Takže ľudia. Prosím prečítajte si aj to čo som napísala na koniec. Viem že to niekoho nemusí zaujímať ale prosím prečítať.
Pohľad Hannah
Pozerám na ten test ako na Louisovu poslednú mrkvu. Vôbec neviem ako mám zareagovať. Perrie vyzerá že chce aby som niečo povedala no ja neviem čo. Na jednu stranu sa teším že budem teta ale na druhú stranu sa bojím ako zareaguje Zayn. Veď predsa obaja sú mladý a slávny. Možno by to mohlo znamenať koniec One directon alebo Little Mix. Fúha naozaj neviem. Pozriem na Pezz a tá vyzerá že bude znovu plakať. Wow tak toto je ťažká situácia.
"Perrie ja netuším čo mám na to povedať. Prepáč. Na jednu stranu sa teším ale na druhú stranu sa bojím. Ozaj v ktorom týždni si?" ťažko si povzdychne.
"Už v treťom. Poslednou dobou mi bolo zle a nafúkla som sa tak som išla do najprv do lekárne si kúpiť test. Chcela som ísť aj k doktorovi ale tak už nemusím. Ja neviem. Čo na to Zayn?" znovu sa chcela rozplakať no to ja nedovolím!
"Perrie netuším čo na to povie Zayn. Ale ideš dnes na tú grilovačku však? Nemôžem na všetkých dávať pozor sama. To ma potom rovno zavri do blázinca" konečne som ju rozosmiala.
"Ja ti neviem. Asi nie. Chcem sa teraz Zaynovi vyhýbať" otvorím ústa do korán.
"Tak to v žiadnom prípade. Aj keby vás odmietol čo pochybujem tak som tu stále ja a ja ti pomôžem. A na grilovačku musíš. Prosím lebo oni sú schopní zjesť aj mňa!"
"No tak to je fakt. No tak dobre" povzdychla si.
"Ale najprv pôjdeme nakupovať a ty si zatiaľ premyslíš ako to povieš Zaynovi"
"Keď inak nedáš Hannah. Ale mám podmienku. Pred nakupovaním si ešte musím dať ten citrónoví koláč. Vyzerá lahodke"
"Okey. Idem objednať dva"
Pohľad Nialla
Keď Hannah odišla boli sme ešte hodnú chvíľu v bazéne. Až keď sme boli premočení a mali sme až modré pery tak sme usúdili že je čas ísť von. Potom som si dal dlhú sprchu aby som zo seba zmyl všetok chlór a mohol som ísť dole. To som ale robiť nemal. Keďže mám na sebe iba uterák obviazaní okolo pása.
"Harry?! Nevidel si Kevina?!" Vreskal Loui na Hazzu.
"Nie nevidel. Prečo sa pýtaš?" objavil sa Harry a oprel sa o zárubňu obývačkových dverí.
"Vieš teraz máme mať hodinu kŕmnenia. Už som aj ostrúhal mrkvu" nahodil Louis sad face.
"Loui ja si myslím že je v obývačke pod gaučom" povedal som mu a za to som si vyslúžil objatie. No a Louis mi pri tom objatí strhol uterák. Chalani sa začali smiať a ja celý červený od hnevu (lebo viem že to Louis spravil naschvál) som sa pobral do svojej izby sa normálne obliecť.
Keď už som bol oblečený prišiel som do obývačky a tam sedel vystrašený Liam. Až keď som sa dobre prizrel zistil som že Zayn sedí pred ním s mega lyžicou. No Li vyzeral ako stena. Vlastne keby ste ho postavili k stene prirodzene by s ňou splinul v jedno.
"Naposledy sa ťa pýtam. Kde si mi dal moju nočnú lampičku?"
"Ja-ja nikkddee" povedal roztraseným hlasom Liam. Zayn sa o niečo málo k nemu priblížil.
"Zayne. Netíraj ho. Ja viem kde je tvoja lampička" rozhodol som sa Liama zachrániť.
"Vážne? Kde! Keď si ju ukradol!" teraz pre zmenu ukázal lyžicou na mňa.
"Neboj ja ju nemám. Ale viem kto ju má" Zayn zbystril.
"No už to nenaťahuj. Potrebujem ju!" schválené som sa išiel ešte napiť až tak som to Zaynovi povedal. Sedel tam v takej istej polohe ako keď som odišiel.
"Má ju Louis. Požičial si ju keď hľadaj Kevina"
"LOUISI!!!!!!!!" zakričal Zayn tak nahlas že by to počula aj moja rodina v Írsku. Následne sa Zayn rozbehol Louisa hľadať. Chudák. Nechcel by som byť práve na jeho mieste. Liam tam stále sedel ako obarený. Prisadol som si ku nemu a zistil som bod na ktorý sa podobá.
Zayn tam nechal tú lyžičku. Vzal som ju a Liam sa odomňa radšej vzdialil. Netuším skadiaľ ju vzal. Veď predsa všetky sú uložené tak aby ich Liam nenašiel. No nič to. Idem ju odložiť. Keď Li zbadal čo robím normálne sa z hlboka nadýchol a všetok vzduch potom nahlas vypustil. Niekedy je to tu s nimi divné ale nevymenil by som to za nič na svete. Ok ale teraz už idem pripravovať na grilovačku.
Pohľad Hannah
S Perrie sme si toho veľa nakúpili. Presnejšie povedané strávili sme tu tri hodiny. Pár krát sme aj utekali pred fanúšikmi ale to je normálne. Keď už sme boli extrémne unavené tak sme nasadli do Niallovho auta (keďže Pezz je tu na pešo) a vyrazili sme smer vila chalanov. Po ceste sme si veľa pospevovali. No veď kto by nie keď máte vedľa seba známu celebritu Perrie Edwards.
Keď som zaparkovala auto a vystúpili sme Perrie sa veľmi roztriasla. Extrémne znervóznela. Veď sa jej ani nečudujem. Keby som ja mala oznámiť svojmu priateľovi (ktorého už dlho nemám ale to je iný príbeh) tak by som bola tiež tak nervózna ako Pezz. Obe sme sa v predsieni vyzuli a zistili sme že chalani sú už vonku a grilujú.
"Hannah ja tam nechcem" ťahala ma za ruku Perrie.
"Musíš tam ísť. Perrie to nie je sranda" poražene prikývla a nasledovala ma von.
"Zapojte už sme si mysleli že nepôjdete!" privítal nás z poza grilu Louis.
"Prišli ste práve včas. Už je to hotové. Keby ste prišli neskôr tak vám to všetko zje Niall" kričal Hazza. Niall ho iba spražil pohľadom a zakýval mi.
Tak to bude ešte dlhá noc to mi verte.
Tak čo vravíte? Názori prosím. A teraz sa chcem vyjadriť. Veľmi ale naozaj veľmi ďakujem trom mojim super kámoškám:Bunny_Kookie_Jk_7,alenkapopelasova, a Catty_Kevin. Oni tri ma neustále podporujú v oboch mojich príbehoch na wattpade. Veľmi vám ďakujem dievčatá. A ďakujem aj práve tebe že si si prečítal túto kapitolu a že si čítaš tento príbeh. Každému z vás patrí veľké ďakujem.
Vaša autorka :-)
YOU ARE READING
Ja a päť osobností
FanfictionŽivot je krutý a náhody neexistujú. Ako to viem? Pretože sa mi v živote stalo už toho toľko zlého a aj keď to vyzeralo ako náhoda tak to tak nebolo. Som Hannah a môj život je zaujímavý. Možno z časti že poznám chlapčenskú skupinu ktorú žerie celí sv...