P.O.V. Destiny
"Aan jullie gezichten te zien weten jullie al wat er aan de hand is?" zeg ik tegen Calum en Ashton. "Wel ja..." begint Ashton. "Ugh! Hoe kon ik nu denken dat dit geheim kon blijven!" zeg ik plof neer in de zetel met mijn knieën opgetrokken en mijn hoofd in mijn handen. "He Dez we komen hier wel uit, samen" zegt Luke. "Luke, ik kan dit niet. Ik wil niet beroemd zijn, ik wil een normaal leven leiden zonder bang te zijn dat de hele wereld meekijkt naar elke blunder die ik maak, ik ... ik kan dit gewoon niet." zeg ik. "Heey kijk wat ik beneden gevo-... ooow... wie is er dood?" vraagt Michael die nietsvermoedend de kamer binnen komt. Ik sta op en loop de badkamer in.
P.O.V. Luke
"Heey kijk wat ik beneden gevo-... Ooow... wie is er dood?" vraagt Michael die zojuist de kamer kwam binnen lopen. Ik zie dat Destiny op staat en dat ze naar de badkamer loopt. "Hoe kon ik nu zo stom zijn om te denken dat ze ons niet zouden zien." vraag ik mezelf luidop af. "Luke het is jou schuld niet, het moest een keer gebeuren en Dez draait echt wel weer bij hoor." zegt Ashton. "Ik weet het maar ik ben gewoon bang om haar kwijt te raken voor ze nog zelfs maar helemaal van mij was." antwoord ik. "Kan er mij iemand uitleggen wat hier aan de hand is?" vraagt Michael die nog altijd van niets weet. "Je weet dat ik en Dez gisteren op date zijn geweest?" "Ja dat weet ik ja" antwoord Michael. "De paparazzi heeft hun gezien. Er staan foto's over het hele internet van hun date van gisteren." zegt Calum. "Dus we staan ook op het internet?" roep ik. "Jap waar hadden jullie het over misschien?" vraagt Calum. "Dit" zeg ik terwijl ik het tijdschrift uit Dez haar handtas pak die nog op de bank stond. "Lees het artikel eens voor." zegt Michael.
Luke Hemmings op date met Destiny Irwin?
Gisterenavond is Luke hemmings, de zanger en gitarist van de band 5 seconds of summer, gespot met Destiny Irwin. Destiny is het kleinere zusje van de drummer Ashton en is mee met de jongens op tour. Eerst zijn de lovebirds iets gaan eten om vervolgens nog een mooie wandeling terug naar het hotel te maken. Volgens een insider hebben de twee al een paar maanden iets en zijn ze ook al op meerdere dates geweest. Dezelfde persoon vertelde ons ook dat Ashton hier niet blij mee is. Er gaan zelfs roddels rond dat Ashton dreigt om te stoppen met de band.
Gaat Luke 5sos echt in de steek laten voor een meisje?"Wat is dit voor bullshit?" zeg ik luid. "Insider?! Waarschijnlijk hebben ze het gewoon verzonnen!" zegt Calum. "Hoe kunnen ze nu denken dat ik de band ga verlaten omdat mijn beste vriend iets heeft met mijn zusje?!" zegt Ashton boos. "Dat is nu juist het punt Ash, we hebben nog helemaal niets!" zeg ik wanhopig. "Oke alles komt goed we moeten met Paul gaan praten en er voor zorgen dat Dez niet op twitter gaat." zegt Ashton. "Waarom mag ze niet op twitter gaan?" vraag ik. "Laten we zeggen dat de meeste van ons fans niet echt blij zijn met Lestiny... Sommige mensen zijn echt gemeen, ik wil niet dat Dez dit leest ze zal gebroken zijn." zegt Ashton met een bezorgde blik in zijn ogen. "Goed laten we Paul bellen." zegt Michael. "Ik ga even kijken bij Dez." zegt Ashton.
"Wel jullie hebben twee keuzes. Keuze 1 jullie maken aan de wereld bekend dat jullie een koppel zijn. Of keuze 2 jullie zeggen dat jullie geen koppel zijn, maar weet dan wel dat jullie niet meer op date kunnen gaan en dat jullie niet alleen zonder de rest van de jongens in het openbaar gezien kunnen worden. Aan jullie de keuze." zeg Paul. "Kunnen we er misschien nog even over nadenken?" vraag ik. "Ja tuurlijk maar ik wil het antwoord zo snel mogelijk weten want we moeten de geruchten dat de band uiteen gaat snel de kop in drukken." zegt hij. "Paul geef ze wat tijd. Ze moeten een belangrijke beslissing nemen." zegt Calum. "Ja tuurlijk, ik geef jullie wat tijd." zegt hij en verlaat onze hotelkamer.
P.O.V. Destiny
Nadat Paul de kamer heeft verlaten zitten we nog altijd in stilte op de bank. Iedereen is in gedachten verzonken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik vind Luke echt heel leuk maar als we het bekend gaan maken aan de wereld betekent het wel dat er veel meer druk op ons komt te staan. Mensen gaan naar ons kijken, ze gaan over ons oordelen. Ik moet mijn privéleven opofferen hiervoor en wat als het door een of andere reden uitraakt? Ik zat blijkbaar heel diep in gedachten want ik zie de jongens allemaal naar me kijken, maar ik heb geen idee wat er zojuist gezegd is. "Sorry wat vroeg je?" vraag ik. "Ik vroeg of alles wel goed gaat?" zegt Ashton. "Oh eum... het gaat wel." antwoord ik. "Kom Mike en Ash, wij gaan wat eten gaan halen voor vanavond." zegt Calum. Ashton die Calum zijn hint begrijpt knikt en zegt: "Zullen binnen een halfuurtje terug zijn." "Wat, maar ik wil helemaal niet achter eten!" zegt Michael, die de hint duidelijk niet begrijpt. "Oh dat wil je wel Mikey!" zegt Calum. "Kom nu maar gewoon mee!" vult Ashton Calum aan.
