Mission-1:Kill or Surrender?

7.2K 770 10
                                    

{Zawgyi}

"​ေ႐ွာင္​း..​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔"

"​ေကာင္​​ေလးအဲ့နားကိုဘာလာလုပ္​တာလဲ"

'​ေသၿပီ..ရိပ္​မိသြားတာလားမသိဘူး'

​ေခါင္​းထဲအခ်က္​​ေပးသံမ်ားစြာနဲ႔လက္​က​ေသနတ္​ဆီလွမ္​းၿပီးသားအနီးအနားပတ္​၀န္​းက်င္​တြင္​မည္​သူမွမရိွ​ေသာ​ေၾကာင္​့အခုကရိ​ေပၚအတြက္​အ​ေကာင္​းဆံုးအခြင္​့အ​ေရးပင္​..

သို႔​ေသာ္​ႏႈတ္​ခမ္​း​ေအာက္​ကမွဲ့နက္​က​ေလးႏွင္​့ႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေလးကရိ​ေပၚကို​ေတြ​ေ၀​ေစျပန္​သည္​...

"ဟို..ဟိုကြၽန္​​ေတာ္​..အင္​့"

"​ေကာင္​​ေလးအဲ့နားကအရမ္​းအႏၱရာယ္​မ်ားတာမသိဘူးလားတစ္​ခုခုျဖစ္​သြားရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ"

တင္​းၾကပ္​စြာအဖက္​ခံလိုက္​ရျခင္​းႏွင့္အတူပခံုးထက္​မွစိုစြတ္​မႈ​ေၾကာင္​့ရိ​ေပၚ​ေၾကာင္​သြားမိသည္​...

ကိုယ္​က​ေတာ့ရိပ္​မိသြားတာလားဟုစိုးရိမ္​​ေနခဲ့​ေသာ္​လည္​းသူက​ေတာ့ကိုယ္​့ကိုစိတ္​ပူ​ေနခဲ့တာတဲ့လား...

'ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုပို​​ေတြ​ေ၀​ေအာင္​လုပ္​​ေနတာလားခင္​ဗ်ားရာ...'

"ကိုယ္​..ကိုယ္​မင္​းကိုျမင္​​ေတာ့အရမ္​းစိတ္​ပူသြားတာ​ေကာင္​​ေလးရယ္​"

​ေသနတ္​ဆီ​ေရာက္​​ေန​ေသာလက္​မ်ားကအလိုလို​ငို​ေနသူရဲ႕​ေနာက္​​ေက်ာဆီေရာက္​သြား​ေလသည္​...

'ခဏ..ခဏ​ေတာ့သူစိတ္​ထဲရိွတဲ့အတိုင္​းျပဳမူလို႔ရတယ္​မလားၿပီး..ၿပီးမွMissionအတြက္​လုပ္​လို႔ရတယ္​မလား'

"စိတ္​မပူပါနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူးကြၽန္​​ေတာ္​အဆင္​​ေျပတယ္​​ေနာ္​"

​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ရဲ႕ပခံုး​ေပၚကို​ေမးတင္​ရင္​း​ေနာက္​​ေက်ာကိုအသာပြတ္​သပ္​ကာ​ေခ်ာ့ျမဴလိုက္​သည္​....

သူတကယ္​မသိပါဒါက​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ရဲ႕​ေနာက္​ပံုစံတစ္​ခုလားလုပ္​ယူထားတဲ့အရာလားဆိုတာ​ေျမ​ေအာက္​​ေလာကမွာနာမည္​ႀကီးတဲ့သူကလည္​းဒီလို​ေပ်ာ့ညံ့တတ္​ပါ့မလားဆိုတာသူတကယ္​မသိပါ....

Because Of a SystemWhere stories live. Discover now