Oy ve yorum bekliyorum iyi okumalar
(Medya Yağmur)Efe'den
Bunları bilmemeleri gerekiyordu. Evet Ebruyla sevgiliydim fakat bir çıkar için di bu ilişki. Yoksa mahallenin sürtük kızlarıyla ilgilenen bir adam değildim. Benim zeki kardeşim ise bunu anlamış gibi yanımdaki sülüğü ağzından laf alması için kıstıracaktı.Ve kötü tarafı da kızlarında onunla gitmeleriydi.
Hemen arkalarından bende kalktım ve sessizce ilerlemeye başladım. Ebruyla anlaşma yapmıştık ve eğer bunu bozarsa bende onu ifşa edecektim.Sessizce duvarın arkasına geçtim ve dinlemeye başladım. Seslerden anladığım kadarıyla Ebruyu dövüyorlardı.
Sesler kesildi bir anda ve sonra Ebrunun acı çeken ve cırtlak sesini duydum. "Evet onunla çıkar için sevgili oldum. "
Sonra Burçe neyle tehtid ettiğini sordu.Ebru"Onun Ya-"ani bir hareketle duvardan çıkıp onlara doğru yürüyünce susmak zorunda kalmıştı Ebru. Sinirle gözlerimi ona çevirdim. Burçeye bakmadan "Hemen eve geçiyosun"
Dedim sinirimi kontrol etmeye çalışarak. "Sanan-"Ona dönüp"Eve dedim bitti."diye bağırınca susup kızlara baktı ve önümden ilerledi. Bende Ebruyu kolundan çekip kaldırdım ve bırakmadan arkamı dönünce Yağmurla göz göze geldim. Gözleri dolmuştu ve bunu göstermemek için başını öne eğdi. Gözlerimi çekip Burçenin arkasından ilerledim. Bizim evin önüne gelene kadar konuşmadık. Evin önüne gelince bana ve Ebru ya sinirle bakıp koşarak içeri girdi.
Onun kalbini kırmak en son isteyeceğim şey bile değilken o her boka burnunu sokuyordu. Ebruyu iteleyip bomboş olan parka götürdüm. Bana korkakça bakarken sinirlerimi atmaya çalıştım ama bu mümkün değildi"Eğer gelmeseydim "diye cümleye başladım. Korkuyla başını iki yana salladı" Hayır söylemiycektim. "Dedi.
Ona zerre inanmıyordum. " Bitti sevgili rolünü oynamıyazağız."
Diyince"Ama-" tekrar sözünü kesip sert bakışlarla"Bitti dedim uzatma""Ve eğer birine söylersen seni rezil ederim."dedim ve arkamı dönüp gittim. Bu olayı şimdi bilmelerine gerek yoktu.Burçe'den
Abimi belki de hayatımda ilk defa o kadar sinirli görüyordum. Ebru tam söyliyecekken gelmişti ve biz nedenini öğrenemeden susturmuştu.Ama asla sinirlenip bana bağırdı diye olayı kapatacağımı düşünmemeliydi. Tabiki de bu olayın peşinde kalacaktım. Hele ki arkadaşım üzülmüşse.
Eve 1 saattir gelmiştim ve Efeyi bekliyordum. Fakat ne mesaj atmıştı ne de gelmişti.Odamdan çıkıp Cem abimin odasına ilerledim. Kapıyı çalınca ses duymadım. İkinci çalışımda bir anda kapının açılmasıyla korkup geri sendeledim.Cem sinsice bana gülüp kapıya yaslandı. "Noldu maviş niye bu saatte mekanımı bastın?"
Diye sorunca göz devirdim. Şu an hiç gülesim yoktu.
"Efe sana birşey söyledi mi? Niye hâla gelmedi? " Sorularımı sordum ve yüzüne baktım"Evet bugün Kağan gilde kalacakmış. Niye sordun? "Dedi. Niye Kağanlarda kalıyordu ki? Elimi boşver der gibi salladım. Sonra odama geçip uyudum yarın okuldan sonra Kağanı sıkıştırabilirdim belki. Benden hoşlandığını biliyordum ve o abimin en yakın arkadaşıydı. Sırlarını sadece ona anlatırdı abim. Bende hep ona sorardım. Pek cevap alamasam da.