"Dez het spijt me. Ik had moeten weten dat ze ons zouden zien maar ik was gewoon zo gelukkig op dat moment dat ik er niet bij stilgestaan heb dat ze ons konden zien en foto's van ons trekken. Het spijt me echt waar." zegt Luke. "Luke, het is jou schuld niet. Ik had er zelf ook aan kunnen denken en dat heb ik ook niet gedaan. Ik had echt een geweldige avond maar ik weet niet goed hoe het nu verder moet." zeg ik. "Ik weet het Dez, het is moeilijk voor ons beide maar weet een ding, ik je leuk vind Dez als in leuk-leuk en wat we ook beslissen we komen hier uit, samen." "Dankje Luke." zeg ik. "Kom hier Dez." zegt hij en opent zijn armen en trekt me in een stevige knuffel. "Het komt allemaal wel goed." zegt hij terwijl hij een kusje op mijn hoofd geeft.
"We zijn terug!" gilt Michael door de hotelkamer. "Wie heeft er zin in pizza?" vraagt Calum. "IK" gilt Luke. We zetten ons allemaal aan de soort van keukentafel ookal is er niet echt een keuken alleen een tafel. "mmhm, lekker!" zegt Luke. "Ja heerlijk." vul ik hem aan. "Oh ja voor ik het vergeet, we zijn wat films gaan halen die we vanavond kunnen kijken." zegt Ashton. "Please zeg me dat je geen horror mee hebt." zeg ik want ik had echt geen zin om vanavond niet te kunnen slapen omdat de film te eng was. Wel ja dat zou toch niet zo veel uitmaken want ik denk niet dat ik veel zal slapen vannacht. "Nee, geen horror comedie!" zegt Michael. "Is goed!" zeg ik.
Nadat we de resten van de pizza hebben opgeruimd kruipen we allemaal in de zetel en starten de film.
"Haha die film was echt grappig!" zegt Calum. "Ja hij was echt goed, maar ik ben moe ik ga slapen!" zegt Ashton. "Ik ook!" zeg ik en loop naar mijn kamer waar ik mij klaar maak en dan onder de dekens kruip.
Ik lig nog lang te draaien en te keren in mijn bed maar val niet is slaap. Ik blijf maar nadenken over wat ik nu moet doen met Luke. Ik vind hem leuk maar wil ik dit echt? Na een tijdje kijk ik op mijn gsm en zie dat het 1:32 is. Ik denk niet dat ik vannacht nog zal slapen dus stap ik uit bed en loop naar de woonkamer.
Ik loop de woonkamer binnen en zie Luke op de bank zitten. Hij zit in gedachten verzonken want hij had niet door dat ik was binnen gekomen. "Hey" zeg ik. Luke kijkt eindelijk op en ziet me staan. "Hey kon je ook niet slapen?" vraagt hij met een glimlach. "Nee ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten." zeg ik. Luke schuift op en ik ga naast hem zitten. "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen." zeg ik. "Mijn mama zegt altijd tegen mij 'luister naar je hart en hij zal je de juiste richting uitwijzen'" "Maar dat is niet altijd zo gemakkelijk. Ik vind je leuk Luke, maar we zullen niets van privacy hebben." zeg ik. "Dat weet ik, maar als we echt voor elkaar bestemt zijn dan lukt het ons. Zolang we maar samen zijn." zegt hij. "Je hebt gelijk Luke. We gaan hier samen door." zeg ik en kijk door het raam naar de verlichte stad. "Dez kijk me eens aan." zegt Luke lief. Ik doe wat hij vraagt en ik kijk in zijn helderblauwe ogen die glinsteren in het maanlicht dat door het venster komt. "Dez ik vind je leuk, en dat mag je nooit vergeten." zegt hij. Langzaam komt zijn hoofd dichter en onbewust leun ik ook dichter naar Luke. Hij legt zijn handen rond mijn gezicht en ik sluit mijn ogen. Dan voel ik zijn warme lippen op de mijne. Het voelt alsof er 100 vlinders in mijn buik aan het rondfladderen zijn. Na een tijdje trekt Luke zich terug. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij slaat zijn armen om me heen. Ik kijk naar de mooi verlichte stad en zo val ik in een droomloze slaap in de sterke armen van Luke.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Omg jaaaaaah!! Eindelijk hun eerste kus!!
dubbel omg jaaaah!! Want ik ben klaar met de examens!! Juij!! en nu mijn punten nog afwachten...
Dit hoofdstuk wordt opgedragen aan... _Cake_Calum_Luke omdat zij de eerste was die op het vorige hoofdstuk heeft gevote!!
Jullie zijn schatjes!!
VOTE
COMMENT
FOLLOWveel liefs
L en A
JE LEEST
On Tour ft 5sos
FanfictionDestiny Irwin is een meisje van 17 en ja je ziet het goed IRWIN. Ze is het kleine zusje van Ashton Irwin van de band 5sos. Na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben wil Destiny haar grote broer verrassen. Ze besluit mee te gaan op tour samen met de jon...