Ciddi anlamda mükemmelsiniz. OY VEREN AŞKLARIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM. MikemmellSİNİZZ.
İyi okumalar🌙🌙💘
(MEDYA BURÇE)
___________________________________⭐
Yavaş adımlarla sırayla tüm yolu kaplamış okula gidiyorduk.
Abimin dersliği bugün olmadığı için tüm gün Kağanla birlikte geçireceğini söylemişti. Nisanın halası doğum yaptığı için Bursa'ya 2 haftalığına gitmişlerdi.Geriye ise biz 3'ümüz kalıyorduk. Abim solumda, Aslı ve Yağmur sağımda. Abimin yanında ise birbirlerini dövmemek için çırpınan Kağan ve Polat vardı. Bizim okula gidecektik.
Abim beni değil de Yağmuru görmek için bırakıyordu bizi okula. Bu hallerine burukça gülümsedim.
Hayat aslında acıydı. Yanımda 5 seven vardı. Bir ben kalmıştım. Neden aşık olamamıştım ki ? Ama arada acı çekenleri görünce vazgeçiyordum.Bir his hem kalbi acıtırken hem de deli gibi atmasına neden oluyordu.
Sol koluma vurulmasıyla düşüncelerimden çıkıp Efe'ye baktım.
Bana bakıp gözlerini kıstı ve kolunun altına aldı beni. Saçlarımı karıştırıp geri çekildi.Gözlerim Kağana değdiğinde gülümseyerek bana bakıyordu. Sonra yanındaki Polat'a baktım. Gözleri parlıyordu.
Gözlerimi onlardan çekip abime baktım. Fark ettirmeden Yağmura bakıyordu. Sessizce iç çektiğini bir tek ben duymuştum. Sonra yanımdaki kızlara baktım. Yağmur gözlerini başka tarafa döndürmüş abime bakmamak için direniyordu.
Aynı zamanda burda olduğu için heycanlıydı. Aslıya baktım gözlerini kaçırmadan Polat'a gülümseyerek bakıyordu. Birisi kırılacaktı biliyordum.
Bunun ben olmasını çok isterdim. Ama aşık olan kırılırdı. Ben sevmeyi bilmezdim. Keşke her seven kavuşsaydı. Ama bu bir masal değildi. Hayat masallar gibi sonu güzel bitmezdi her zaman. İç çekip okulun demir kapılarını açıp kimseyi beklemeden içeri girdim.
Abimin söylenen kelimelerini duysamda durmadım. Birinin canı yanacaktı o kişi bitkin düşecekti. Ama ben onu düştüğü yerden kaldırmaya çabalayacaktım.
Gözlerimden istemsizce iki yaş düşünce hemen sildim. Fazla mı iyiydim ne?
Sınıfa girip en arka sıraya oturdum. Bugün ders dinleyecek havamda değildim. Yanımda bir kıpırtı duyunca kafamı sıradan kaldırdım. Polat yanıma oturmuş beni izliyordu.
Gülümsemiyordu veya gözlerinde kırılganlık yoktu. İfadesizdi.
"Havamda değilim başka yere geç. " Dedim.
Yanımda oturmasını istemiyordum. Aslı birazdan içeri girip Polatı benim yanımda görürse canının yanacağını biliyordum.Polat bana uzun uzun baktı ve iç çekerek kalktı. Hemen ardından Aslı ve Yağmur sınıfa girerlerken hemen çantamı yanıma koyup kafamı sıraya gömdüm.
Onların önüme oturduklarını hissetmiştim. Kısa süre sonra kapının açılmasını ve hocanın geldiğini anladım.
___________________❣
Okul bitmişti, yerimden kalkmamış kızları göndermiştim. Ben tek başıma gidecektim bu sefer. Okuldan çıkınca yolda tek başıma yürürken arkamdan bana koşarak ve bağırarak geldiğini duyunca durdum.
Tam karşımda durup en güzel gülümsemesini yollayarak bana bakıp nefesini düzene sokmaya çalıştı.
Tekrar düzenleyince dikleşti ve gülümsemesini silmeden"Bir yerlerde oturup konuşalım mı? "
Şaşkınca onu dinleyip ne konuşacağını merak ettiğimden hemen cevap verdim "Olur."
_______________🌙🌙🌙
Biliyorum kısa oldu.
Şimdi size birkaç şey söyliycem lütfen geçmeyin burayı!Bu hikayeye başlarken oy veya yorumları umursamıyordum. Sadece aklıma böyle bir kurgu geldi ve yazmaya başladım.
Gün geçtikçe beni mutlu eden yorumlarla karşı karşıya geldim. Heycanla bölümleri yazıyordum. Sonra okumalar arttı. Güzel yorumlar biraz daha güzelleşti.İnsan bir süre geçince artık okunmanın yanında oy sayısının da çoğalmasını ister. Hergün düzenli olarak okuyup oy verenler siz benim için çok değerli ve özel bir yere sahipsiniz.
Fakat okumalar arttıkça oy sayısı azalıyor. Örneğin bir bölümde 70 kişi okuyorsa 13-14 civarında bir oy görüyorum. Sonra düşünüyorum bu 70 kişinin sadece %20 oranı mı beğeniyor diye.Sonra hevesim kaçıyor ve günlerce yazmak istemiyorum. Bi yorum alıp tekrar yazıyorum.
Biliyorum daha başlangıçta bir kitap evet. Fakat inanın ki bu işler öyle olmuyor. Emek vererek yazmaya çalışıyorum hikayemi. Bunu yapmak içinse kafamda bir çizelge oluşturup ilk önce kağıda döküyorum ve sonra buraya geçiriyorum. Yazım hatalarını düzeltmeyi saymıyorum bile.
Okuyan herkes bir oy verse çok güzel işler çıkaracağıma eminim.
BURAYA KADAR OKUYAN SEN!
ÇOK DEĞERLİSİN LANN❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZ/TAMAMLANDI
HumorBir mahalle düşünün, adım attığınız her yerde deli dolu şeylerin olduğu bir mahalle... Ve bir kız düşünün mahallenin Delikanlı denilen kızı. Mahalleye dadananları dövebilen... Aşkın 'a' sını bilmeyen delikanlıya iki gönül konuyor. Kız ise kimseni...