*****
Sabah güneşinin gözüme vurmasıyla.... Hayır tabiki de suratımda tüylü birşeyin dolanmasıyla gözlerimi açtım. Yine abimin saçmalıklarıydı. Cem'i itip ayağa kalktım"Günaydın küçük Cadı. Hadi kalk. "Diye böğürmesiyle arkamdaki yastığı alıp tam suratına fırlattım. Evet basket. Arkadaki pufa doğru düşmüştü. Gülüp onu kaldırmadan banyoya gittim ve yüzümü yıkadım.
Odama geldiğimde abimi göremedim. Yine dolabımdan sweet ini geri almıştı. Ben onun dolabındaki neredeyse bütün sweet- lerini çalıyordum. O da gelip tekrar geri götürüyordu. Ama en beğendiğim siyahı özel yere koyuyordum.
Okul pantolonu yerine siyah pantolonumu ve okul tişörtünü giydim ve üstüne de siyah sweet ini geçirdim. Saçlarımı açıp taradım ve hazırdım. Tabiki de makyajla felan okula gitmiycek tim. Sonuçta düğüne gitmiyoruz.
Siyah sırt çanatmı aldım ve aşağı indim. Herkes yatıyordu. Normalde de hep böyleydi. Kahvaltı yapmadan okula giderdim. Abimlerin derslikleri öğlen başladığı için yatıyorlardı.Yani sadece Efe abimin demeliyim. Çünkü Cem üniversiteyi kazanamayınca çalışmaya başlamıştı.
Okula vardığımda bizim kızlar banka oturmuş birşeyler konuşurken etrafı taradığımda herşey normaldi. Fakat birisini yüzüyle karşılaşınca kaşlarımı çattım.
Polatın burda ne işi vardı ki o 19 yaşındaydı.
Sınıfta kalmış olamaz mı?
Aman sen çok biliyosun.Beni görmemesi için hızlıca kızların yanına gittiğimde hepsiyle selamlaştım. Yağmur durgun bir şekilde etrafa bakarken saçlarından tutup bana bakmasını sağladım" Yeter lan içimi kararttın
"Evet aşk acısı nedir ben bilmem. Nasıl atlatılır onu hiç bilmem ama yeter. Eğer onu seviyosan güçlü durmak zorundasın. Şimdi şu sirke satan yüzüne gülümseme yayda bizde neşelenelim. "
Gülümseyip ayağa kalktı ve bana sarıldı. Sonra diğer kızlarda kıskanıp bize sarıldı. Zilin çalmasıyla ayrıldık ve sınıflara geçtik. Ben ve Yağmur 12/A daydık.Nisa ve Aslı ise 12/D delerdi.
Vedalaştık ve yerimize geçtik. İlk dersin Matematik olmasına mı üzüleyim Yağmurun hâla üzülmesine mi çözemedim. Zombi Sedat sınıfa girince ben dışında herkes ayağa kalkmıştı. Zaten gözükmüyordum kalksam da birşey ifade etmezdi. Tam derse başlayacakken sınıf kapısı açıldı ve Polat Alemdarın geldiğini gördüm. Allahım mahallede sırıtmasını görmüyormuşum gibi birde burda görecektik.
Kendini tanıtıp benim arka sırama geçti ve oturdu. Nefesini fazla yakınımda hissederken bi anda arkamı dönmemle burun buruna geldik. Hemen her çekildim ve utançla kafamı sıraya gömdüm. Gülmesini duyuyorum.
Yoruldum BB
Neden o kadar okuyup oy vermiyonuz . Parasıyla da değil hani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZ/TAMAMLANDI
HumorBir mahalle düşünün, adım attığınız her yerde deli dolu şeylerin olduğu bir mahalle... Ve bir kız düşünün mahallenin Delikanlı denilen kızı. Mahalleye dadananları dövebilen... Aşkın 'a' sını bilmeyen delikanlıya iki gönül konuyor. Kız ise kimseni...