P.O.V. Destiny
Ik word wakker en zie dat de jongens nog aan het slapen zijn. Nu ze toch nog slapen ga ik douchen. Na ongeveer een half uur onder de douche te staan (ja ik weet het ik douche lang oke don't judge me) stap ik er vanonder en droog me af en kleed me aan. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" gil ik. "WHAT THE HELL!! ASHTON FLETCHER IRWIN, LUKE ROBERT HEMMINGS, CALUM THOMAS HOOD en MICHAEL GORDON CLIFFORD. What the hell hebben jullie met mijn haar gedaan" gil ik luid terwijl ik woedend de kamer binnen storm. De jongens lagen blijkbaar nog altijd te slapen aangezien ze me met de slaap nog in hun ogen aan kijken. Ze moeten pas deze namiddag in het concert gebouw zijn. "Oh ja, dat is onze payback voor onze kinderfoto's." zegt Calum. "Payback?! Het spijt me jongens, maar dit vind ik persoonlijk niet meer grappig, jullie hebben mijn f*cking haar BLAUW geverft!!" roep ik luid en storm daarna de kamer uit (A/N hihi dat rijmt en het juiste antwoord is... BLAUW!!!).
"Dez ga je ons nu serieus negeren?" vraagt Luke. Ik antwoord niet en ga verder met mijn middagmaal. "Kom op Dezie" gaat Luke verder. "Ik heb een idee, wacht." zegt Ashton en fluistert iets in de jongens hun oren. "Kom op Dezie Dez!" zegt Ashton en de jongens beginnen rare gezichten te trekken (zie foto). Ik kan me niet meer inhouden en begin te lachen. "Jaaaah Dez lacht weer!!" roept Michael. "Ben je nog boos?" vraagt Ashton. "Hoe kan ik nu boos blijven op deze vier kinderachtige, maar schattige idioten?" zeg ik. "Dat kan je niet?" vraag Calum. Ik kijk naar Luke en zie dat hij een grote grijns op zijn gezicht heeft. "Wat zit jij nu weer te grijnzen?" vraag ik aan hem. "Je hebt ons zojuist schattig genoemd!" zegt hij. "Ja maar ook kinderachtig en gezegd dat jullie idioten zijn, of is dat je soms ontgaan?" vraag ik, maar kan er zelf ook wel om lachen. "Ja, maar ik mag van mijn mama niet luisteren naar liegenaars!" zegt Luke. "Hahahah 'liegenaars'! Een liegenaar en een leugebeest, of wat?" vraag ik al lachend. De jongens kijken mij allemaal heel serieus aan. "Ja" zegt Ashton doodserieus. "Phaha, ik wist dat jullie kinderachtig waren maar zo kinderachtig, serieus?" lach ik. "Heey, we zijn helemaal niet kinderachtig!" zegt Michael. "Tuurlijk niet joh" zeg ik sarcastisch "Moeten jullie eigenlijk niet naar het concert gebouw?" vraag ik. "Shi..." begint Ashton. "Shh, je mag niet floeken waar kleine kindjes bijzijn." onderbreek ik hem terwijl ik mijn handen op Michael zijn oren leg. "We moesten daar al 5 minuten geleden zijn!!" roept Ashton. "Oh ku..." begint Calum. "Wat heb ik zojuist gezegd?" zeg ik. Wauw, de jongens hebben echt het verstand van een pinda.
"Kom op, het podium op!" zegt Paul zodra de jongens naar binnen rennen "Dez wat heb je met je haar gedaan? Ach, laat ook maar je zit in een tourbus met die vier idioten." zegt Paul. Ik lach eens naar hem en loop dan naar de kleedkamers en ga daar zitten en via mijn GSM op twitter. Ik haat het dat ik zoveel haat krijg van allemaal de fans van 5sos, maar ik trek me er niet zoveel van aan. Ik bedoel, die mensen kennen mij toch niet en weten niet wie ik ben, maar begrijp me niet verkeerd: er zijn ook veel lieve fans.
Na ongeveer een uurtje komen de jongens binnen. "Hay guys!" zeg ik. "Hoi Dez!" antwoorden ze. "Wat doen jullie hier?" zegt Paul die de kamer binnen komt. "Jullie moeten direct naar Lou voor jullie kleren en make-up, en vergeet niet dat jullie achter het concert nog een 'meet and greet' hebben!" vervolgt Paul. "Wauw Paul misschien moet je is een chillpil pakken" zeg ik droog. "Misschien moet jij je mond dicht houden en de jongens eens meekomen" snauwt Paul terug. "Oh gast, rustig! Wat heb jij gegeten vanmorgen zeg?" vraagt Michael. "Sorry jongens, maar we lopen achter op schema doordat jullie zo laat waren vanmorgen" zegt hij. "Kom op snel naar Lou dus!" zeg ik.
Na een tiental minuutjes komt Luke de kamer binnen. "Waar is de rest van de jongens?" vraag ik aan hem. "Die zijn nog bij Lou. Ze was begonnen bij mij en ik wist dat jij hier alleen zat dus dacht ik van 'heey laat ik Dezie eens gezelschap gaan houden'!" antwoordt hij. "Ounh das super lief Lukey!" zeg ik. Hij komt naast me zitten en ik kijk hem aan. Zijn mooie haar staat in een kuif, zijn mooie blauwe ogen kijken in de mijne. Ik kijk verlegen weer weg "Dus..." zeg ik om de awkward stilte te doorbreken "Ben je zenuwachtig voor vanavond?" Wauw serieus Dez goed bezig 'ben je zenuwachtig voor vanavond', heb ik dat nu serieus gezegd. "Best wel, maar ik weet dat alles goed zal komen, want mijn beschermengel staat vanaf de zijkant te kijken." zegt hij. Huh? Wat bedoeld hij met beschermengel? Heeft hij een lief waar ik helemaal niets van weet die vanavond zal komen kijken? Mijn hart breekt alleen al van de gedachte. Oh lieve god, ik ben echt gevallen voor de blonde zanger met de helderblauwe ogen. "Oh, komt je vriendin kijken misschien." probeer ik nonchalant te zeggen maar mijn stem verraad me. "Haha eum... nee... i-ik had eum... het eigenlijk over jou." het laatste fluistert hij bijna maar het is nog net verstaanbaar. "Ounh dat is zo lief Luke!" zeg ik want ik weet niet goed hoe ik er op moet reageren. "Heey eum... Dez?" begint Luke. "Ja wat is er?" vraag ik. "Wel eum... ik had dus een idee zo wel eum..." stottert hij verder. "Wat is er Luke?" vraag ik nu bezorgd.
JE LEEST
On Tour ft 5sos
FanfikceDestiny Irwin is een meisje van 17 en ja je ziet het goed IRWIN. Ze is het kleine zusje van Ashton Irwin van de band 5sos. Na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben wil Destiny haar grote broer verrassen. Ze besluit mee te gaan op tour samen met de jon...