel okolo mňa a zamkol auto. Ja som sa vydala za ním aby som mohla otvoriť dvere domu.
,,Barbara! Som doma! A priviedla som aj Nialla!" zakričím ale dom sa zdá byť prázdny.
,,Možno nie je doma" povedal Ni keď sa vyzúval" ja mu dám za pravdu a idem do kuchyne. Na chladničke je malý zdrap papiera.
Hannah prepáč. Asi to budeš čítať keď už som preč.
Musela som na rýchlo odísť do práce. Buď sa vrátim neskoro večer alebo až zajtra. Objednaj si pizzu a môžeš si aj zavolať chalanov.Barbara :*
Niall príde do kuchyne a ja mu ukážem lístok. Potom ho vyhodím do koša. Takže Barbara je preč a príde neskoro. Niall otvoril chladničku a vybral si z nej jahodový džús. Nalial sebe aj mne.
,,Ďakujem Ni" vzala som si to od neho. Na chvíľu sa zarazil. Vypučil oči a pootvoril ústa.
,,Ty si ma oslovila ako ako kedysi" pozeral na mňa akoby videl ducha.
,,Tak to je skvelé nie? Počúvaj pôjdem sa prezliecť lebo sa nejako oteplilo a ty môžeš zatiaľ vybrať film čo povieš?"
,,Môže byť. Ale nebuď dlho. Chcel by som si pozrieť film a možno keď sa ešte oteplí mohli by sme ísť do bazéna" usmial sa. Neviem ako to chce urobiť keď tu nemá plavky ale dobre.
,,Fajn mne to nevadí. Prečo nie" odišla som do svojej izby kde som sa aj zamkla. Človek nikdy nevie.
Vybrala som si zo skrine rifľové šortky a celkom pekný crop top. Možno sa čudujete keď som ešte nedávno bola oblečená ako snehuliak. Lenže v Londýne sa slnko rozhodlo vyjsť a ohrieva nám dom. Takže je tu na zdochnutie. Ešte si musím dať vlasy do drdolu aby sa mi zbytočne nespotil chrbát.
Keď už som hotová vyberiem sa do obývačky. Lenže chody sú pre mňa odjakživa ten najväčší problém. Pomaly ale isto ich schádzam a keď si myslím že je všetko ok tak si nakopnem malíček do roha ostrej steny. Potichu zahreším a pofúkam si bibi.
Krívam však do obývačky. Ako dosť to bolí. Skoro som zabudla ako to bolí keď si narazím palec. Keď dokrívam do obývačky vidím Niho sedieť na gauči. Pri sebe má ovládač od telky a zmrzlinu. Ale čo ma najviac upúta je jeho nahá hruď. Chudák určite mu bolo tiež teplo ale toto je provokácia.
Ahoooooojjjtttteeee ľudia. Je tu nová kapitola. Dúfam že sa páči. Myslela som že ju do Vianoc nestihnem ale aha stihla som. Ja vám však prajem krásne sviatky a ešte krajšie Vianoce. Hlavné ich prežite v zdravý.
Vaša autorka
ESTÁS LEYENDO
Ja a päť osobností
FanficŽivot je krutý a náhody neexistujú. Ako to viem? Pretože sa mi v živote stalo už toho toľko zlého a aj keď to vyzeralo ako náhoda tak to tak nebolo. Som Hannah a môj život je zaujímavý. Možno z časti že poznám chlapčenskú skupinu ktorú žerie celí sv...