4.

110 6 4
                                    

Pohľad Nialla v Londýne

Keď sme dokončili to hlúpe interview tak sme sa pobrali do Nado's lebo som bol dosť hladný. Veď namiesto obeda som trčal v nejakej relácii a odpovedal som na hlúpe otázky. A ešte k tomu tam bola umelá redaktorka. No fuj. Normálne sa mi z nej dvíhal žalúdok a robil salta. Mal som čo robiť aby som ju neovracal.

Teraz sedím už napapkaní v limuzíne ktorá nás berie do vili. Ja sa tak teším. Barbara nám sľúbila prekvapenie a povedala že nám to povie až vo vile takže sa teším.

"Najedení Niall šťastný Niall" vyrušil ma z mojich myšlienok Hazza ktorý mi pichol do rebier. Bolelo to.

"Hej si normálny?! Ak nechceš aby to jedlo skončilo na tvojich kučerách tak buď ticho" Harry sa zhrozil a radšej sa pozeral na svoje topánky.

"Ale no tak Ni nebuď taký podráždení" no jasné náš Louis.

"Na tvojom mieste by som bol ticho ak nechceš aby ti zjedol všetky mrkvy. On je toho schopný" rehoce sa Zayn.

"No tak chalani nebuďte na Nialla zlý. On za to nemôže že ma rád jedlo" zastal sa ma Liam.

"Ďakujem za obranu Liam. Práve som sa rozhodol že ti na Vianoce nedám mega lyžicu ako som myslel" Liam na chvíľu zbledol no potom nabral normálnu farbu.

"No a ty Zayn počkaj. Keď ti zmiznú všetky laky na vlasy budeš vedieť kto to spravil" ukázal som na seba a Zaynovi skoro vypadli oči. Teraz už sú radšej všetci ticho.

Keď sme vystúpili z limuzíny pred vilou stalo Barbarine auto. Takže už tu je. Dvere boli otvorené čo moje myslenie potvrdilo. Všetci sme sa vyzuli a išli sme do obývačky kde sedela Barbara na našej koženej pohovke. Naznačila nám aby sme si sadli a ona sa postavila.

"Takže sľúbila som vám prekvapenie. No nepoviem aké. Môžem iba povedať že je živé a priletí o dva dní a" nemohla rozprávať lebo Loui jej skočil do reči.

"Barbara chceš tým povedať že k nám priletí Kevinova rodina?!" vyzeral ako malé dieťa na Vianoce.

"To netvrdím Loui. Veď Kevinova rodina je všade po Londýne takže ticho" tvárila sa vážne no náznak úsmevu tam bol. Louis sa posadil a ona pokračovala.

"Je to dôležitá návšteva. Nepoviem o koho ide ale budú dvaja a prídu na celé letné prázdniny. Budú bývať u mňa" bol som zmätený kto to môže byť ale aj som sa tešil.

"Len nech to nie su nejaký naši sponzori z výrobne na lyžičky" ach ten náš Li.

"Neboj sa Liam. Také niečo by som nedovolila" trochu si vydýchol.

"Čo keď to bude Justin Bieber a nejaký jeho objav. Len dúfam že ten objav bude kus"

"Nie Harry žiadny Bieber a žiadny jeho kus. Robím sa že kus znamená oblečenie" uzemní ho Barbara.

"Škoda" Harry posmutnel.

"Možno to bude Barbarina rodina alebo známy"

"Si blízko Zayn" povie Barbara a my rozmýšľame.

"Už dosť lebo to uhádnete" ukončí konverzáciu a zberá sa na odchod. Veľmi sa teším kto to bude.

Pohľad Hannah na Slovensku

Hneď ako som sa dozvedela že idem do Londýna začala som sa baliť. Potrebovala som zmenu prostredia. Všetko aleže všetko mi tu pripomína Tam. Veď to je predsa jasné. Bola moja naj kamoška.
Milovala Marvel a keď to šlo v telke museli sme byť ticho ako myši. Ach tie zlaté časy. Veľmi mi chýbajú.

Práve som do kufra natrepala posledné tričko. Celkovo mám dva kufre, k tomu nejaké kozmetické taštičky. Skoro celý obsah mojich kufrov je čierne oblečenie. Ale mám tam aj crazy tričká od chalanov. Zrazu mi cinkol mobil. Prišla mi správa od tety.

Ahoj Hannah. Chalani už vedia že ku mne niekto príde no netušia že kto. Chcem aby to tak aj ostalo. Keď už budete v lietadle tak mi napíš. Xoxo teta Barbara.

Takže chalani nič nevedia. Tak to bude ešte zaujímavé.

Jasné že to ostane v tajnosti. A áno napíšem ti keď už budeme v lietadle. Veľmi sa na teba aj chalanov teším. Xoxo Hannah

Na tetu sa veľmi teším. Nejde iba o to pre koho pracuje to určite nie ale ide o to že ju mám naozaj rada. Veď kto by nemal rád takú super tetu akú mám ja. Ona ma 43 rokov a je cool. Mám s ňou kopec zážitkov. Či dobrých alebo zlých.

Napríklad raz sme si v zábavnom parku tak zalepili vlasy s cukrovou vatou že to nešlo dole ani po troch dňoch. Alebo raz sme šli ja, teta a Lukas do wellnesu a ja som si zabudla plavky. Potom sme ešte aspoň tri hodiny vyberali pekne plavky. Nakoniec som mala plavky ale do wellnesu sme nešli lebo sme to nestihli. Mám kopec spomienok aj s chalanmi. Mám ich rada sú super. Ale najviac si rozumiem s Niallom keďže obaja milujeme jedlo. Keď tak o ňom hovorím mám naňho mega chuť. Ako na jedlo nie na Nialla samozrejme. Nooo.....dobre dosť.

Ako agent 007 sa plížim von z bunkru. Alebo tým ktorým to dlho myslí tak z izby. Našlapujem potichu ale ako som už spomínala schody vŕzgajú. Je to otrasné. Ešte aby toho nebolo málo tak som si udrela malíček do rohu steni. Bolí to hrozne. Práve som sa vykašlala na moju tajnú misiu a začnem skákať ako veverička na jednej nohe do kuchyne. Samozrejme dupem pri tom ako slon.

Mama sa na mňa pozrie a vidím kam mierim radšej sa nevyjadruje. Otec iba prekrúca očami nad mojím novým štýlom chodenia. No musím uznať moji rodičia sú dosť nudný. A nemám ich moc v láske. Vezmem si toho čo najviac. Napríklad šunku , chleba či salámu, coca colu, a čipsi. Viem nezdravo sa stravujem ale hej je to môj život. Jedlo je super a pomáha mi zahnať smútok. Ale iba trochu. Keď už som konečne v mojej izbe pustím si film a papám ako Niall. A inak dobrú chuť keď aj ty niečo ješ. Nabudúce mi môžeš trochu dať.

No čo hovoríte? Páči sa pohľad aj inej osoby? Môže byť? Ja práve papám mrkvu. To je tak tematické.
Otázka:
Máte radi mrkvu?
Ja áno. Milujem ju.

A ešte chcem povedať že chalani nemajú priateľky. Až na Zayna.

Vaša Lujza

Ja a päť osobnostíحيث تعيش القصص. اكتشف الآن