12.BLM

6.9K 411 10
                                    

İyi okumalar

____________________________🌙🌙

Burçe'den

Doktorun dedikleriyle yutkundum.
Konuşamamak nasıl bir duyguydu bilmezdim. Şimdi ise kendimi ifade edemeyecek olmak bana acı veriyordu. Taburcu olmuştum ve şimdi ise arabada eve doğru gidiyordum. Cem'in arabasıyla gidiyorduk babamlar arkamızdaydılar. Yağmur bir yanımda Efe abim bir yanımda gidiyorduk.

İkisi de bana sarılmış göz yaşlarını tutmaya çalışıyorlardı. Dayanamayıp ağlamaya başladım. Onlarda bana bakıp dayanamadılar ve onlarda ağladılar. Cem de bizi görünce ağlamaya başladı. Sonra onların bu, haline gülümsedim.

Annemin hastanede verdiği telefonu çıkartıp not bölümüne girdim. Beden dili bilmiyordum. Bu nedenle yazarak anlaşacaktık. 'Sizi çok seviyorum yazıp ikisine de gösterince Yağmur'un ağlaması şiddetli bir hal aldı. Efe ise beni sıkıcı sarıp"Bizde seni çok seviyoruz."

Dedi. Ön koltukta da Kağan oturuyordu. Gözleri kırmızıydı onun da. Ama ağlamamak için dişlerini sıkıyordu. Gözlerimi kapatıp derin nefes aldım. Bunlar da geçerdi belki birgün.

_________________🌙

Sonunda mahalleye giriş yaptığımızda neşeli bir kalabalık gördüm. Bütün mahalleleri toplanmıştı gelişimi kutluyorlardı. Burukça gülümsedim ve duran arabadan aşağı indim.

Mahalleli dizilmişler benı alkışlıyorlardı hemen eski neşem yerine gelmişti. Elimi kaldırıp durmalarını belirttim. Onlar bağırmamı bekliyorlardı sanırsam. Konuşamadığımı daha bilmiyorlardı. Bu duruma erken alışacaklarını sanmıyordum.

Gidip hepsine tek tek sarılırken Polat'ı ve ailesine gördüm. Onlara da sarılırken Polat kulağıma eğilip 'özlettin kendini'diye fısıldadı. Geri çekilip gözlerimi kıstım ve dil çıkarttım. Sonra gidip Cem'in sırtına atladım. Konuşmak güzeldi ama birgün konuşacağıma inanıyordum.

Evimize geçince Cem abim beni odama taşıdı ve yatağıma yatırdı. Annem üstümü örterken beni sıkıcı sardı"Sen güzelce dinlen tamam mı kuzum. "Dedi.Kafamı salladım. Odamdaki Kağan, Efe,Yağmur, annem, babam ve Cem abim bana bakarlarken onlara elimle gelin işareti yapınca anlayıp hepsi geldi ve bana sıkıca sarıldılar.

Hayatıma yeniden başlamak için gülümsem gerekiyordu.

________________________________🌙🌙

Kısa oldu ama bir melek için hızlı attım yb yi.

Sonraki bölüm uzun olcak bb.

Oy da ver.

DELİKANLI KIZ/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin