P.O.V. Destiny
Ik word wakker geschud door Ashton. "Goeie morgen kleintje." "Morgen Ash" zeg ik terug. "Kom je? We gaan ontbijten." vraagt hij. "Is goed, ik ga me eerst nog omkleden enzo..."
5 minuten later kom ik de kamer binnen en zie ik dat de jongens al klaar zijn. "Ik ben klaar!" zeg ik. "Eindelijk!" zegt Luke. "Zegt de jongen die soms meer dan 2 uur met zijn haar bezig is!" zegt Ashton. "Dat is niet waar! En ik heb honger!" zegt Luke. "Het is al goed zeurkous, we vertrekken" zeg ik.
Aangekomen aan het ontbijt ga ik naast Ashton zitten en langs mijn andere kant Michael en Luke rechtover mij en naast hem Calum. We gaan naar het buffet en beginnen te eten.
Na 5 minuten komt Paul bij ons zitten. "Sorry dat ik zo laat ben" zegt hij en gaat ook naar het ontbijtbuffet.
Een uur later lopen we het concertgebouw weer in. "Oke vandaag begint het concert om 14 uur en is het gedaan om 15.30, dus dan mogen jullie doen wat jullie willen. Maar nu moeten jullie direct naar Lou om jullie kleren te kiezen" zegt Paul. We doen wat hij vraagt en lopen naar de kleedkamers. Als de jongens zich omgekleed hebben en hun soundcheck hebben gedaan is het tijd voor het middag eten.
"Wat gaan we eigenlijk nog doen na het concert?" vraag ik. "Eum... we zouden de stad in kunnen gaan, daar even rondlopen en dan ergens een restaurant zoeken om te eten?" zegt Calum. "Ja, is goed voor mij" zeg ik. De rest van de jongens maken een instemmend geluid.
"Veel succes, jongens!" roep ik nog vlak voor ze het podium opgaan. "Dankje" zeggen ze terug.
Als het concert gedaan is gaan de jongens zich omkleden. "Ik ben klaar" zegt Luke die als laatste uit de kleedkamers komt. "Oh, waar gaan jullie naartoe misschien?" vraagt Paul die juist de kamer binnen komt. "We gaan de stad in en gaan daar ook eten. Ga je mee?" vraagt Michael. "Eum nee, ik ga direct naar het hotel. Als er iets is moeten jullie bellen en vergeet niet dat jullie morgen om 10 uur een interview hebben in de kamer van Ashton, Dez en Luke" zegt hij. "Zullen we niet vergeten!" zegt Calum.
"OOOEEH ik wil een ijsje!" gil ik als we in het park aankomen en ik een ijskraampje zie staan. "Nee ik ga geen ijsje voor je kopen, want jou kennende heb je niet eens geld mee." zegt Ashton. Ik kijk de andere jongens met puppyoogjes en een pruilipje aan. Eens zien wie als eerste bezwijkt onder mijn blik. "Goed, ik koop wel een ijsje voor je, maar stop met me zo aan te kijken, je maak me bang" zegt Luke.
"1 bolletje citroenijs alsjeblieft." zeg ik tegen de verkoper. "Alsjeblieft" zegt hij. "Dankje" antwoord ik. Als Luke zelf zijn ijs ook heeft gekregen lopen we terug naar de jongens. "Ik kan niet geloven dat je het iedere keer weer voor elkaar krijgt om mensen te laten doen wat je wilt!" zegt Ashton. "Tja, ik heb gewoon een schattig gezichtje dat niemand kan weerstaan" antwoord ik. "Tuurlijk dat zal het zijn..." zegt hij. "Ja, dat is het ook!"
"Ik ga mijn servetje even weggooien" zeg ik en loop richting een vuilnisbak. Als ik het servetje weggooi en me omdraai loop ik tegen iemand op. "Hey beautiful" zegt de jongen waar ik tegen liep. "Eum... Hallo" zeg ik. "Wat is deze beauty haar naam?" vraagt één van zijn vrienden die er bij zijn komen staan. In totaal zijn ze met 3. De jongen waar ik tegen liep heeft een jeans broek aan en een zwart t-shirt met V-hals, waardoor je zijn tatoeages goed kunt zien. Hij heeft ook een piercing in zijn oor en lip. Zijn bruine krullen liggen in de war en zijn groene ogen kijken naar mij en hij is om in een woord te zeggen gewoon knap. De jongen links van hem heeft blonde haren en blauwe ogen net zoals de jongen naast hem, ook zij hebben tatoeages en piercings. Ze zijn allebei knap, maar niet zo knap als de middelste. "Mijn naam is Destiny, maar iedereen noemt me altijd Dez. En jullie?" vraag ik. "Ik ben Jake en dit zijn Will en Steven." zegt de middelste. "Dus, wat doet zo'n mooi meisje als jij hier helemaal alleen?" vraagt Jake. "Wie heeft gezegd dat ze hier alleen is?" zegt Ashton die samen met de rest van de jongens voor mij komt staan. "Wauw gast, chill eens effe, ik wou alleen praten met die chick daar" zegt Jake. "Wat zeg je daar" zegt Luke die een stap naar voor doet en dreigend begint te kijken. "Oh kijk jongens volgens mij hebben we te maken met een jaloers vriendje" zegt Jake spottend. "Hij is mijn vriendje niet en ik kan best voor mezelf opkomen!" zeg ik. "Ja tuurlijk, dat hebben we gezien" zegt Luke, zonder mij aan te kijken. "Asjeblieft jongens! Stop!" "Niet tot hij zijn excuses heeft aangeboden" zegt Ashton. "Wij moeten onze excuses aanbieden aan jullie?!" zegt Jake. Will en Steven beginnen te lachen. Ik zie dat de jongens hun spieren aanspannen. "Jongens, kom op, we zijn weg. Die gasten zijn het niet waard en dit mag niet in de pers komen. Er is toch niets gebeurd en als jullie mijn eten niet willen betalen vanavond moeten we nog terug naar het hotel achter mijn geld" zeg ik. "Oke dan, als jij dat echt wilt..." zegt Ashton met tegenzin en slaat een arm om me heen.
"Moest dat nu echt?" vraag ik als we richting het hotel stappen. "Dez, je wilt niet weten wat jongens als zij van plan zijn met mooie meisjes zoals jij." zegt Ashton. "Ze waren helemaal niets van plan, ze wouden gewoon vrienden worden" zeg ik. "Sorry Dez maar ik denk dat Ash gelijk heeft." zegt Luke. "Pff, jullie zijn gewoon te overbezorgd, weet je." zeg ik. "Ach kom op, die gasten zagen er echt gewoon ruig uit" zegt Calum. "Je mag niet zomaar iemand beoordelen op het uiterlijk! Heeft jullie mama jullie dat nooit geleerd?" zeg ik. "Laat het nu maar gewoon, Dez." zegt Ashton.
Nadat we in ons hotel zijn toegekomen, nog even gepraat hebben en zijn gaan eten komen we terug aan in onze hotelkamer. "Gaan we nog een film kijken?" vraag ik. "Is goed, welke?" vraagt Luke. "Oeeeeh, ik weet wel een goede! Ga allemaal maar zitten." zeg ik en ik loop naar mijn kamer om de DVD uit mijn tas te pakken.
Als ik terug in de kamer kom vraagt Michael: "Welke film gaan we nu kijken?" "Catching fire!!!!!" roep ik. De jongens stemmen in en ik prop me tussen Luke en Calum in de zetel.
Na de film zegt Calum: "Ik denk dat het beter is als we gaan slapen want we moeten morgen vroeg op." "Ja is goed, slaapwel" zegt Michael. We wensen elkaar een goede nacht en dan vertrekt iedereen naar zijn eigen kamer.
P.O.V. Luke
Iedereen ging gaan slapen en ik ging ook in mijn bed liggen. Ashton die naast me ligt zegt: "He gast, bedankt dat je Dez zo beschermde deze middag. Maar mag ik je eigenlijk vragen waarom je dat deed?" "Eum... ik weet het niet, het was gewoon... ik was bezorgd om haar..." zeg ik. "Dus je was alleen bezorgd er zit echt niets meer achter?" vraagt hij. Ik zucht. Wat moet ik nu zeggen? Zou ik hem gewoon de waarheid vertellen? Maar de waarheid, wat is de waarheid? Ik weet het niet meer, hoe kan ik nu antwoord geven op die vraag als ik zelf het antwoord niet weet...
"Ik weet het niet gast... i-ik *zucht* ik weet het niet." zeg ik. "Gast, dit meen je niet,ben je serieus verliefd op mijn kleine zusje?!" roept hij. "shht gast, straks hoort ze je!" zeg ik. "Sorry, maar Luke, je bent een goede gast maar weetje, je bent samen met de rest van de jongens mijn beste vriend en we hebben de band enzo... dus wat als zij hetzelfde voelt voor jou en het raakt uit? Wat ga je dan doen? Jullie zullen elkaar sowiso nog vaak moeten zien..." zegt hij. "Ja, dat weet ik en denk je echt dat zij ook iets voor mij voelt?!" "Dat weet ik niet gast, ik heb geen idee wat er in die meid haar hoofd rondspookt! Maar wat ik wel weet is dat Dez bedrogen is door haar vorig lief en dat ze het echt heel moeilijk had daarmee. Ik wil gewoon niet dat haar weer zoiets weer overkomt snap je, ze was echt gebroken. Dat is nog maar een paar maanden geleden gebeurd, dus ik weet niet of ze al toe is aan een nieuwe relatie, want ik weet dat ze echt veel van die gast hield..." zegt Ashton. "Dat wist ik niet. Maar gast ik zou haar nooit bedriegen, ik zou er niet eens aan moeten denken om dat bij haar te doen." zeg ik. "Dat weet ik wel maar toch zou ik wachen om het haar te zeggen. Ik zal anders eens met haar praten maar ik kan je niets beloven." zegt Ashton. "Zou je dat echt voor mij willen doen?!" zeg ik verbaasd. Ik dacht dat Ashton er juist tegen zou zijn dat ik iets met zijn kleine zusje zou hebben. Wauw, wacht, even een stap terug. Ik heb nog helemaal niets met Dez en waarschijnlijk ziet ze mij niet eens staan... "Tuurlijk gast, maar als je haar hart breekt breek ik jou nek en ik wil ook niet dat ze tussen ons komt staan, oké? Als het uitraakt wil ik dat het tussen jullie blijft en dat het niet awkward wordt tussen ons of jullie of wie dan ook." zegt Ash. "Gast je bent aan het praten alsof we al samen zijn. Waarschijnlijk ziet Dez mij gewoon als goede vriend niet meer of niet minder." "Bekijk het zo: een 'nee' heb je een 'ja' kan je krijgen." zegt Ashton. "Je hebt gelijk" zeg ik. "Ik heb altijd gelijk! Maar nu ga ik slapen, we moeten morgen vroeg op." zegt hij. "Is goed, slaapwel Ash." "Slaapwel Luke" zegt hij en met die woorden val ik in slaap.
___________________________________________________________
He he eindelijk af!
sorry dat het zo lang duurde maar we zijn nog altijd op reis.
Ik heb jullie hulp zo hard nodig!!!! Weet er iemand nog een grap dat Destiny met de jongens kan uithalen?! Wij zitten echt zonder dus pleas help ons!!!!!!!!!!! *trekt puppy ogen en pruilipje* kijk zelfs Luke trekt een puppy face!!! (zie foto)
Weet er eigenlijk iemand hoe je een hoofdstuk aan iemand opdraagt want ik heb geen idee!!
en vergeet niet
VOTE!!!!!
COMMENT!!!!!!
jullie zijn schatjes!!
liefs
👄 L en A 👄
JE LEEST
On Tour ft 5sos
Fiksi PenggemarDestiny Irwin is een meisje van 17 en ja je ziet het goed IRWIN. Ze is het kleine zusje van Ashton Irwin van de band 5sos. Na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben wil Destiny haar grote broer verrassen. Ze besluit mee te gaan op tour samen met de jon...